Przetargi.pl
Przebudowa posesji siedziby Nadleśnictwa Olsztynek wraz z infrastrukturą podziemną - przetarg II

Nadleśnictwo Olsztynek ogłasza przetarg

  • Adres: 11015 Olsztynek, ul. Mrongowiusza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 192 003,
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Olsztynek
    ul. Mrongowiusza 35
    11015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 192 003,
    REGON: 51054318300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_olsztynek/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa posesji siedziby Nadleśnictwa Olsztynek wraz z infrastrukturą podziemną - przetarg II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa posesji siedziby Nadleśnictwa Olsztynek wraz z infrastrukturą podziemną. Inwestycja zlokalizowana jest w Olsztynku na działkach o numerach ewidencyjnych 204/92, 204/93, 204/42, 74, 75 obręb 2 miasta Olsztynek. Przedmiot umowy będzie wykonywany w dwóch etapach szczegółowo opisanych w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ. 2. Zamierzenie budowlane polega na: a) wykonaniu robót pomiarowych, b) wytyczeniu geodezyjnym w terenie trasy przyłączy wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i podziemnej instalacji gazowej, c) rozebraniu istniejących krawężników, obrzeży betonowych, nawierzchni z kostki betonowej, nawierzchni z płyt betonowych typu JOMB, rozebranie elementów betonowych kolidujących z przebudową placu oraz kamiennych murków ozdobnych zlokalizowanych w centrum posesji, rozbiórce betonowych dolewek przed budynkami, zebrania humusu, korytowania pod nowe warstwy nawierzchni z zachowaniem przydatnego materiału do ponownego wykorzystania, d) wykonaniu regulacji, zabezpieczeń urządzeń sieci uzbrojenia terenu, e) demontażu włazów i studni kanalizacyjnych, f) demontażu podziemnych instalacji gazowych, g) demontażu przewodów wodociągowych, kanalizacji sanitarnych i kanalizacji deszczowej, h) demontaż podziemnych kabli energetycznych i teletechnicznych, i) wykonaniu wykopów wąskoprzestrzennych oraz ich zabezpieczenie, j) wykonaniu podsypki piaskowej pod rurociągi i jej zagęszczenie, k) wykonaniu podłoża pod studnie kanalizacyjne i separator, l) ułożeniu rur w wykopach, m) montażu rurociągów, n) posadowieniu studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wpustów kanalizacyjnych, o) montażu armatury wodociągowej, p) montażu skrzynek gazowych i zaworów odcinających, q) wykonaniu zasypu ochronnego z zagęszczeniem, r) zasypaniu wykopów, s) wykonaniu regulacji, zabezpieczeń urządzeń sieci uzbrojenia, t) demontażu istniejących słupów betonowych ŻN i opraw oświetleniowych, u) wykonaniu odcinków linii kablowej oświetleniowej, v) posadowieniu nowych latarni oświetleniowych, w) wykonaniu odcinków linii kablowej teletechnicznej, x) zabezpieczenia sieci urządzeń podziemnych rurami osłonowymi, y) profilowaniu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne, z) wykonaniu warstwy odcinającej z geosyntetyku, aa) wzmocnieniu podłoża warstwą mrozoochronną, bb) wykonaniu warstwy podbudowy z mieszanki kruszyw naturalnych łamanych, cc) wykonaniu krawężników drogowych, najazdowych oraz obrzeży granitowych, dd) wykonaniu warstwy nawierzchni z kostki granitowej oraz płyt betonowych typu JOMB (pozyskane z rozbiórki), ee) wykonaniu warstwy nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej oraz granitowej dla pieszych ciągów komunikacyjnych, ff) przeprowadzeniu robót porządkowych i wykończeniowych. 3. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania umożliwia zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie objętym niniejszą inwestycją. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcom teren przyszłej budowy celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla Wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 14:00. Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej wg zasad porozumiewania się określonych w niniejszej SIWZ. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy określa projekt budowlano-wykonawczy- projekt zagospodarowania terenu- Tom I załącznik nr 10 do SIWZ, projekt budowlano-wykonawczy- branża drogowa- Tom II załącznik nr 11 do SIWZ, projekt budowlano-wykonawczy – branża sanitarna – Tom III załącznik nr 12 do SIWZ, projekt budowlano – wykonawczy – branża elektryczna – Tom IV załącznik nr 13 do SIWZ, opinia geotechniczna załącznik nr 14 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – roboty drogowe i kablowe załącznik nr 15 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – instalacje sanitarne załącznik nr 16 do SIWZ, projekt techniczno-wykonawczy załącznik nr 17 do SIWZ oraz przedmiar robót załącznik nr 18 do SIWZ. 5. Zamawiający stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a PZP wprowadza w przedmiotowym postępowaniu wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę oraz dalszych Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności tj. prace w zakresie: robót ziemnych obejmujących wykopy pod infrastrukturę podziemną, niwelację terenu oraz wykonanie podbudowy pod nawierzchnię z kostki granitowej. Zamawiający informuje, że w związku z niniejszym wymogiem sposób zatrudnienia osób zaangażowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia, zasady kontroli spełnienia wymagań, o których mowa w niniejszym punkcie oraz sankcjonowania Wykonawców z tytułu niespełnienia tych wymagań opisano odpowiednio w projekcie umowy o zamówienie publiczne stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. 6. Wykonawca dla wypełnienia swych zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, w tym do profesjonalnego kierowania i prowadzenia robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz stosownie do decyzji podejmowanych przez inwestora i/lub instytucji zewnętrznych. 7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych zgodnie z wiedzą zawodową, należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji. 8. Wykonawca w ramach realizacji robót budowlanych dostarcza wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia materiały, przy czym Zamawiający wymaga, aby były one nowe oraz posiadały stosowne zaświadczenia o jakości lub atesty oraz odpowiadały jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej. 9. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia gdyż nie zostało ono podzielone na wyodrębnione części i musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego w całości. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Dodatkowo Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość przedstawienia rozwiązań równoważnych w stosunku do tych, które zostały opisane w dokumentacji projektowej. Niniejsze oznacza, że jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie - stosownie do art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe lub pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe co oznacza, że Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych spełniających wymagania Zamawiającego. 10. W zakresie realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową oraz do uporządkowania terenu po zakończeniu robót budowlanych. 11. Zamawiający informuje, że materiały pochodzące z rozbiórek nie nadające się do ponownego wykorzystania są własnością Wykonawcy i należy je przekazać właściwemu zakładowi, który jest uprawniony do utylizacji odpadów. 12. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BOŚ SA o/Olsztyn nr rachunku: 17 1540 1072 2001 5011 6440 0001 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Przebudowa posesji siedziby Nadleśnictwa Olsztynek wraz z infrastrukturą podziemną – przetarg II”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (kasa Nadleśnictwa). Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy, pełnomocnictwo o ile jest konieczne, W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach