Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń Zakładu Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie przy ul. Łazarza 16, spr. znak: 141.2711.51.2016

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 398 37 01
  • Data zamieszczenia: 2016-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
    ul. Św. Anny 12 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 398 37 01
    REGON: 00000127000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń Zakładu Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie przy ul. Łazarza 16, spr. znak: 141.2711.51.2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń Zakładu Dydaktyki Medycznej Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie przy ul. Łazarza 16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ i obejmuje roboty wg następujących kodów CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych 45113000-2 Roboty na placu budowy 45000000-7 Roboty budowlane 45262522-6 Roboty murarskie 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 Tynkowanie 45421131-1 Instalowanie drzwi 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45421110-8 Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych 45442100-8 Roboty malarskie 45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 44112220-6 Podłogi z tworzyw sztucznych 45321000-3 Izolacja cieplna 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45331210-1 Instalowanie wentylacji 45315100-9 Instalacyjne roboty elektroniczne 45315700-5 Instalowanie stacji rozdzielczych 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45314320-0 Instalowanie okablowania komputerowego 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45317000-2 Inne instalacje elektryczne 1. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów i urządzeń wskazujące na ich producenta lub dystrybutora mają znaczenie pomocnicze, służące jedynie dla doprecyzowania parametrów technicznych i użytkowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. W przypadku skorzystania przez Wykonawcę z uprawnienia do zaoferowania równoważnych materiałów i urządzeń, zobowiązany będzie on do załączenia do oferty: a) wykazu materiałów i urządzeń równoważnych z uzasadnieniem ich równoważności w stosunku do podanych w SIWZ (wykaz winien zawierać nazwy ujęte w dokumentacji, nazwy proponowanych równoważników, opis parametrów świadczących o równoważności poprzez ich porównanie z podanymi w SIWZ) - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ; b) dokumentów potwierdzających opisaną równoważność. Nie wykazanie w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, będzie oznaczało, że: a) Wykonawca wykona zamówienie przy zastosowaniu materiałów i urządzeń wymienionych w SIWZ. b) cena oferty zawiera ceny jednostkowe dla materiałów i urządzeń wymienionych w SIWZ. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił min. 36 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady na roboty ogólnobudowlane oraz min. 24 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady na urządzenia objęte przedmiotem zamówienia. W ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości na zamontowane urządzenia tj. czujki ppoż. i oprawy ewakuacyjne, zobowiązany on będzie do wykonania i pokrycia kosztów przeglądów gwarancyjnych zgodnie z wymaganiami Producenta oraz zapisami pkt. I. 3 Opisu przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 5. Aspekt społeczny - W zakresie kryteriów oceny ofert opisanych w pkt. 13 SIWZ Zamawiający przewiduje przyznanie punktów w przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę zatrudnienia określonej liczby osób na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez cały okres realizacji zamówienia. Realizacja zamówienia przez te osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy gwarantuje większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). Zatrudnienie przy realizacji zamówienia obejmować będzie cały okres wykonywania zamówienia, a w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez wskazanego w ofercie pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na umowę o pracę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100 złotych) przed upływem terminu przewidzianego na składanie ofert. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12 Bank Pekao S.A. I O/ Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony nr 141.2711.51.2016 4. Oryginały dokumentów potwierdzających wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu Wykonawca winien złożyć w osobnej kopercie wraz ze składaną ofertą, a kserokopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, załączyć do oferty. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium lub gdy wadium zostanie wpłacone po upływie terminu składania ofert zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający będzie uważał za skuteczne zabezpieczenie wadium w pieniądzu tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164). 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zatrudnienie na umowę o pracę (w pełnym wymiarze)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach