Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń wc i adaptacja na dwa lokale socjalne w budynku mieszkalnym przy ul. Łużyckiej 24 w Myśliborzu

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 74-300 Myślibórz, ul. 1 Maja 19
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 747-04-30 , fax. 0-95 747-04-31
  • Data zamieszczenia: 2010-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. 1 Maja 19 19
    74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-95 747-04-30, fax. 0-95 747-04-31
    REGON: 32016900400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń wc i adaptacja na dwa lokale socjalne w budynku mieszkalnym przy ul. Łużyckiej 24 w Myśliborzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy istniejących lokali socjalnych i pomocniczych w budynku położonym w Myśliborzu przy ul. Łużyckiej na działce o nr ew. gruntu 328 obręb 2 Myślibórz. Wszystkie roboty budowlane będą przeprowadzone w istniejącym obrysie budynku. Przebudowa obejmuje swoim zakresem: - wydzielenie trzech pomieszczeń wc w istniejących lokalach socjalnych o nr 1, 11, 15, - wydzielenie dwóch łazienek w istniejących lokalach socjalnych o nr 5 i 14, - adaptacja trzech pomieszczeń pralni na dwa lokale socjalne, - adaptacja ubikacji ogólnodostępnej na pomieszczenie gospodarcze. Uwaga: Numeracja lokali użyta w niniejszym projekcie budowlanym została przyjęta tylko na potrzeby wykonania projektu budowlanego i nie ma ona odzwierciedlenia w rzeczywistych numerach lokali. 2. Opis techniczny wydzielenia trzech pomieszczeń wc w istniejących lokalach socjalnych nr 1, 11 i 15. Zaprojektowano ścianki działowe gipsowo - kartonowe oparte na typowych rusztach z profili stalowych. Grubość ściany z płyt gipsowo - kartonowych 10 cm. Stosować płyty o podwyższonej odporności na wilgoć i ogień. Ściany wykonywać zgodnie z zaleceniami producenta rusztów stalowych i regipsów. Podłogę i ściany ( do wysokości 2,2 m ) wewnątrz wc wykończyć płytkami ceramicznymi i terakotą. Nie wyklucza się zdemontowania istniejącej podłogi i zamontowania w polach między legarowych płyty OSB 28. W celu poprawienia warunków akustycznych i cieplnych ściankę należy wypełnić wełną mineralną gr. 6 cm Wszelkie otwory w istniejących ścianach czy podłodze powstałe w wyniku przejścia instalacjami należy po montażu uszczelnić. 3. Opis techniczny wydzielenia dwóch łazienek w istniejących lokalach socjalnych o nr 5 i 14 oraz nowo wydzielonych lokali socjalnych nr 7 i 8 oraz pomieszczenia gospodarczego. Zaprojektowano ścianki działowe gipsowo - kartonowe oparte na typowych rusztach z profili stalowych. Grubość ściany z płyt gipsowo - kartonowych 10 cm. Stosować płyty o podwyższonej odporności na wilgoć i ogień. Ściany wykonywać zgodnie z zaleceniami producenta rusztów stalowych i regipsów. Podłogę i ściany ( do wysokości 2,2 m ) wewnątrz łazienek wykończyć płytkami. Nie wyklucza się zdemontowania istniejącej podłogi i zamontowania w polach między legarowych płyty OSB 28. W projektowanych łazienkach z uwagi na ochronę deskowania podłogi można wykonać tzw. wanny z PCV o grubości 4 mm z wywinięciem na ściany minimum 10 cm. W celu poprawienia warunków akustycznych i cieplnych ściankę należy wypełnić wełną mineralną gr. 6 cm. Wymiary i wymagania odnośnie drzwi jak na rysunkach ujętych w projekcie budowlanym. Zamurowania ściankami z płyt gipsowo kartonowych jw. lub bloczkami gazobetonowymi. 4. Opis techniczny wykonania instalacji sanitarnych Instalacje sanitarne wykonywane na bazie istniejących instalacji znajdujących się w korytarzu i pomieszczeniach socjalnych. Wszystkie rurociągi wykonać z rur miedzianych. Przyłączenie kanalizacji za pomocą rurociągów fi 110 PVC z istniejących sieci PVC ułożonych pod podłogą korytarza. W razie odkrycia istniejącego rurociągu kanalizacji sanitarnej okazałoby się, że jest on wykonany z rur o przekroju fi110 należy je wymienić na rury fi 160. Podejścia odpływowe do muszli fi 110, natomiast do zlewozmywaków, umywalek i brodzików fi 50. Instalacja C.O. bez zmian. Wymianę grzejników projektuje się tylko w pomieszczeniu nr 7, 8 i 10. Istniejącą instalację c.o. w pobliżu projektowanych grzejników zredukować do wymaganej przy podłączeniu grzejników. 5. INSTALACJE SANITARNE LOKALU NR 1 (WC). Projektowana instalacja wodociągowa w lokalu socjalnym nr 1 zostanie włączona do istniejącej instalacji w korytarzu za pomocą trójnika. Konieczność zainstalowania wodomierza w projektowanym pomieszczeniu kuchni i włączenia projektowanej instalacji do istniejącej instalacji wodociągowej w kuchni. Instalacja wodomierza fi 15 powinna się składać z wodomierza, dwóch zaworów przelotowych fi 15 oraz jednego zaworu antyskażeniowego. Projektowana instalacja kanalizacyjna z PVC 110 zostanie włączona do istniejącej instalacji w korytarzu. Wentylacja włączenie do istniejącej wentylacji w kuchni za pomocą rur PVC110 Instalacja C.O. bez zmian W wc projektuje się wykonanie miski ustępowej 6. INSTALACJE SANITARNE LOKAL NR 11 (WC). Projektowana instalacja wodociągowa w lokalu socjalnym nr 11 zostanie włączona za istniejącym wodomierzem w kuchni. Projektowana instalacja kanalizacyjna z PVC 110 zostanie włączona do istniejącej instalacji w korytarzu. Wentylacja istniejąca Instalacja C.O. bez zmian W wc projektuje się wykonanie miski ustępowej 7. INSTALACJE SANITARNE LOKAL NR 15 (WC). Projektowana instalacja wodociągowa w lokalu socjalnym nr 15 zostanie włączona do istniejącej instalacji w korytarzu za pomocą trójnika. Konieczność zainstalowania wodomierza w projektowanym pomieszczeniu kuchni i włączenia projektowanej instalacji do istniejącej instalacji wodociągowej w kuchni. Montaż wodomierza fi 15 powinna się składać z wodomierza, dwóch zaworów przelotowych fi 15 oraz jednego zaworu antyskażeniowego. Projektowana instalacja kanalizacyjna z PVC 110 zostanie włączona do istniejącej instalacji w korytarzu. Wentylacja włączenie do istniejącej wentylacji w kuchni za pomocą rur PVC110 Instalacja C.O. bez zmian W wc projektuje się wykonanie miski ustępowej 8. INSTALACJE SANITARNE LOKAL NR 5 (ŁAZIENKA). Projektowana instalacja wodociągowa w lokalu socjalnym nr 5 zostanie włączona za istniejącym wodomierzem w kuchni. Projektowana instalacja kanalizacyjna z PVC 110 zostanie włączona do istniejącej instalacji w korytarzu. Wentylacja włączenie do istniejącej wentylacji w kuchni za pomocą rur PVC110 Instalacja C.O. bez zmian W łazience projektuje się zainstalowanie brodzika, umywalki, miski ustępowej i pojemnościowego ogrzewacza wody 50l. 9. INSTALACJE SANITARNE LOKAL NR 14 (ŁAZIENKA). Projektowana instalacja wodociągowa w lokalu socjalnym nr 14 zostanie włączona do istniejącej instalacji w korytarzu za pomocą trójnika. Konieczność zainstalowania wodomierza w projektowanym pomieszczeniu kuchni i włączenia projektowanej instalacji do istniejącej instalacji wodociągowej w kuchni. Instalacja wodomierza fi 15 powinna się składać z wodomierza, dwóch zaworów przelotowych fi 15 oraz jednego zaworu antyskażeniowego. Projektowana instalacja kanalizacyjna z PVC 110 zostanie włączona do istniejącej instalacji w korytarzu. Wentylacja włączenie do istniejącej wentylacji w kuchni za pomocą rur PVC110 Instalacja C.O. bez zmian W łazience projektuje się zainstalowanie brodzika, umywalki, miski ustępowej i pojemnościowego ogrzewacza wody 50l. 10. INSTALACJE SANITARNE LOKAL NR 7 i 8 I POMIESZCZENIE GOSPODARCZE NR 10 (NOWE WYDZIELONE LOKALE SOCJALNE). Projektowane odrębne dwie instalacje wodociągowe dla lokalu socjalnego nr 7 i 8 zostaną włączone do istniejącej instalacji w korytarzu za pomocą trójnika. W pomieszczeniach projektowanych łazienek projektuje się wodomierze. Instalacja wodomierza fi 15 powinna się składać z wodomierza, dwóch zaworów przelotowych fi 15 oraz jednego zaworu antyskażeniowego. Projektowana instalacja kanalizacyjna z PVC 110 zostanie włączona do istniejącej instalacji w korytarzu. Wentylacja częściowo istniejąca. Projektuje się natomiast wykonanie wentylacji w projektowanych dwóch łazienkach poprzez wyprowadzenie rury PVC 110 ponad dach i zakończenie kominkiem wentylacyjnym. Alternatywnie wentylację można wyprowadzić rurą PVC 110 na elewację budynku wg uznania inwestora. Instalacja C.O. Projektuje wymianę istniejących grzejników żeliwnych na stalowe płytowe np. Purmo typ V z ręcznym zaworami odpowietrzającymi. Grzejniki wyposażyć w zawory termostatyczne. Moc grzejników pomieszczenie nr 7 1350W, nr 8 1350 W, nr 10 1200 W. Istniejące podejścia 2xfi 25 przedłużyć i zredukować do wymaganej przy podejściu do grzejników. W łazienkach projektuje się zainstalowanie brodzika, umywalki, miski ustępowej i pojemnościowego ogrzewacza wody 50l. Ponadto w wydzielonym miejscu w lokalu socjalnym należy zainstalować po jednym zlewozmywaku dla każdego lokalu. UWAGA: W projektowanym pomieszczeniu gospodarczym znajduje się wodomierz główny, który należy przenieść w inne miejsce w porozumieniu z zarządcą sieci wodociągowej. Konstrukcja projektowanej podłogi Z uwagi na konieczność wyrównania poziomu podłogi w korytarzu z podłogą w pomieszczeniach nr 7, 8 i 10 projektuje się jako podłogę strop drewniany podparty na nowo murowanych ściankach z bloczków betonowych. Rozpiętość stropu 4,7 m. Belki stropowe o przekroju dwuteowym są klejone klejem przy docisku gwoździowym. Strop będzie wykonany na budowie z drewna sosnowego K27 o wilgotności nie większej niż 18 % czterokrotnie strugane zaimpregnowane środkami grzybobójczymi i ogniochronnymi. 11. Przedmiot zamówienia został zawarty w ROZDZIALE II Opis przedmiotu zamówienia niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 10. Szczegółowy zakres robót przewidywanych do wykonania określa: przedmiar robót, SST, dokumentacja techniczna, wizja lokalna przeprowadzona przez oferenta. W przypadku wątpliwości należy wystąpić do Zamawiajacego na piśmie z pytaniem co do poprawności określonego zakresu robót. W przypadku chęci poznania całej dokumentacji technicznej należy zgłosićsię do siedziby Zamawiającego. 11. Wymaga się udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane zamówienie przez Wykonawcę na okres 5 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 03.11.2010r., godz. 10:00 Uwaga! Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu i nie powodujące wykluczenia Wykonawcy Zamawiajacy uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 3. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy dołączyć do oferty. UWAGA: nie należy załączać oryginału dokumentu wadliwego do oferty, gdyż oferta zostanie odrzucona, a Wykonawca wykluczony. 4. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: GBS Barlinek o/Myślibórz nr 39 8355 0009 0060 2392 2000 0003, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 5. Jeżeli wadium wniesiono w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielonych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, dokument należy złożyć w formie orginału wystawionego na rzecz Zamawiajacego do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowuje sie na rachunku bankowym. 7. Wykonawca zobowiazany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14. Jeżeli Wykonawca wybierze inną formę zabezpieczenia wadium niż pieniądz, musi dostarczyć dokument w postaci gwarancji/poręczenia, w którym to dokumencie musi być zawarta treść całego pkt 12,13 lub inne sformułowanie, z którego wynikać bedzie zabezpieczenie dla Zamawiającego bezwzględnego zatrzymania wadium w przypadkach określonych w Ustawie. 15. Wykonawca, który złoży ofertę z wadliwym dokumentem w postaci gwarancji/poręczenia wystawionym przez upoważnione instytucje i dokument ten nie będzie zawierał wszystkich wymogów określnych w pkt. 12, 13 Wykonawca będzie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. 16. Wykonawca, który nie wniesie wadium w terminie, w tym również nie przedłuży okresu związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mysliborz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach