Przetargi.pl
"Przebudowa pomieszczeń w celu utworzenia bloku operacyjnego z pracownia embriologiczna na potrzeby Centrum Zachowania Płodności ONCOFERTILITY zlokalizowanego na III piętrze budynku przy ul. Kopernika 23 w Krakowie – skrzydło zachodnie” oraz „Budowa instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach: dyżurki pielęgniarek, salach chorych nr 1,2,3,4,5,6, gabinecie USG oraz gabinecie lekarskim Poradni na III piętrze skrzydła zachodniego Oddziału Klinicznego endokrynologii Ginekologicznej wraz z wydzieleniem pomieszczenia wentylatorni na poddaszu w budynku przy ul. Kopernika 23 w Krakowie”

Szpital Uniwersytecki w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-501 Kraków, Kopernika
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 424 71 21,012 424 70 46 , fax. 012 424 71 22, 012 424 71 20
  • Data zamieszczenia: 2017-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Uniwersytecki w Krakowie
    Kopernika 36
    31-501 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, fax. 012 424 71 22, 012 424 71 20
    REGON: 28868500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Przebudowa pomieszczeń w celu utworzenia bloku operacyjnego z pracownia embriologiczna na potrzeby Centrum Zachowania Płodności ONCOFERTILITY zlokalizowanego na III piętrze budynku przy ul. Kopernika 23 w Krakowie – skrzydło zachodnie” oraz „Budowa instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach: dyżurki pielęgniarek, salach chorych nr 1,2,3,4,5,6, gabinecie USG oraz gabinecie lekarskim Poradni na III piętrze skrzydła zachodniego Oddziału Klinicznego endokrynologii Ginekologicznej wraz z wydzieleniem pomieszczenia wentylatorni na poddaszu w budynku przy ul. Kopernika 23 w Krakowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa pomieszczeń w celu utworzenia bloku operacyjnego z pracownia embriologiczna na potrzeby Centrum Zachowania Płodności ONCOFERTILITY zlokalizowanego na III piętrze budynku przy ul. Kopernika 23 w Krakowie – skrzydło zachodnie” oraz „Budowa instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach: dyżurki pielęgniarek, salach chorych nr 1,2,3,4,5,6, gabinecie USG oraz gabinecie lekarskim Poradni na III piętrze skrzydła zachodniego Oddziału Klinicznego endokrynologii Ginekologicznej wraz z wydzieleniem pomieszczenia wentylatorni na poddaszu w budynku przy ul. Kopernika 23 w Krakowie”. Zakres robót obejmuje w szczególności: a) w zakresie dotyczącym „Przebudowy pomieszczeń w celu utworzenia bloku operacyjnego z pracownią embriologiczną na potrzeby Centrum Zachowania Płodności ONCOFERTILITY zlokalizowanego na III piętrze budynku przy ul. Kopernika 23 w Krakowie – skrzydło zachodnie: - na poziomie parteru I i II piętra osłonięcie instalacji wentylacji mechanicznej suchym tynkiem, - wzmocnienie części stropu nad II piętrem w Sali operacyjnej zgodnie z projektem konstrukcji, - wzmocnienie części stropu nad II piętrem w pomieszczeniach 3.14, 3.15, 3.16 i 3.17 zgodnie z projektem konstrukcji, - wyburzenie ścianek działowych zgodnie z projektem, - demontaż części drzwi wewnętrzny, - skucie istniejących warstw wykończeniowych posadzek, - wykonanie nowych nadproży, - wykonanie nowych ścianek działowych, - przełożenie części istniejących drzwi, - osłonięcie stropu drewnianego części zabiegowej suchym tynkiem do klasy odporności pożarowej REI 60 na obszarze na którym brak takiego wydzielenia, - wykonanie nowych instalacji elektrycznych, wod-kan, co, gazów medycznych i wentylacji mechanicznej, - renowacja istniejących tynków w zakresie części zabiegowej, - malowanie i wykończenie pomieszczeń zgodnie z projektem, - dostawa i montaż jednostek klimatyzacyjnych, - montaż sufitów podwieszanych, - na poziomie poddasza montaż agregatu chłodniczego, demontaż drzwi wejściowych na poddasze zgodnie z projektem pn.:„Oddymianie klatek schodowych w budynku przy ul. Kopernika 23, zlokalizowanym na działce nr 3/8 obręb 63 Śródmieście”, - montaż nowych drzwi ppoż. zgodnie z projektem opisanym powyżej, - budowa i ocieplenie wentylatorni, - obudowa wszystkich elementów więźby dachowej, wentylatorni zgodnie z projektem, - osłonięcie stropu drewnianego zgodnie z projektem; b) w zakresie dotyczącym „Budowy instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach: dyżurki pielęgniarek, salach chorych nr 1,2,3,4,5,6, gabinecie USG oraz gabinecie lekarskim Poradni na III piętrze skrzydła zachodniego Oddziału Klinicznego endokrynologii Ginekologicznej wraz z wydzieleniem pomieszczenia wentylatorni na poddaszu w budynku przy ul. Kopernika 23 w Krakowie”: - demontaż wskazanych istniejących instalacji elektrycznych (demontaż opraw) w pomieszczeniach objętych opracowaniem na trzecim piętrze, - wykonanie konstrukcji stropu wentylatorni wraz z zabezpieczeniem do odporności ogniowej REI60, - wykonanie ścianek działowych w systemie suchej zabudowy z płyt gipsowo-kartonowych, - montaż sufitu podwieszonego w wentylatorni, - montaż drzwi w pomieszczeniu wentylatorni, - wykonanie instalacji elektrycznej (ułożenie przewodów, montaż gniazd wtykowych, oświetlenia, oznaczanie obwodów) w pomieszczeniu wentylatorni, - malowanie wykończonych powierzchni ścian i sufitu w wentylatorni, - ułożenie w wentylatorni winylowej lub kauczukowej wykładziny zgodnie z wytycznymi producenta, - wykonanie koryta z blachy pod centralą wentylacyjną, - montaż czerpni ściennej i wyrzutni na dachu, obudowa podstawy płytami OSB i otynkowanie w kolorze istniejących kominów, - montaż sufitów podwieszanych w pomieszczeniach na trzecim piętrze, - montaż oświetlenia w pomieszczeniach na trzecim piętrze, - malowanie pomieszczeń farbą bakteriobójczą; c) wywóz gruzu oraz zdemontowanych urządzeń i materiałów do utylizacji; d) wykonywanie, w ramach wynagrodzenia, przeglądów gwarancyjnych zamontowanych urządzeń przez cały okres obowiązywania gwarancji, zgodnie z przekazaną instrukcją użytkowania i DTR oraz obowiązującymi normami i przepisami; e) wykonanie planu BIOZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wynosi 67.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Kosztorys ofertowy - podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 3. Oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 6.1, 6.2 i 6.4 specyfikacji. 4. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii: 4.1.dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352). 4.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach