Przetargi.pl
PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 1 NA MULTIMEDIALNĄ SALĘ ODPRAW, ZLOKALIZOWANĄ W REJONOWYM ZARZĄDZIE INFRASTRUKTURY WE WROCŁAWIU

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 65 68 01 , fax. 261 65 68 02
  • Data zamieszczenia: 2019-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 65 68 01, fax. 261 65 68 02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 1 NA MULTIMEDIALNĄ SALĘ ODPRAW, ZLOKALIZOWANĄ W REJONOWYM ZARZĄDZIE INFRASTRUKTURY WE WROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa pomieszczeń w budynku nr 1 na multimedialną salę odpraw, zlokalizowaną w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury we Wrocławiu z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub skutecznym zawiadomieniem właściwego organu o zakończeniu robót. Inwestycja ma na calu połączenie czterech pomieszczeń biurowych w jedną salę multimedialną. Sala ma spełniać zadania wielofunkcyjne takie jak: odprawy, konferencje, wideokonferencje, posiedzenia KOPI, rady techniczne. Zakres prac budowlanych obejmuje: - rozebranie ścianek działowych pomiędzy pomieszczeniami, - wymurowanie ścianki działowej obok ścianki istniejącej pomiędzy pomieszczeniem 221/222, - zamurowanie otworu drzwiowego, - budowa instalacji wentylacji nawiewno – wywiewnej, - roboty remontowe w tym: remont instalacji elektrycznych i oświetleniowych, instalacje teletechniczne, rozbiórka i przebudowa armatury sanitarnej (zlew), wymiana posadzek, wymiana drzwi wejściowych, montaż rolet wewnętrznych, instalacja systemu audio – video, Dane techniczne: - kubatura budynku 17 531 m3 - powierzchnia netto 4 397 m2 - powierzchnia użytkowa 3 029 m2 - powierzchnia sali odpraw 85,26 m2 Zakres prac do wykonania w ramach zadania 21358. 1. Branża Budowlana. Zakres prac do wykonania w branży architektoniczno – konstrukcyjnej. 1. Roboty demontażowe. 2. Przebicia przez strop, ściany i dach. 3. Roboty murowe. 4. Mocowanie urządzeń wyposażenia do stropu. 5. Posadzki. 6. Obudowy z płyt GK. 7. Wentylacja. 8. Stolarka okienna i drzwiowa. 9. Rolety wewnętrzne. 10. Roboty wykończeniowe. 11. Zabudowa meblowa. 12. Wyposażenie użytkowe. 2. Branża Sanitarna. Zakres prac do wykonania w branży sanitarnej: 1. Instalacja zimnej i ciepłej wody użytkowej dla zasilania projekt. zlewozmywaka. 2. Instalacja kanalizacji sanitarnej dla odprowadzania ścieków z projekt. zlewozmywaka. 3. Instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej. 4. Instalacja klimatyzacji wraz z instalacją technologiczną odprowadzania skroplin. 3. Branża Elektryczna. Zakres prac do wykonania w branży elektrycznej: 1. Zasilanie sali konferencyjnej, rozdzielnica RSK. 2. Instalacja oświetleniowa i gniazd wtykowych. 3. Instalacja zasilająca i sterująca urządzenia siłowe. 4. Trasy kablowe. 4. Branża Audio – Video. Zakres prac do wykonania w branży audio - video: 1. System prezentacji obrazów. 2. System nagłośnienia. 3. System dyskusyjny. 4. System sterowania. UWAGA ! Zmiany do Audio- Video: A. Rezygnacja z systemu wideokonferencji wraz z niezależnymi elementami obsługującymi systemu. B. Rezygnacja z monitorów: MON2, MONSD1, MONSD3, MONSD4, MONSD6 wraz z niezależnymi elementami obsługującymi. C. Zmniejszenie ilości mikrofonów PSD1 z 30 szt. na 18 szt. D. Zwiększenie cali monitora MON1 z 55” na 65”. E. Zmiana uchwytów monitorów MONSD2 i MONSD5 z portretowego na ruchomy, obrotowy (z pełną regulacją). 5. Branża Niskoprądowa. Zakres prac do wykonania w branży niskoprądowej: a. System telewizji obserwacyjnej (TSN) b. System sygnalizacji pożarowej (SSP). c. System strukturalnej sieci komputerowej (LAN).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 21 438,00 zł 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 27.08.2019 r., do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: a) nazwę i adres Wykonawcy, b) nazwę i adres beneficjenta, c) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela, d) nazwa zadania, na które składane jest wadium, e) kwotę, f) termin ważności, g) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wadium, o którym mowa w pkt 3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia – 27.08.2019 r. do godz. 10.00. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużony okres związania ofertą, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a i 7b Ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP O/Okr. we Wrocławiu 44 1010 1674 0030 7213 9120 2000, z dopiskiem „wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na przebudowę pomieszczeń w budynku nr 1 na multimedialną salę odpraw, zlokalizowaną w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury we Wrocławiu”. 8. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 15. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca załączy: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony wg załączonego wzoru (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 2) wypełnioną i podpisaną tabelę elementów scalonych – Formularz nr 6 (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 3) zobowiązanie innego podmiotu na zdolnościach którego zamierza polegać Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu – Formularz Nr 5 (oryginał podpisany przez ten podmiot).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach