Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu dla potrzeb Katedry Biomechaniki ETAP II

Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-871 Poznań, ul. Królowej Jadwigi 27/39
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8355000, 8355063 , fax. 061 8330087
  • Data zamieszczenia: 2013-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego
    ul. Królowej Jadwigi 27/39 27/39
    61-871 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8355000, 8355063, fax. 061 8330087
    REGON: 00032785300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu dla potrzeb Katedry Biomechaniki ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu dla potrzeb Katedry Biomechaniki ETAP II. Szczegółowy zakres określają opracowane projekty wykonawcze, przedmiary i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, wg poniższego zestawienia: L.p. Nr ewid. Temat 1. 1/333 Ekspertyza techniczna w zakresie ochrony przeciw pożarowej dot. fragmentu przebudowywanego budynku głównego AWF usytuowanego przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 2. 1/378 Przedmiar budowlany - architektura, konstrukcja wystrój i wyposażenie wnętrz 3. 1/379 Przedmiar instalacje wod - kan i cwu 4. 1/380 Przedmiar instalacje wentylacji 5. 1/381 Przedmiar instalacje centralnego ogrzewania 6. 1/382 Przedmiar elektryczne silnoprądowe 7. 1/383 Przedmiar instalacje elektryczne niskoprądowe 8. 1/390 Projekt wykonawczy architektura, wystrój i wyposażenie wnętrz 9. 1/391 Projekt wykonawczy konstrukcja 10. 1/392 Projekt wykonawczy instalacje sanitarne 11. 1/393 Projekt wykonawczy instalacje elektryczne 12. 1/358 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 13. 1/337 Opis techniczny Architektura dot.: pkt. 3; pkt. 4; pkt. 5; pkt. 13; pkt.14; pkt. 15; pkt.16 projektu architektury z pkt. 8 nr ewid. 1/390 14. 1/397 Suplement do projektu dotyczy instalacji sanitarnych oraz instalacji elektrycznych. 15. 1/398 Opis, trasa i przedmiar wykonania sieci logicznej do pomieszczeń Katedry Anatomii 16. 1/400 Opis uzupełniającego zakresu robót dot.: zakupu i montażu domofonów. 3. Wymagania dotyczące robót. a) Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, pod nadzorem technicznym, z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i ppoż. dla tego rodzaju robót budowlanych. b) Przy wykonywaniu robót należy stosować materiały, wyroby i elementy oraz wbudowywać urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na obszarze RP, posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty. c) Użyte nazwy handlowe w dokumentacji technicznej i przedmiarach należy traktować jako formę określenia rodzaju i jakości oraz standardu zastosowanych materiałów i wyposażenia. Wszystkie wskazania z nazwy: wyrobów, urządzeń i armatury użyte w przedmiarach i projektach wykonawczych czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. d) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia tj. projektami wykonawczymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarami. e) Budynek główny AWF stanowi element zespołu urbanistyczno - architektonicznego najstarszych dzielnic Poznania wpisanego do rejestru zabytków. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Miejskiego Konserwatora Zabytków o zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia prac oraz podjęcia innych działań, które zapobiegną uszkodzeniu lub zniszczeniu zabytku. UWAGA: Zgodnie z wydanym pozwoleniem konserwatorskim nr 150/2013 na prowadzenie robót budowlanych Miejski Konserwator Zabytków zastrzega sobie prawo komisyjnego odbioru wykonanych prac oraz przeglądu prac w trakcie ich trwania. 4. Wymagania dotyczące wykonania i organizacji zadania. a) Zamawiający nie wyraża zgody na dalsze podzlecanie robót przez podwykonawcę - wykonawcom niższego rzędu. b) Wykonawca zobowiązany jest do przestudiowania dokumentów umownych w celu zrozumienia zakresu robót, a także po to, by być świadomym warunków umownych i wynikających z nich następstw oraz do zapoznania się z warunkami lokalizacyjno-terenowymi placu budowy. c) Zamawiający wymaga, aby roboty generujące hałas (rozbiórki, cięcie żelbetów, rozkuwanie ścian żelbetowych, rozkucia przy robotach instalacji elektrycznej, wod-kan i wentylacji) prowadzić w godz. 22.00-6.00. d) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na bieżąco utrzymywał porządek w remontowanych pomieszczeniach. Każdego dnia w trakcie wykonywania robót i na jego zakończenie w obrębie przyległych korytarzy, holu i klatek schodowych (przede wszystkim w segmencie B) Wykonawca będzie sprzątał po sobie powierzchnie posadzek i schodów metodą suchą i mokrą. 5. Wymagane warunki gwarancji: a) Objęcie gwarancją całości przedmiotu umowy, łącznie z wyposażeniem i urządzeniami, b) Okres trwania gwarancji: - 5 lat, c) Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie określonym w umowie, d) Okresy gwarancji na urządzenia i wyposażenie będą liczone od daty odbioru całości zamówienia; gwarancje te nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania zamawiającego do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobnych sformułowań. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełnienia zamawiający będzie oczekiwał. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi złożyć szczegółową specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z wyszczególnieniem elementów (właściwości) innych równoważnych niż wymagane przez zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać , że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego lub potwierdzenia równoważności zaoferowanych parametrów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia opisu technicznego w odniesieniu do zapisów w SIWZ, który musi zawierać, co najmniej nazwę, typ, model/wersje i numer katalogowy oferowanego przez Wykonawcę przedmiot zamówienia. 7. Wykonawca w przypadku rozwiązań równoważnych zobowiązany jest do dołączenia do oferty wypełnionego załącznika nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 16.400,00 zł (szesnaście tysięcy czterysta złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wnosi się na okres 30 dni od upływu terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w PKO Bank Polski SA.: 23 1020 4027 0000 1402 1007 2009 z zaznaczeniem: wadium - nr sprawy RZP-2003-29/13/ZP, w takim terminie, aby zostało ono uznane na rachunku zamawiającego najpóźniej do momentu upływu terminu składania ofert. 6. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą Wykonawcy oraz opisem: Wadium - nr sprawy RZP-2003-29/13/ZP. 7. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1, 1a oraz 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający uzna za nieważną gwarancję, która będzie zawierać następujące wymogi formalne skierowane do Zamawiającego (beneficjenta gwarancji): Gwarant zapłaci na pisemne wezwanie beneficjenta, w którym oświadczy on, że: 1. Oferent w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 Ustawy, lub pełnomocnictw oraz nie udowodnił, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2. oferta Oferenta została wybrana , oraz że: a) Oferent odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Oferent nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta. Gwarancja może zawierać wymagania złożenia przez Zamawiającego oświadczeń jednak nie może zawierać wymagań, które zmuszają Zamawiającego do złożenia oświadczenia niezgodnego z prawdą, co ma miejsce w przypadku gdy Gwarant żąda oświadczenia, że wystąpiły jednocześnie wszystkie wyżej wymienione okoliczności. Prawidłowym natomiast jest zapis, który wymaga od Beneficjenta złożenia oświadczenia w zakresie jednej lub więcej okoliczności skutkujących zatrzymaniem wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach