Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Krotoszynie w celu reorganizacji ciągów komunikacyjnych II

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Młyńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5880390 w. 253 , fax. 625 880 402
  • Data zamieszczenia: 2019-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Młyńska 2
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5880390 w. 253, fax. 625 880 402
    REGON: 31022628200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Krotoszynie w celu reorganizacji ciągów komunikacyjnych II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Krotoszynie w celu reorganizacji ciągów komunikacyjnych II”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz opis prac nieujętych w dokumentacji projektowej , które szczegółowo zostały opisane w rozdziale III ust. 5 lit h. Załączone przedmiary robót są materiałami pomocniczymi. Obowiązkiem składającego ofertę jest podanie wartości ryczałtowej robót w oparciu o opis przedmiotu zamówienia i dokumentację techniczną. Obowiązującą formą rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będzie wynagrodzenie ryczałtowe. 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 4. Zamawiający na podstawie art.29 ust.3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2004 r. poz. 1502, z późn.zm.). 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : a) Oddzielenie komunikacji SOR od korytarza ogólnoszpitalnego i pacjentów ambulatoryjnych SOR poprzez wykonanie przepierzenia i montaż drzwi rozsuwanych. b) Montaż dodatkowych drzwi rozsuwanych , skrzydłowych, rolet okiennych oraz dostosowanie istniejących drzwi ppoż. EI30 do wymagań EIS30. c) Wykonanie korytarza w części technicznej do klatki schodowej K1, d) Przebudowa instalacji socjalno–bytowej, hydrantowej wraz z montażem zaworu pierwszeństwa oraz wymiana izolacji, e) Wykonanie systemu otwierania bram, f) Rozbudowa istniejącego systemu kontroli dostępu, g) Rozbudowa istniejącego systemu sygnalizacji pożarowej, h) Ponadto Zamawiający wymaga aby Wykonawca oprócz robót opisanych w dokumentacji projektowej ujął dodatkowo w kosztorysie ofertowym nw. prace: - likwidacja drzwi D5/P w osi nr 8 prowadzących z pomieszczenia nr 37 do pom. 1a. Zamurowanie otworu po zlikwidowanych drzwiach , obustronne wytynkowanie i pomalowanie zamurowanej powierzchni. - likwidacja drzwi D2/I w osi B prowadzących z pomieszczenia 1a do pomieszczenia nr 3. Zamurowanie otworu po zlikwidowanych drzwiach , wytynkowanie i pomalowanie zamurowanej powierzchni od strony pom. 1a. Od strony pom. nr 3 położenie płytek ceramicznych. Kolor dobrać do płytek istniejących. Wykucie nowego otworu drzwiowego do pomieszczenia nr 3 w osi nr 8 w ścianie od strony pom. nr 7 (korytarz). Osadzenie nadproża i zamontowanie zdemontowanych drzwi D2/I w wykutym otworze. Wykonanie obróbki płytkami ceramicznymi otworu drzwiowego od strony pom. nr 3. Przeniesienie włącznika światła od strony zamontowanych drzwi. - likwidacja zagłębienia w posadzce o wymiarach 150 x 200 x 2 cm. po wycieraczce usytuowanej w pomieszczeniu nr 1a przy likwidowanych drzwiach D5/P. Zagłębienie wyłożyć płytkami typu gres. Kolor dobrać do płytek istniejących. - drzwi D1.5 stalowe przeciwpożarowe, jednoskrzydłowe (EIS30) uwidocznione w przedmiarze w poz. 16 d.4 Zamawiający zamienia na drzwi przeciwpożarowe, aluminiowe, przeszklone (EIS30). Uwaga: Zamawiający rezygnuje z wykonania rozbudowy istniejącego systemu telewizji dozorowej (CCTV) opisanej w dokumentacji projektowej w pkt. 3.9. Nie należy jej ujmować w kosztorysie ofertowym. 6. Rozbudowa usytuowana jest w całości w budynku Zamawiającego. Prace adaptacyjne prowadzone są na oddziale w ruchu. 7. Kosztorysy należy uzupełnić o brakujące elementy wynikające z opisu pkt. 5 lit h jednocześnie uwzględniając treść uwagi. 8. Szczegółową dokumentację stanowią : a) Załącznik nr_6_SOR_Dokumentacja projektowa, b) Załącznik nr_7_SOR_STWiOR, c) Załącznik nr_8_SOR_przedmiar_b_budwlana, d) Załącznik nr_9_SOR_przedmiar_b_sanitarna, e) Załącznik nr_10_SOR_przedmiar_b_elektryczna. oraz opis zawarty w rozdziale III , pkt. 5 lit. h niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Oferta winna zawierać wypełnione dokumenty i oświadczenia podpisane przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy: a) Załącznik nr 2 - formularz ofertowy, b) Załącznik nr 3 - oświadczenie, c) Załącznik nr_8_SOR_przedmiar_b_budowlana, d) Załącznik nr_9_SOR_przedmiar_b_sanitarna, e) Załącznik nr_10_SOR_przedmiar_b_elektryczna. f) Załącznik nr 12_Wzór zobowiązania oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeżeli dotyczy Załączony wzór oświadczenia, nie jest obligatoryjny dla wykazania spełniania wymogu posiadania zasobów podmiotu trzeciego. Wykonawca może wykazywać posiadanie zasobów dowolnymi środkami, z tym, że w przypadku otrzymania podpisanego oświadczenia, w razie braku wątpliwości, Zamawiający uzna za udowodnione posiadanie realnego udostępnienia zasobów na cele tego postępowania. 7. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).II Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – załącznik nr 11. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie musi zostać złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach