Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń parteru budynku Urzędu Gminy

Gmina Urzędów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-250 Urzędów, ul. Rynek 26
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 822 50 42 , fax. 81 822 51 50
  • Data zamieszczenia: 2012-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urzędów
    ul. Rynek 26 26
    23-250 Urzędów, woj. lubelskie
    tel. 81 822 50 42, fax. 81 822 51 50
    REGON: 00054908043729
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzedow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń parteru budynku Urzędu Gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa pomieszczeń budynku Urzędu Gminy w Urzędowie. Przedmiot zamówienia przewiduje następujący zakres robót; 1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe - wykucie z muru ościeżnic, - wykucie części ścian w celu poszerzenia otworów drzwiowych, - rozebranie ścianek działowych, - zerwanie istniejących posadzek: parkiet, płytki ceramiczne, - demontaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, - demontaż urządzeń sanitarnych, - demontaż kratek wentylacyjnych, - demontaż parapetów wewnętrznych, - demontaż boazerii drewnianej, - wywiezienie gruzu. 2) Roboty konstrukcyjne (murowe) - wykonanie otworu w ścianie konstrukcyjnej o wym. 10x226 cm oraz wykonanie nadproża w postaci dwóch dwuteowników stalowych 100, zalanych betonem B20. 3) Roboty tynkowe - uzupełnienie tynków wewnętrznych, - wykonanie gładzi i szpachlowanie, - wykonanie marmolitu na ścianach do wysokości 1,5 m. 4) Pokrywanie podłóg i ścian - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z zaprawy uszczelniającej w pomieszczeniach mokrych, - wykonanie posadzki z płytek gresowych z cokolikami, - licowanie ścian płytkami gresowymi na klej. 5) Stolarka drzwiowa - przewiduje się wykonanie montażu stolarki drzwiowej kompletnej (drzwi płytowe - plaster miodu wewnętrzne, oraz drewniane zewnętrzne) 6) Roboty malarskie - malowanie sufitów i ścian farbami emulsyjnymi gotowymi, produkowanymi fabrycznie, do malowań wewnętrznych, przed pomalowaniem zagruntowanie ścian i sufitów. 7) Pozostałe prace - wykonanie ścianek działowych gr. 12,5 cm i 7,5 cm z płyt g/k na ruszcie stalowym o profilach C szerokości 100 mm i 50 mm z wypełnieniem wełną mineralną gr. 9 cm i 4 cm, - montaż parapetów wewnętrznych z PVC o wym. 5 cm po każdej stronie okna na szerokości 35 cm, - zamontowanie kurtyn powietrznych nad wejściem do budynku, - demontaż tablic elektrycznych i przeniesienie ich w stronę drzwi wejściowych głównych - szczegóły w projekcie branży elektrycznej, - montaż żaluzji aluminiowych w istniejącym oknie, - izolacja rur instalacji grzewczej za pomocą kształtek o powierzchni zewnętrznej wzmocnionej włóknem szklanym z wykładziną wykonaną z folii aluminiowej. Obudowa rur z płyt g-k - szczegóły i wymiary na rzucie parteru, - wykonanie odpływu w podłodze, - osadzenie nowych kratek wentylacyjnych z żaluzją, - wykonanie pochylni w formie podjazdu z kostki brukowej gr. 4 cm na podsypce piaskowo-cementowej 3:1 o gr. 4 cm oraz warstwie stabilizacyjnej: piasek stabilizowany cementem Rm=1,5 MPa o gr. 10 cm, - wykonanie murka oporowego z betonu B20 gr. 20 cm z wylewką z chudego betonu (B10) gr. 10 cm, pod pochylnię, - zamontowanie balustrady z profili ?5cm ze stali nierdzewnej, poręcze na wysokości 75 cm o 90 cm, mocowane systemowo do murków oporowych na projektowanej pochylni, - wykonanie 12 cm betonu na istniejącym stopniu o wym. 76 x 224 cm oraz jednego stopnia o wym. 149 x 35 x 12 cm - zagłębienie go na głębokości 70 cm i wykonanie pod niego wylewki z chudego betonu (B10) gr. 10 cm. 8) Branża elektryczna - wykonanie instalacji elektrycznej na parterze budynku Urzędu Gminy w Urzędowie. 9) Instalacja c.o. i wentylacja - demontaż i ponowny montaż grzejnika z gałązkami i armaturą, - montaż kurtyn powietrznych łącznie z przewodami zasilającymi i armaturą, - wykonanie izolacji termicznej, - próba hydrauliczna, - regulacja działania instalacji. 10) Instalacja wod-kan i c.w. - montaż rurociągów wody zimnej i ciepłej łącznie z podejściami dopływowymi, - montaż poziomów i pionów kanalizacji sanitarnej łącznie z podejściami odpływowymi, - montaż przyborów łącznie z podejściami i armaturą. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: - wykonawca uwzględni nakłady związane z realizacją robót w warunkach pracy ciągłej Urzędu, - po zakończeniu realizacji zadania doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej, Wymagania stawiane wykonawcom w stosunku do przedmiotu zamówienia i szczegółowy zakres robót budowlanych, ilość, materiały, określają załączone do niniejszej siwz, projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz przedmiary robót - zał. nr 1a. Do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawcy obowiązani są zastosować materiały, urządzenia, wyroby wysokiej jakości o parametrach techniczno - eksploatacyjnych , użytkowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej , opisie technicznym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Wszystkie zakupione i stosowane materiały , wyroby , urządzenia powinny posiadać certyfikaty CE dopuszczające do stosowania ich na terenie krajów UE, świadectwa ITB i PZH do stosowania zgodnie z przeznaczeniem w budynkach użyteczności publicznej na terenie Polski zgodnie z ustawą z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004 Nr 92, poz. 881), oraz odpowiednie atesty i aprobaty techniczne , a także spełniać aktualne normy branżowe PN, itp., których okazania zamawiający może żądać przed wbudowaniem. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się nie zbadane i nie zaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nieprzyjęciem i niezapłaceniem. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarach robót, dokumentacji projektowo-kosztorysowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, znajdują się wskazane znaki towarowe, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjnych- użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane ( w tym materiały, wyroby i urządzenia ) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający oceniając rozwiązania - materiały równoważne będzie je oceniał według zapisów - wymagań, w opisie technicznym projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej stwiorb). Dane określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych są uważane za wartości docelowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramach określonego przez projektanta przedziału tolerancji. Parametry wskazane w ww. dokumentach będą traktowane jako minimalne, które wykonawca musi zaoferować w swojej ofercie, nie może oferować rozwiązań gorszych. W szczególności nie dopuszcza się zmiany parametrów w zakresie funkcji - celu które dany materiał, wyrób, system, czy urządzenie ma spełniać w realizowanym przedsięwzięciu, zmiany średnic, przekrojów konstrukcyjnych, grubości itp.. , gdy wynika to ze specyfiki przedmiotu zamówienia. Zaoferowane parametry równoważne nie mogą powodować spadku sprawności instalacji , oraz obniżenia parametrów eksploatacyjnych. Wykonawca poda typ, wskaże producenta, koszt, oraz określi jakie parametry techniczno-użytkowe, posiada wskazany przez niego produkt równoważny w porównaniu do parametrów wskazanych przez zamawiającego w ww. dokumentach tj. opisie technicznym, stwiorb, (porównanie w formie zestawienia parametrów wymaganych i oferowanych). Wykonawca dla wszystkich zmienionych elementów załączy wymagane prawem atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, itp., na dzień składania ofert. Wykonawca podpisze umowę i zrealizuje zadanie zgodnie z zadeklarowanymi parametrami techniczno-użytkowymi, wskazanym producentem, jak w złożonej w ofercie. W przypadku, gdy materiały, urządzenia czy roboty nie będą w pełni zgodne z dokumentacją projektową lub specyfikacją techniczną i wpłynie to na niezadowalającą jakość elementu budowli, to takie materiały będą niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty rozebrane na koszt Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości 4 000 złotych. 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr -10 8717 1022 2005 5000 0039 0005 z adnotacją wadium na przebudowę pomieszczeń budynku UG Urzędów ( nie należy dokonywać wpłaty gotówką w kasie UG Urzędów, czy wpłaty gotówką na rachunek w banku zamawiającego) 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), w terminie do 2012-05-16 do godz. 11:00. Sposób przekazania: wadium w formie ustalonej w ppkt 2) - 5) siwz musi być zdeponowane w oryginale przed terminem składania ofert w pokoju nr 4 Urzędu Gminy w Urzędowie, u pracownika zajmującego się zamówieniami publicznymi - Alicja Kozik, a na kserokopii, zamawiający może potwierdzić odpowiednią adnotacją o wniesieniu wadium w niniejszym postępowaniu. W przypadku składania oferty drogą pocztową do oferty należy dołączyć kserokopię i oryginał gwarancji wadialnej , które po otwarciu ofert zostaną przekazane pracownikowi zajmującemu się zamówieniami publicznymi , a jego ksero z adnotacją i podpisem o przyjęciu wadium zostanie przesłane wykonawcy pocztą. Wadium wniesione w pieniądzu w formie przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skutecznie wniesione tylko wówczas , gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 3. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 4. Zamawiający żąda aby oferta zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniądz zawierała zapis nieodwołalnej i bezwarunkowej , zapłaty na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego kwoty wadium z tytułu zatrzymania wadium jeżeli wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp potwierdzających warunki udziału w postępowaniu, oraz dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; Wykonawca którego oferta została wybrana 2) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. W przypadku nie zabezpieczenia oferty, jedną z określonych w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia form wadium, wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 6. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana , jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/urzedow zakładka ogłoszenia zakładka przetargi

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach