Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń oraz zmiana sposobu użytkowania budynku w celu utworzenia Dziennego Domu Senior+ oraz Klubu Senior+ w Brzezinach

GMINA BRZEZINY ogłasza przetarg

  • Adres: 62-874 Brzeziny, 1000-Lecia 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627698004 , fax. 627698062
  • Data zamieszczenia: 2022-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BRZEZINY
    1000-Lecia 8
    62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie
    tel. 627698004, fax. 627698062
    REGON: 250855564
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny-gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń oraz zmiana sposobu użytkowania budynku w celu utworzenia Dziennego Domu Senior+ oraz Klubu Senior+ w Brzezinach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa pomieszczeń oraz zmiana sposobu użytkowania budynku w celu utworzenia Dziennego Domu Senior+oraz Klubu Senior+w Brzezinach w ramach zadania pn.Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+w Brzezinach,Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu Senior+w Brzezinach,Wymiana źródła centralnego ogrzewania dla Dziennego Domu i Klubu Senior+w Brzezinach.Wspólny Słownik Zamówień:45210000-2-Roboty budowlane w zakresie budynków,45310000-3-Roboty instalacyjne elektryczne,45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń oraz zmiana sposobu użytkowania budynku w celu utworzenia Dziennego Domu Senior+ oraz Klubu Senior+w Brzezinach w ramach zadania pn.Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+w Brzezinach, Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu Senior+wBrzezinach,Wymiana źródła centralnego ogrzewania dla Dziennego Domu i Klubu Senior+w Brzezinach.Zakres prac remontowych obejmuje:Prace rozbiórkowe m.in.:wyburzenie części ścian działowych,skucie posadzek,demontaż drzwi wewnętrznych,ceramiki łazienkowejoraz kaset zewnętrznych rolet szczegółowo wg części rysunkowej opracowania,Prace związane z remontem poddasza obejmujące m.in.:usunięcie pokrycia dachowego wraz z łatami,remont stropu,remont kominów,oczyszczenie i impregnacja drewna,wykonanie nowych sufitów(zabezpieczenie przeciwpożarowe konstrukcji),podłogi wraz z izolacją oraz nowego pokrycia dachowego wraz z membraną, kontrłatami i łatami oraz wykonanie nowych obróbek blacharskich,rynien i rur spustowych,nowej instalacji odgromowej,Wymurowanie ściany oddzielenia pożarowego na poddaszu - ściana z cegły pełnej na pełną spoinę,na ścianie istniejącej,do niepalnego pokrycia dachowego,łączeniez pokryciem wypełnione masami ogniochronnymi,Przebudowa ścian działowych,Stolarka drzwiowa wewnętrzna,Wykonanie nowych posadzek wraz z cokołami o wysokości 10 cm, z wykończeniem płytkami gresowymi o powierzchni strukturalnej, antypoślizgowej,Wykonanie nowych posadzek wraz z cokołami, z wykończeniem panelami drewnopodobnymi podłogowymi o klasie ścieralności AC5,Zabudowa pionów kanalizacji sanitarnej,Oczyszczenie ścian wewnętrznych ze starych farb, skucie tynków niestabilnych,Wypełnienie bruzd instalacyjnych, szpachlowanie, gruntowanie ścian oraz sufitu,Podwójne malowanie ścian oraz sufitów pomieszczeń farbą emulsyjną lateksową, tworzącą powierzchnię łatwo zmywalną, odporną na szorowanie, wewszystkich pomieszczeniach, z wyłączeniem powierzchni wykończonych płytkami ceramicznymi,Wykończenie ścian do wysokości 2 m ściennymi płytkami ceramicznymi,Montaż systemowych sufitów podwieszanych kasetonowych,Remont schodów wejściowych i wykonanie nowych pochylni dla osób niepełnosprawnych przy wejściach głównych do budynku, dostosowanych do obowiązujących przepisów, oraz uzupełnienie i wyrównanie poziomu utwardzeń zewnętrznych w celu likwidacji nierówności,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót, które stanowią załączniki do SWZ.Uwaga:dołączony do SWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy.Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej,STWIORB i zapisów SWZ.Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich badań i prób - jeśli dotyczy, przywrócenie terenu do stanu poprzedniego.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania mapy z inwentaryzacją powykonawczą z ujawnieniem w EGiB zmiany sposobuużytkowania budynku oraz dostarczenia oświadczenia geodety o zgodności wykonanych robót z projektem zagospodarowania terenu na działce 581/5, 581/6.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 3 lata - maksymalnie 5 lat od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag)protokołu końcowego.Okres rękojmiustawowy.W przypadku, wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny.Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwynależy traktować jako przykładowe.Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart.101 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, podwarunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych,o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp,że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określoneprzez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami - niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.Powody niedokonania podziału zamówieniana części:Potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby skutkować poważną groźbą nieprawidłowej realizacji zadania. Zamówienie może być zrealizowane przez jednego Wykonawcę w całości.Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92ustawyPzp.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę:Zamawiający zgodnie z art. 95ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.z2020 r. poz.1320 ze zm). Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotycząwymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia to wykonywanie robót budowlanych m.in. prace rozbiórkowe, usunięciepokrycia dachowego wraz z łatami, remont stropu, kominów, wykonanie nowego pokrycia dachowego, wymurowanie ściany oddzieleniapożarowego na poddaszu, przebudowa ścian działowych, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, wykonanie nowych posadzek, malowanie ścian, montaż systemowych sufitów podwieszanych kasetonowych, remont schodów wewnętrznych.Wymóg zatrudnienia, o którymmowa wyżej nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety.Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób:Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest do udokumentowania na każde wezwanie Zamawiającego, nie później niż w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia otrzymania takiego wezwania, spełniania faktu zatrudnienia osób, poprzez przedłożenie Zamawiającemu oświadczenia, iż wszystkie osoby wykonujące czynności wskazane w ust.1 zatrudnione były w okresie realizacji umowy przezWykonawcę lub Podwykonawcę, wg stanu na określony dzień, na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać: informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązkówpracownika.Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:nieprzedłożenie w terminie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, o którym mowa w ust. 2 będzietraktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w projektowanych postanowieniach umowy.w przypadku powzięcia wątpliwości przez Zamawiającego, że Wykonawca lub Podwykonawca nie zatrudnia osób wskazanych zgodnie z ust. 2, Zamawiający zastrzega sobie prawo zawiadomienia odpowiednich służb. Miejscerealizacji: ul. 1000-Lecia 3/2,62-874 Brzeziny, dz.nr 581/5 i 581/6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach