Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń noclegowych i biurowych wraz z termomodernizacją budynku Ośrodka Szkolenia Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach

Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-011 Bratoszewice, Nowości
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 719 89 28 , fax. 42 719 89 13
  • Data zamieszczenia: 2019-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach
    Nowości 32
    95-011 Bratoszewice, woj. łódzkie
    tel. 42 719 89 28, fax. 42 719 89 13
    REGON: 434935000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr-bratoszewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń noclegowych i biurowych wraz z termomodernizacją budynku Ośrodka Szkolenia Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz realizacja robót budowlanych na budynku, tj.: a) Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej (projekt); b) Ocieplenie ścian fundamentowych do głębokości 1,0 m p.p.t. styropianem ekstradowanym EPS 100, styrodur lub hydrostyromax - przeznaczonym do miejsc narażonych na długotrwały kontakt z wodą o nasiąkliwości poniżej 2% po 28 dniach całkowitego zanurzenia wraz z odtworzeniem przeciwwodnej izolacji pionowej (pow. ok. 136 m2), demontaż i położenie nowego tynku na murku wejściowym do Ośrodka Szkolenia (pow. ok. 14 m2).; c) Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku (pow. ok. 556 m2) styropianem o współczynniku przewodzenia ciepła nie gorszym niż l= 0,04 W/(m2K) i o grubości odpowiedniej, aby współczynnik przenikania ciepła nie był gorszy niż U = 0,20 W/m2K (od 1.01.2021r. obowiązkowe); d) Ocieplenie (termomodernizacja) ok. 580 m2 stropodachu poprzez ułożenie płyt styropianowych typu „Styropapa” o współczynniku przewodzenia ciepła nie gorszym niż l= 0,04 W/m2K i o grubości odpowiedniej, aby współczynnik przenikania ciepła nie był gorszy niż U=0,15 W/m2K (od 1.01 2021r. obowiązkowe), wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej, demontażu i montażu obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, demontażu i montażu istniejącej instalacji odgromowej, nadmurowaniu kominów wentylacyjnych; e) Przebudowa 15 pokoi noclegowych (pow. ok. 315 m² ) wraz z punktami sanitarnymi ( pow. istniejących punktów w pokojach nr 119 i 120 ok. 6,10 m2) na 1 piętrze (II kondygnacji). Zakres prac będzie obejmował: • zerwanie wykładzin dywanowych – pow. ok. 315 m2 i położenie posadzek z płytek ceramicznych w pokojach noclegowych – pow. ok. 315 m2; • gipsowanie ścian i sufitów w pokojach noclegowych (pow. ok. 1 314 m2); • malowanie ścian w pokojach noclegowych do wysokości ok. 10 cm poniżej sufitów oraz malowanie sufitów farbami jasnymi, pastelowymi w ciepłych odcieniach (pow. ok. 1 314 m2); • montaż instalacji telewizyjnej i instalacji umożliwiającej odbiór intenetu w 15 pomieszczeniach noclegowych; • wymianę instalacji elektrycznej, osprzętu, oświetlenia (gniazdek, przełączników, opraw oświetleniowych awaryjnego i ogólnego na oświetlenie wykorzystujące oprawy ze źródeł LED0 w 15 pokojach noclegowych (dokładna ilość zostanie określona w projekcie opracowanym przez Wykonawcę); • demontaż istniejącej stolarki drzwiowej w pokojach noclegowych na nową (15 szt.) na ościeżnicach uniwersalnych o świetle przejścia 80 cm; • demontaż istniejącej stolarki drzwiowej w toaletach znajdujących się w pokojach noclegowych (nr 119, 120) i montaż 2 szt. nowych drzwi do łazienek z nawiewem dolnym o wielkości min. 220 cm 2 w postaci kratki wentylacyjnej lub innego typu (uleje lub podcięcie); • montaż instalacji elektrycznej, kanalizacyjnej, opraw oświetleniowych, osprzętu w istniejących łazienkach w 2 pokojach noclegowych, (powierzchnia, ilość zostaną określone w projekcie opracowanym przez Wykonawcę); • montaż 13 szt. nowych drzwi łazienkowych z nawiewem dolnym o wielkości min. 220 cm2 w postaci kratki wentylacyjnej lub innego typu (uleje lub podcięcie) w nowoutworzonych toalet w 13 pokojach noclegowych; • demontaż wyposażenia znajdującego się w 2 łazienkach w pokojach noclegowych (nr 119, 120) i tzw. „biały montaż” obejmujący muszle klozetową - 2 szt., umywalkę - 2 szt., kabinę natryskową – 2 szt., baterię umywalkową – 2 szt., baterię do kabiny – 2 szt., lustro nad umywalką z oświetleniem, grzejnik łazienkowy elektryczny typu „suszarka do ręczników” – 2 szt.; • wyburzenie istniejących ścianek działowych w 13 pokojach noclegowych i utworzenie punktów z pełnym węzłem sanitarnym (pow. punktów sanitarnych zostanie określona w projekcie opracowanym przez Wykonawcę); • montaż płytek podłogowych i ściennych w nowoutworzonych punktach sanitarnych, w 13 pokojach noclegowych (powierzchnia zostanie określona w projekcie opracowanym przez Wykonawcę); • gipsowanie i malowanie sufitów w nowoutworzonych łazienkach, w 13 pokojach noclegowych (powierzchnia zostanie określona w projekcie opracowanym przez Wykonawcę); • montaż tzw. „biały montaż” w 13 pokojach noclegowych z nowoutworzonymi łazienkami obejmujący muszle klozetowa - 13 szt., umywalkę - 13 szt., kabinę natryskową – 13 szt., baterie umywalkową – 13 szt., baterie do kabiny – 13 szt., lustro nad umywalką z oświetleniem, grzejnik łazienkowy elektryczny typu „suszarka do ręczników” – 13 szt.; • montaż instalacji elektrycznej, kanalizacyjnej, opraw oświetleniowych i osprzętu w nowoutworzonych łazienkach w 13 pokojach noclegowych (wg projektu opracowanego przez Wykonawcę); • przesklepienie nieużytkowanego szybu windowego o wym. ok.165 cm x 240 cm (pokój nr 109). f) Przebudowa 15 pokoi biurowych na 2 piętrze (III kondygnacji) z remontem 6 węzłów sanitarnych. Prace obejmować będą: • demontaż i montaż nowych wykładzin dywanowych wraz z oblistwowaniem w 15 pokojach (pow. ok. 309 m2); • zerwanie tapet ściennych w 9 pokojach biurowych, położenie gładzi i malowanie ścian do wysokości ok. 10 cm poniżej sufitu oraz malowanie sufitów farbami jasnymi, pastelowymi w ciepłych odcieniach (pow. ok. 603 m2); • montaż ściany z płyty gipsowej wraz z malowaniem w pokoju nr 218 (pow. ok. 14 m2); • odgrzybienie ścian, położenie gładzi, malowanie ścian do wysokości ok. 10 cm poniżej sufitu oraz malowanie sufitów farbami jasnymi, pastelowymi w ciepłych odcieniach w 6 pokojach biurowych (pow. ok 361 m2); • montaż nowej armatury łazienkowej w 6 pokojach ( 6 szt. baterii łazienkowych, 6 sztuk baterii prysznicowej). g) Przebudowa korytarzy na 1 i 2 piętrze (II i III kondygnacji) będzie polegała na: • wymianie instalacji elektrycznej i osprzętu (wg projektu opracowanego przez Wykonawcę); • wymianie oświetlenia na korytarzu, na II kondygnacji (ilość punktów świetlnych zostanie określona w projekcie opracowanym przez Wykonawcę); • demontażu i montażu 2 szt. drzwi o odpowiedniej klasie odporności ogniowej; • demontażu starej wykładziny, wyrównaniu podłoża i montażu płytek ceramicznych o pow. ok. 80m2 na II kondygnacji; • gipsowaniu, pomalowaniu ścian i sufitu farbami jasnymi, pastelowymi w ciepłych odcieniach (pow. ok.152 m2) na II kondygnacji; • położeniu tynku mozaikowego na ścianach, na wysokości 1,5 m (pow. ok.112 m2) na II kondygnacji; • zerwaniu okleiny tapetowej ze ścian na III kondygnacji ( pow. ok. 152 m2); • gipsowaniu ścian, pomalowaniu ścian i sufitu farbami jasnymi, pastelowymi w ciepłych odcieniach na III kondygnacji (pow. ok. 152 m2); • położeniu tynku mozaikowego na ścianach, na III kondygnacji (pow. ok. 112 m2). h) Przebudowa aneksu kuchennego kuchni wraz z zapleczem higieniczno – sanitarnym na II kondygnacji. Prace swym zakresem obejmować będą: • wyburzenie ściany działowej łączącej aneks z pokojem nr 109 (pow. ok. 12,25 m2); • demontaż paneli podłogowych w aneksie (pow. ok. 18 m2); • demontaż wykładziny dywanowej w pokoju nr 109 (po. ok. 19 m2); • demontaż drzwi wejściowych do pokoju nr 109, zamurowanie powstałego otworu i pomalowanie (pow. ok. 2 m2); • demontaż i montaż drzwi łączących aneks z zapleczem kuchennym – 1 szt.; • montaż płytek ceramicznych na podłodze w powiększonym aneksie (pow. ok. 37 m2); • montaż instalacji elektrycznej, opraw oświetleniowych i osprzętu w aneksie oraz na zapleczu kuchennym (wg projektu opracowanego przez Wykonawcę); • gipsowanie, pomalowanie ścian i sufitu farbami jasnymi, pastelowymi w ciepłych odcieniach (pow. ok. 109 m2) w powiększonym aneksie; • demontaż i montaż płytek podłogowych na zapleczu kuchennym (pow. ok. 18 m2); • gipsowanie, pomalowanie ścian i sufitu farbami jasnymi, pastelowymi w ciepłych odcieniach (pow. ok. 48 m2) za zapleczu kuchennym; • montaż płytek ściennych na zapleczu kuchennym (pow. ok. 12 m2); • demontaż i montaż zlewozmywaka wraz z baterią na zapleczu kuchennym – 1 szt.; • demontaż i montaż nowych drzwi łazienkowych na zapleczu higieniczno - sanitarnym– 6 szt.; • demontaż i montaż drzwi wejściowych na zaplecze higieniczno – sanitarne – 1 szt.; • demontaż i montaż drzwi wejściowych do magazynu z pościelą – 1 szt.; • demontaż wykładziny PCV w kuchni i montaż płytek podłogowych (pow. ok. 7 m2); • demontaż i montaż płytek ściennych w kuchni (pow. ok. 15 m2); • gipsowanie, pomalowanie ścian i sufitu farbami jasnymi, pastelowymi w ciepłych odcieniach (pow. ok. 13 m2) w kuchni; • demontaż i montaż zlewozmywaka wraz z baterią w kuchni – 1 szt; • demontaż i montaż nowych płytek podłogowych w łazienkach na zapleczu higieniczno – sanitarnym (pow. ok. 7,5 m2); • demontaż i montaż nowych płytek ściennych w łazienkach na zapleczu higieniczno – sanitarnym (pow. ok.42 m2); • gipsowanie i malowanie sufitów w łazienkach (pow. ok. 7,5 m2); • demontaż i tzw. „biały montaż” obejmujący muszle klozetową - 4 szt., umywalkę - 4 szt., kabinę prysznicową – 2 szt., baterię umywalkową – 4 szt., baterię do kabiny – 2 szt., lustro nad umywalką z oświetleniem – 2 szt.; • demontaż wykładziny PCV w korytarzu wejściowym na zaplecze higieniczno – sanitarne (pow. ok. 4,5 m2) i montaż płytek podłogowych (pow. ok. 4,5 m2); • demontaż płytek ściennych w korytarzu wejściowym na zaplecze kuchenne (pow. ok. m2); • położenie tynku mozaikowego na ścianach w korytarzu wejściowym na zaplecze kuchenne na wysokości 1,5 m (pow. ok. 8,25 m2); • gipsowanie ścian i sufitów w korytarzu wejściowym na zaplecze kuchenne (pow. ok. 9,30 m2); • demontaż i montaż płytek podłogowych w korytarzy przy umywalkach (pow. ok. 6,50 m2); • demontaż i montaż płytek ściennych w korytarzu przy umywalkach (pow. ok. 22 m2); • gipsowanie i malowanie sufitu w korytarzu przy umywalkach (pow. ok. 4 m2); • montaż instalacji elektrycznej, opraw oświetleniowych i osprzętu w kuchni, w korytarzu wejściowym na zaplecze higieniczno – sanitarne, korytarzu przy umywalkach, magazynie z pościelą, na zapleczu higieniczno – sanitarnym ( wg projektu opracowanego przez Wykonawcę). i) Przebudowa kuchni i toalet na III kondygnacji. Prace swym zakresem obejmować będą: • demontaż wykładziny PCV i montaż płytek podłogowych w kuchni (pow. ok. 17,50 m2); • gipsowanie, pomalowanie ścian i sufitu farbami jasnymi, pastelowymi w ciepłych odcieniach, w kuchni (pow. ok. 44,50 m2); • wymianę instalacji elektrycznej, opraw oświetleniowych i osprzętu w kuchni (wg projektu opracowanego przez Wykonawcę); • demontaż i montaż zlewozmywaku wraz z baterią w kuchni – 1 szt.; • montaż armatury łazienkowej (2 szt. baterii umywalkowej); • malowanie sufitów w łazienkach (pow. ok. 5 m2) j) Przebudowa wraz z dostosowaniem ppoż. istniejących klatek schodowych Zakres prac: • poszerzenie biegów poprzez zmianę konstrukcji barierek ochronnych (demontaż starych i montaż nowych barierek – pow. 35 m2); • gipsowanie, malowanie ścian do wysokości ok. 10 cm poniżej sufitu oraz malowanie sufitów farbami jasnymi, pastelowymi w ciepłych odcieniach (pow. ok. 70 m2); • położenie na ścianach tynku mozaikowego na wysokości 1,5 m (pow. ok. 105 m2); • montaż okien PCV rozwieralno – uchylnych i przemurowanie pozostałych otworów (ilość zostanie określona w projekcie opracowanym przez Wykonawcę); • montaż instalacji elektrycznej, opraw oświetleniowych, osprzętu wg projektu opracowanego przez Wykonawcę). k) Wymiana istniejącej klatki schodowej bocznej prowadzącej na 1 piętro na zewnętrzną klatkę schodową ewakuacyjną, łączącą wszystkie kondygnacje nadziemne (klatka zostanie zaprojektowana w projekcie opracowanym przez Wykonawcę) ; l) Wymiana drewnianej stolarki drzwiowej (U=3.1 W/m2K) na nową o współczynniku przenikania ciepła nie gorszym niż U=1,3 W/m2K (obowiązkowe od 1.01.2021r.) ; m) Wymiana 8,0m2 przeszkleń z pustaków szklanych w ramach frontowej klatki schodowej na okna pcw rozwieralno – uchylne z przemurowaniem pozostałych otworów; n) Remont instalacji wodno – kanalizacyjnej polegający na wymianie części wewnętrznej instalacji, wymianę białego osprzętu, montaż nowych kabin natryskowych, baterii umywalkowych itp.; o) Remont instalacji centralnego ogrzewania polegający na wymianie wszystkich grzejników w pokojach noclegowych i biurowych, zapleczach kuchennych, aneksach, toaletach, korytarzach oraz na klatkach schodowych na grzejniki stalowe, płytowe wyposażone w zawory termostatyczne – 59 szt. ; p) Demontaż starych i montaż nowych parapetów zewnętrznych – 83 szt.; q) Montaż nowych nakładek na parapety wewnętrzne - 64 szt.; r) Wykończenie elewacji zewnętrznych tynkiem drobnoziarnistym , a cokołu – tynkiem żywicznym (pow. ok. 556m2); s) Wymiana osprzętu instalacji elektrycznej - wymiana gniazdek, przełączników i opraw oświetleniowych wykorzystujące oprawy ze źródłem LED.; t) Montaż instalacji oświetlenia na budynku Ośrodka Szkolenia (wejście główne i boczne) składające się z oświetlenia wykorzystującego oprawy ze źródeł LED – 2 szt.. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje prace projektowe, uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń i decyzji oraz roboty budowlane w istniejącym budynku. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające — niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy na swój koszt (ujmie to w kosztach pośrednich), oraz wykona próby, pomiary, rozruch i regulację instalacji. 4. Wszelkie uzgodnienia mające wpływ na rozwiązania techniczne, estetyczne oraz kolorystyka, przed przystąpieniem do realizacji oraz w trakcie jej trwania wymagają pisemnego uzgodnienia w formie notatki z inwestorem zastępczym i Kierownikiem Działu Administracyjno-Gospodarczego. 5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca uwzględni w cenie oferty wywożenie na bieżąco materiałów uzyskanych z demontaży i rozbiórek, natomiast wszystkie zdemontowane elementy stalowe i z metali kolorowych będzie składować na terenie w miejscu wyznaczonym przez Kierownika Działu Administacyjno-Gospodarczego. 6. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujących przedmiot zamówienia, w zakresie robót ogólnobudowlanych zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. — Kodeks pracy. Szczegółowe wymagania w tym zakresie opisane zostały we istotnych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Zamawiający w trakcie realizacji umowy, w przypadku powzięcia wątpliwości lub wiedzy o niewykonywaniu przez Wykonawcę obowiązku o którym mowa w pkt 8, ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę powyższego wymagania, w szczególności poprzez poinformowanie Państwowej Inspekcji Pracy 8. W przypadku, gdy wynik kontroli PIP wykaże nieprawidłowości dotyczące nie dopełnienia w/w obowiązku Zamawiający naliczy kary umowne, których wysokość została określona we Wzorze Umowy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zobowiązał podwykonawców (np. poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów w umowach) do zatrudnienia w/w osób na umowę o pracę do dokumentowania i przedkładania dokumentów umożliwiających przeprowadzenie kontroli podwykonawcy. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wykonanie tego obowiązku również w stosunku do podwykonawców. 9. Zamawiający informuje, że podane w Programie Funkcjonalno – Użytkowym dane są wielkościami orientacyjnymi i Zamawiający WYMAGA przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty. W sprawie ustalenia terminu przeprowadzenie wizji lokalnej osobą do kontaktu jest Pani Gabriela Sadowska Kierownik Działu Administracyjno – Gospodarczego - adres email g.sadowska@lodr-bratoszewice.pl , nr telefonu 797-187-078. 10. Szczegółowy opis przedmiotuzamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł, słownie: trzydzieści tysięcy złotych. Szczegóły dotyczące Wadium znajdują się w Rozdziale III SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego wymagania w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach