Urząd Miejski w Żninie ogłasza przetarg
- Adres: 88-400 Żnin, ul. 700-lecia 39
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3031301 , fax. 052 3031103
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Żninie
ul. 700-lecia 39 39
88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3031301, fax. 052 3031103
REGON: 00052520500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.znin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń na przebieralnie i WC w budynku nad jeziorem Czaple w Żninie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części budynku z usługowej na przebieralnie i WC zgodnie z dokumentacją techniczną oraz roboty remontowe polegające na: Zakres prac objęty projektem: - Wymiana i wykonanie nowej sto - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1)potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazanie osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej oraz ważne zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.znin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowo-budowlane w budynkach Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy, Pierwszego Urzędu Skarbowego w Toruniu, Urzędu Skarbowego w Grudziądzu, Urzędu Skarbowego w Lipnie, Urzędu Skarbowego w Radziejowie, Urzędu Skarbowego w Rypinie, Urzędu Skarbowego w Świeciu i Urzędu Skarbowego w Tucholi
Dodano: 2016-07-22 - Remont pomieszczeń w budynkach w Bydgoszczy oraz odcinka kanalizacji w Osówcu
Dodano: 2016-06-28 - Remont i zmiana sposobu użytkowania polegająca na przystosowaniu pomieszczeń szkonych dla potrzeb administracyjno-dydaktycznych
Dodano: 2016-06-16 - 81/P/2016
Dodano: 2016-06-08 - Remont pomieszczeń w budynku po byłej Szkole Podstawowej w miejscowości Łojewo
Dodano: 2016-06-02 - Rozbudowa budynku Domu Studenta nr 1 o dźwig zewnętrzny dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi oraz wykonanie parkingu - miejsc postojowych dla samochodów osobowych,przy ul. Łużyckiej 24 w Bydgoszczy
Dodano: 2016-05-30 - 68/P/2016
Dodano: 2016-05-25 - ROBOTY REMONTOWE NA TERENIE KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH W BYDGOSZCZY I W OSÓWCU - CZĘŚCI 1 - 7
Dodano: 2016-05-16 - Konserwacja ogólnobudowlana strzelnicy garnizonowej w kompleksie wojskowym przy ul. Rynkowskiej w Bydgoszczy
Dodano: 2016-04-01 - Remont części pomieszczeń w budynku nr 6 ul. Dwernickiego 1, remont pomieszczeń piwnicznych i sanitariatu w budynku nr 65 ul. Gdańska 147 oraz roboty remontowe placu szkolenia przeciwchemicznego ul. Rynkowska 1 w Bydgoszczy
Dodano: 2016-03-16