Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Brańskiego Klubu Malucha

MIASTO BRAŃSK ogłasza przetarg

  • Adres: 17-120 Brańsk, ul. Rynek 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7375005 , fax. 85 7375363
  • Data zamieszczenia: 2024-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO BRAŃSK
    ul. Rynek 8
    17-120 Brańsk, woj. podlaskie
    tel. 85 7375005, fax. 85 7375363
    REGON: 050658947
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bransk.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Brańskiego Klubu Malucha
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn.: „Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Brańskiego Klubu Malucha” adres: ul. Rynek 17, 17-120 Brańsk w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+ 2022-2029”.Zakres robót obejmuje m.in.:1) Wewnątrz budynku:­ Przebudowa ścian działowych w celu zapewnienia niezbędnych pomieszczeń dla nowej funkcji lokalu.­ Poszerzenia istn. otworu drzwiowego w ścianie wewnętrznej nośnej [w celu połączenia pomieszczeń] oraz wykucie nowego otworu drzwiowego w ścianie nośnej [wejście do WC niepełnosprawnych].­ Wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu istniejącego otworu drzwi wejściowych od strony południowej [wykucie wykonanego kiedyś zamurowania otworu] oraz wstawienie drzwi zewnętrznych.­ Roboty remontowe budowlane: wykonanie nowych warstw posadzkowych, wykonanie nowych tynków, zabudowy pionów wod-kan i C.O., wykonanie sufitów podwieszanych, wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych, roboty malarskie i renowacyjne.­ Roboty instalacyjne: wykonanie na nowo całej instalacji elektrycznej i sanitarnej z dostosowaniem do nowej funkcji.2) Na zewnątrz budynku:­ [dotyczące budynku] - Zabezpieczenie elementów ścian zewnętrznych do odporności ogniowej REI 120 i EI60 na wskazanych odcinkach ścian w poziomie kondygnacji parteru [budynek nr 17 i 19] poprzez wymianę docieplenia tych ścian wykonanego ze styropianu na docieplenie z wełny skalnej niepalnej.­ [dotyczące zagospodarowania terenu] - Przebudowa schodów zewnętrznych przed głównym wejściem do budynku w celu dostosowania ich do komunikacji osób niepełnosprawnych. Zaprojektowano podnośnik pionowy (windę) dla osób niepełnosprawnych skomunikowaną z przebudowanymi schodami przed głównym wejściem. Od strony południowej zaprojektowano schody konstrukcji stalowej jako komunikacja przed wyjściem ewakuacyjnym z pomieszczeń Klubu Malucha. Poza wyżej wymienionymi planuje się przełożenie i poprawienie wyprofilowania utwardzenia z kostki brukowej przed nowymi obiektami.1.2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony we: 1) wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ, 2) dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ, która stanowić będzie załącznik do umowy;Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy oraz zgodnie z dokumentacją projektową. Zamawiający informuje, że załączony przedmiar robót ma charakter poglądowy/informacyjny i nie może stanowić wyłącznej podstawy wyliczenia ceny oferty. Wartości przedstawione w przedmiarze robót służą celom pomocniczym przy wyliczeniu ceny oferty, przy czym oferowana przez Wykonawcę cena stanowi cenę ryczałtową, w związku z czym winna uwzględniać wszystkie nakłady, które są konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszej SWZ.1.6. Szczegółowe wymagania Zamawiającego: 1) Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia terenu przed ewentualnymi zniszczeniami we własnym zakresie oraz do zapewnienia bezpieczeństwa przejścia w miejscach wykonywania robót. 2) Wykonawca będzie realizował zamówienie na podstawie Dokumentacji Projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, będącej załącznikiem do SWZ. 3) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.), z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej oraz obowiązującymi normami, pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia. 4) Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania najwyższej staranności przy wykonywaniu zadania, usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zadania będą usuwane natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na jego koszt.5) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia sprawnego, stałego i ciągłego nadzoru robót przez kierownika budowy.6) Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na roboty budowlane na okres wskazany w ofercie, nie krótszy niż 3 lata. 1.6. Uwagi: 1) W przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami i obiektami infrastruktury technicznej, Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego dokona przełożenia lub zabezpieczenia ww. instalacji lub urządzeń.2) Jakiekolwiek szkody powstałe podczas prowadzenia robót budowlanych usuwa Wykonawca na własny koszt.1.7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy określono w § 6 projektu umowy.1.8. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.1.9. Zgodnie z art. 101 ust 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 1.10. Zamawiający informuje, że ilekroć w dokumentacji projektowej użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewniają one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją. Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania, posiadający parametry nie gorsze od parametrów produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku wątpliwości parametry produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia uznaje się za minimalne.1.7. Uwagi: 1) W przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami i obiektami infrastruktury technicznej, Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego dokona przełożenia lub zabezpieczenia ww. instalacji lub urządzeń.2) Jakiekolwiek szkody powstałe podczas prowadzenia robót budowlanych usuwa Wykonawca na własny koszt.1.8. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy określono w § 6 projektu umowy.1.9. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.1.10. Zgodnie z art. 101 ust 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 1.11. Zamawiający informuje, że ilekroć w dokumentacji projektowej użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewniają one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją. Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania, posiadający parametry nie gorsze od parametrów produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku wątpliwości parametry produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia uznaje się za minimalne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie zł: dwa tysiące 00/100).2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. , poz. 462).Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 52 8063 0001 0010 0100 1182 0009 z dopiskiem "Wadium-nr postępowania (GKM.271.5.2024).W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku Zamawiającego.Wadium w formie innej niż pieniężna należy wnieść w formie oryginału, w postaci elektronicznej W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna beneficjentem powinno być Miasto Brańsk.4) Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.5) Zwrot wadium:Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:e) upływu terminu związania ofertą;f) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;g) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;b) którego oferta została odrzucona;c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa powyżej, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach