Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń na I piętrze w budynku Rektoratu UKSW w Warszawie przy ul. Dewajtis 5 (stary Gmach) wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na biurowe z rozbudową budynku o windę dla niepełnosprawnych

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 01-815 Warszawa, ul. Dewajtis 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5618943 , fax. 022 5618944
  • Data zamieszczenia: 2014-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
    ul. Dewajtis 5 5
    01-815 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5618943, fax. 022 5618944
    REGON: 00000195600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uksw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń na I piętrze w budynku Rektoratu UKSW w Warszawie przy ul. Dewajtis 5 (stary Gmach) wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na biurowe z rozbudową budynku o windę dla niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń na I piętrze w budynku Rektoratu UKSW w Warszawie przy ul. Dewajtis 5 (stary Gmach) wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na biurowe z rozbudową budynku o windę dla niepełnosprawnych. Przedmiot zamówienia obejmuje: I - ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ 1. Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami uzgodnień i decyzji, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie : a) inwentaryzacji budowlanej w zakresie niezbędnym dla celów projektowych; b) koncepcji projektowej, podlegającej uzgodnieniu z Zamawiającym - w 3 egz.; c) projektu budowlanego wszystkich branż wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - w 5 egz.; d) uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień oraz decyzji administracyjnej zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę; e) projektów wykonawczych wszystkich branż - w 3 egz.; f) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla zakresu robót objętego ww. dokumentacją projektową - w 2 egz.; g) zapis całości opracowania na nośniku elektronicznym (płyta CD) w tym : - koncepcja, dokumentacja projektowa oraz STWiORB w formacie dwg, pdf, doc, - przedmiary robót w formacie ath oraz PDF; h) opracowanie informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej; i) uzyskanie dla tej dokumentacji niezbędnych warunków, pozwoleń, uzgodnień, decyzji (.poż., BHP, Sanepid, Konserwator Zabytków itp) wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę. 2. Wykonanie na tej podstawie robót budowlanych obejmujących: a) roboty budowlane; b) instalacje sanitarne c) instalację wentylacji mechanicznej; d) instalacje elektryczne; e) instalacje teletechniczne; f) dostawę i montaż zewnętrznej windy dla niepełnosprawnych. Dane liczbowe budynku : Powierzchnia zabudowy - 1740,95 m2 Powierzchnia wewnętrzna - 3127,00 m2 Powierzchnia całkowita - 3600,00 m2 Długość budynku - 56,30 m Szerokość budynku - 33,30 m Wysokość budynku - 10,75 m Liczba kondygnacji podziemnych - 1 Liczba kondygnacji nadziemnych - 3 Charakterystyczne parametry określające wielkość powierzchni obiektu objętych zakresem zamówienia. Powierzchnia zabudowy kubaturowej 508,0 m2 Powierzchnia użytkowa 444,1 m2 Kubatura 1057,0 m3 Termin wykonania zamówienia Zamawiający przewiduje, aby zamówienie zostało realizowane w terminie: rozpoczęcie niezwłocznie po podpisaniu umowy uzyskanie pozwolenia na budowę 4 miesiące od podpisania umowy zakończenie robót 8 miesięcy od podpisania umowy wykonanie przedmiotu zamówienia (pozwolenie na użytkowanie) 9 miesięcy od podpisania umowy Łączny czas wykonania zamówienia 9 miesięcy od podpisania umowy Szczegółowy zakres określa Program Funkcjonalno-Użytkowy znajdujący się w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz posiadana przez Zamawiającego dokumentacja stanowiąca załączniki do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742320004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp. uksw. edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach