Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń magazynu mundurowego i depozytowego w pawilonie mieszkalnym A w Zakładzie Karnym w Tarnowie

Zakład Karny w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. St. Konarskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 623-51-00 wew. 231 , fax. 146 215 677
  • Data zamieszczenia: 2020-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Tarnowie
    ul. St. Konarskiego 2
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 0-14 623-51-00 wew. 231, fax. 146 215 677
    REGON: 32000600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń magazynu mundurowego i depozytowego w pawilonie mieszkalnym A w Zakładzie Karnym w Tarnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot i zakres robót budowlanych z wyszczególnieniem i opisem prac towarzyszących i robót tymczasowych: 1. rozebranie ścianek działowych wraz z ościeżami i skrzydłami drzwiowymi 2. rozebranie posadzek cementowych 3. wykonanie ścianek działowych murowanych z bloczków betonowych 4. montaż stolarki drzwiowej 5. uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych 6. licowanie ścian i posadzek płytkami ceramicznymi 7. malowanie farbami emulsyjnymi ścian wewnętrznych 8. malowanie farbami olejnymi drobnych elementów konstrukcyjnych 9. montaż instalacji elektrycznej oraz monitoringu pomieszczeń Integralną część ST (Specyfikacji technicznej) stanowi szczegółowa specyfikacja techniczna (SST) wykonania i odbioru robót budowlanych. Nazwy i kody wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45.11.00.00-1 - Roboty rozbiórkowe, demontaże, przygotowawcze. 45.11.12.20-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu. 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane. 45.45.30.00-7 - Roboty remontowe oraz renowacyjne. 45.41.00.00-4 - Tynkowanie. 45.31.11.00-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 3b) Zakres prac i warunki realizacji przedmiotu zamówienia: a) szczegółowy zakres prac oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w: - przedmiarze robót zał. nr 4 do s.i.w.z. - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zał. nr 2 do s.i.w.z. - szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zał. nr 3 do s.i.w.z. - wzorze umowy zał. nr 9 do s.i.w.z. b) roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz powinny być nowe, zastosowane urządzenie powinny posiadać gwarancję producenta, c) inwestycja nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę, d) Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć kosztorys ofertowy, e) prace wykonywane będą w czynnych obiektach Zakładu Karnego i mogą być wykonywane również po godzinach pracy administracji tj. po 15:30 oraz w soboty, f) ze względu na fakt że roboty będą wykonywane na terenie „czynnego obiektu” przy organizacji wykonania robót należy uwzględnić: • zabezpieczenie interesów osób trzecich, • ochronę środowiska, • zapewnienie warunków bezpieczeństwa pracy osób pracujących i tych nie związanych z wykonywanymi robotami, • zapewnienie bezpiecznego dojścia do budynku osób w nim pracujących, • dostosowanie do wymogów pracy na terenie placówki strzeżonej objętej ścisłym nadzorem Służby Więziennej g) wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia i przedłożenia umowy ubezpieczeniowej na żądanie Zamawiającego na kwotę 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100) h) zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy, wymaga aby wszelkie prace fizyczne związane z wykonaniem wszystkich robót objętych zamówieniem wskazanych i opisanych w SIWZ oraz załącznikach do niej, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten, nie dotyczy osób wskazanych na stanowiska nadzoru tj.: kierownika budowy oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni osoby te na okres realizacji zamówienia. i) szczegółowe wymagania dotyczące obowiązku zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy zostały określone we wzorze umowy (załącznik nr 9 do SIWZ). j) zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał oględzin terenu, obiektów i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz uzyskał od Zamawiającego wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia. W celu wyznaczenia terminu dokonania oględzin terenu Wykonawcy powinni kontaktować się (telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną) z osobami wymienionymi w pkt. 7, nie później niż 2 dni przed planowanymi oględzinami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o zamiarze powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom. 2. Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 3. Kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach