Przetargi.pl
PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ I ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKACH ZAMAWIAJĄCEGO PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 121 W ŁODZI

Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-726 Łódź, Wojska Polskiego 121
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
    Wojska Polskiego 121
    91-726 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 000275790
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ I ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKACH ZAMAWIAJĄCEGO PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 121 W ŁODZI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest przebudowa zespołu pomieszczeń w Pawilonie B na II piętrze budynku głównego ASP (pomieszczenia o nr 201 oraz 214-220). Przewidziano podział pomieszczenia 201 ścianką g-k na dwa oddzielne pomieszczenia oraz wykonanie przebicia otworu na dodatkowe nowe drzwi z korytarza o powstałego z podziału pomieszczenia. W ramach prowadzonych prac przewiduje się również dostosowanie wewnętrznych instalacji elektrycznej, sieci internetowej. Zakres prac zawarty w przedmiarze robót załączonym do OPZ. 3. Wspólny słownik zamówień (CPV)45000000-7 Roboty budowlane 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 Tynki 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45421152-4 Instalowanie zabudów ściennych i sufitowych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne4. Okres gwarancji : Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 3 lat (36 m-cy) licząc od dnia protokolarnego końcowego odbioru robót.Przebudowa pomieszczenia w budynku CPM (wykonanie WC) przy ul. Wojska Polskiego 121 w Łodzi1. Przedmiot oraz zakres zamówienia:Przedmiotem inwestycji są roboty budowlane związane ze zmianą funkcji użytkowej pomieszczenia w budynku CPM na funkcję węzła sanitarnego (WC), w tym montaż ścianek z drzwiami HPL, montaż ustępu, montaż umywalki i baterii umywalkowej, roboty budowlane i instalacyjne. Zakres prac zawarty został w przedmiarze robót załączonym do OPZ. 2. Wspólny słownik zamówień (CPV)45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 Tynki 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne3. Okres gwarancji : Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 3 lat (36 m-cy) licząc od dnia protokolarnego końcowego odbioru robót.Roboty remontowe w budynku głównym ASP przy ul. Wojska Polskiego 121 w Łodzi2. Przedmiot oraz zakres zamówienia:Przedmiotem zadania są roboty remontowe w pomieszczeniu nr 144 (naprawa tynków, malowanie, montaż ścianek HPL) oraz roboty zewnętrzne w tym naprawa elewacji budynku, remont murków przy fosach i naprawa schodów zewnętrznych do pomieszczenia nr 90. Zakres prac opisany w przedmiarze robót załączonym do OPZ.3. Wspólny słownik zamówień (CPV)45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 Tynki 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne4. Okres gwarancji: Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 2 lata (24m-ce) licząc od dnia protokolarnego końcowego odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli: Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał Część I - 3 roboty budowlane (wielobranżowe w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia) o wartości min. 100 000,00 zł. brutto każda w tym co najmniej dwie w budynkach użyteczności publicznej, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty . Część II - 2 roboty budowlane (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia) o wartości min. 10 000,00 zł. brutto każda, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty Część III - 2 roboty budowlane (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia) o wartości min. 20 000,00 zł. brutto każda, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.Przez obiekt użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.W celu przeliczenia na PLN wszystkich wartości i danych finansowych podanych w innych walutach, Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) aktualny na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, a jeżeli dniem publikacji jest dzień w którym NBP nie publikuje średniego kursu walut, przyjęty zostanie kurs z dnia następnego po dniu publikacji ogłoszenia.2. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje: dla Części I• co najmniej jednym pracownikiem posiadającym kwalifikacje umożliwiające pełnienie funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej ;• co najmniej jednym pracownikiem posiadającym kwalifikacje pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności elektrycznej; dla Części II• co najmniej jednym pracownikiem posiadającym kwalifikacje pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności sanitarnej; dla Części III- co najmniej jednym pracownikiem posiadającym kwalifikacje umożliwiające pełnienie funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej ;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach