Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
- Data zamieszczenia: 2011-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
ul. Łączności 1 1
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
REGON: 17074771500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń i holu I piętra w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Łączności 1 w Elblągu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa pomieszczeń i holu I piętra w budynku Urzędu Miejskiego w Elblągu przy ul. Łączności 1 Przedmiot główny: CPV: 45.40.00.00-1 Nazewnictwo wg CPV: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Przedmioty dodatkowe: CPV: 45.31.00.00-3 Nazewnictwo wg CPV: Roboty instalacyjne elektryczne CPV: 45.33.10.00-6 Nazewnictwo wg CPV: Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń i holu I piętra w budynku Urzędu Miejskiego w Elblągu przy ul. Łączności 1. 2. Zakres zamówienia: Na zakres prac objętych zamówieniem składa się wykonanie robót budowlanych, w tym: - rozbiórka sufitów podwieszanych, - rozbiórka ścianki działowej murowanej, - wykucie otworu wejściowego do sekretariatu oraz pom. 204, - wykucie z muru ościeżnic drewnianych, - zeskrobanie starej farby i zmycie ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach gabinetowych oraz w sekretariacie, - skucie nierówności na wierzchniej warstwie lastryka w korytarzu, - rozbiórka parkietu w pomieszczeniu sekretariatu, - zdjęcie wykładzin podłogowych w pomieszczeniach, - demontaż grzejników żeliwnych w gabinetach, - wykonanie sufitów podwieszanych jednowarstwowych, na ruszcie metalowym we wszystkich pomieszczeniach, - wykonanie nadproży z dwuteowników, - wykonanie posadzki cementowej w sekretariacie, zbrojonej siatką stalową, - wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej, - wykonanie tynków wewnętrznych na ościeżach, - montaż drzwi drewnianych, - dostawa i montaż dwóch par drzwi wahadłowych oszklonych, - gruntowanie powierzchni ścian i sufitów, - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach, sufitach, ościeżach, - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, - tapetowanie ścian na gotowym podłożu, - dwukrotne malowanie rur stalowych i blaszanych instalacji C.O., - dostawa i montaż grzejników stalowych dwupłytowych, - dostawa i ułożenie wykładzin rulonowych, - wykonanie posadzki z płytek gresowych I kategorii, - dostawa i wymiana opraw oświetleniowych, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, - wykonanie instalacji klimatyzacji, - wykonanie instalacji elektrycznych, - wykonanie dodatkowych podłączeń do sieci strukturalnej w gabinetach. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt III. ppkt 3. lit. B. i C. SIWZ, stanowiące ZALACZNIK NR 6 do SIWZ oraz przedmiar robót, o którym mowa w pkt III. ppkt 3. lit. A. SIWZ, stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. Zakres zamówienia nie obejmuje wyposażenia pomieszczeń w zabudowy meblowe, meble, fotele i krzesła. 3. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowane przez Biuro Projektowe AREA PROJEKT z siedzibą przy ul. Małachowskiego w Gdańsku: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - PRZEDMIAR ROBÓT: 1) PRZEDMIAR ROBÓT Na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych NAZWA INWESTYCJI: Przebudowa wnętrz gabinetów kierownictwa Urzędu i przyległego korytarza znajdujących się na I piętrze ADRES INWESTRYCJI: Ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg INWESTOR: Gmina Miasto Elbląg ADRES INWESTORA: ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg BRANŻA: Aranżacja wnętrz, wyposażenie budynku PRACE: Aranżacja wnętrz, prace budowlane, Przedmiar robót stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. B. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - PROJEKTY BUDOWLANE, PROJEKTY BUDOWLANO-WYKONAWCZE, PROJEKT ARANŻACJI WNĘTRZ: 1) PROJEKT BUDOWLANY PRZEBUDOWA WNĘTRZ GABINETÓW KIEROWNICTWA URZĘDU I PRZYLEGŁEGO KORYTARZA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA I PIĘTRZE ORAZ CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO OD WEJŚCIA GŁÓWNEGO DO BUDYNKU DO HALLU I PIĘTRA W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W ELBLĄGU PRZY UL. ŁĄCZNOŚCI 1 Inwestor: GMINA - MIASTO ELBLĄG ul. Łączności 1 82-300 ELBLĄG Adres inwestycji: 82-300 Elbląg ul. Łączności 1 Branża: KONSTRUKCJA 2) PROJEKT BUDOWLANY FAZA PROJEKTU: PROJEKT BUDOWLANY BRANŻA: SANITARNA NAZWA PROJEKTU: PROJEKT PRZEBUDOWY WNĘTRZ GABINETÓW KIEROWNICTWA URZĘDU I PRZYLEGŁEGO KORYTARZA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA I PIĘTRZE ORAZ CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO OD WEJŚCIA GŁÓWNEGO BUDYNKU DO HOLU I PIĘTRA W BUDYNKU URZEDU MIEJSKIEGO W ELBLĄGU PRZY UL. ŁĄCZNOŚCI 1 INSTALACJA WENTYLACJI MECHANICZNEJ I KLIMATYZACJI ADRES INWESTYCJI: 82-300 ELBLĄG, ulica Łączności 1 INWESTOR: GMINA MIASTA ELBLĄG, 82-300 ELBLĄG, ulica Łączności 1 3) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg Inwestycja: Urząd Miasta Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg Przebudowa wnętrz gabinetów kierownictwa Urzędu i przyległego korytarza znajdujących się na I piętrze Nr projektu: PBW Tytuł projektu: Przebudowa wnętrz gabinetów kierownictwa Urzędu i przyległego korytarza znajdujących się na I piętrze Nr tomu PBW/E1 Tytuł tomu: Instalacje elektryczne Stadium: Projekt budowlano-wykonawczy 4) PROJEKT ARANŻACJI WNĘTRZ DLA INWESTYCJI PN. Przebudowa wnętrz gabinetów kierownictwa Urzędu i przyległego korytarza znajdujących się na I piętrze Zamawiający: Gmina-Miasto Elbląg Ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg ADRES INWESTYCJI: Ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg C. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: 1) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych DLA INWESTYCJI PN. Przebudowa wnętrz gabinetów kierownictwa Urzędu i przyległego korytarza znajdujących się na I piętrze Zamawiający: Gmina-Miasto Elbląg Ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg ADRES INWESTYCJI: Ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, wymienione powyżej w pkt B., C. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, że obiekt, w którym wykonywane będą roboty jest wpisany do rejestru zabytków. 5. Prace muszą być prowadzone pod nadzorem konserwatorskim uzgodnionym z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Olsztynie Delegatura w Elblągu. 6. Realizacja robót odbywać się b ędzie w obiekcie i pomieszczeniach czynnych i użytkowanych w godzinach 7:30 do 15:30 i nie może zakłócać normalnej pracy Urzędu Miejskiego w Elblągu. Roboty uciążliwe muszą być wykonywane po godz. 15:30. Może wystąpić konieczność wykonywania prac w soboty i niedziele. 7. W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Zamawiający wymaga, aby były one zgodne z wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w pomieszczeniach celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonywania. 9. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie osób trzecich. 10. Zamawiający wymaga udzielenia 39 miesięcy gwarancji jakości. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego robót. 11. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót siłami podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu cywilnego. 12. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót siłami podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 13. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 9 000,00 złotych (słownie: dziewięć tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Płoskini - ETAP I
Dodano: 2016-07-08 - Prace wykończeniowe obiektu usługowego o funkcji sali pożegnań etap II
Dodano: 2016-05-27 - Remont muru oporowego przy ul. Grunwaldzkiej w Olsztynie - etap I
Dodano: 2016-05-25 - Remont budynku nr 62 - Skład Szeroki Bór w zakresie: wymiany stolarki drzwiowej, posadzek, okładzin ściennych i podłogowych, malowania, remontu sanitariatu, wymiany części instalacji elektrycznej z osprzętem, wymiany nawierzchni dojazdów do budynku - postępowanie 59/RB
Dodano: 2016-04-07 - Remont pokoi nr 202, 203, 204, 206, 208, 210 oraz korytarza II piętra części hotelowej OSW Malinówka
Dodano: 2015-12-23 - Roboty remontowe w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Giżycku
Dodano: 2015-11-10 - Przebudowa łazienek I i III piętra dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Domu Pomocy Społecznej w Giżycku
Dodano: 2015-10-23 - Oddzielenie Oddziału Nefrologicznego od Stacji Dializ Szpitala Powiatowego w Bartoszycach.
Dodano: 2015-10-05 - Wykonanie robót malarskich wewnątrz bud. nr 6, Nr 7 w Domu Pomocy Społecznej w Węgorzewie
Dodano: 2015-09-04 - Wykonanie robót budowlanych wykończeniowych wraz z zagospodarowaniem terenu oraz dostawę i montaż wyposażenia w budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Gołdapi.
Dodano: 2015-08-19