Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń i holu I piętra w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Łączności 1 w Elblągu

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2011-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń i holu I piętra w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Łączności 1 w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa pomieszczeń i holu I piętra w budynku Urzędu Miejskiego w Elblągu przy ul. Łączności 1 Przedmiot główny: CPV: 45.40.00.00-1 Nazewnictwo wg CPV: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Przedmioty dodatkowe: CPV: 45.31.00.00-3 Nazewnictwo wg CPV: Roboty instalacyjne elektryczne CPV: 45.33.10.00-6 Nazewnictwo wg CPV: Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń i holu I piętra w budynku Urzędu Miejskiego w Elblągu przy ul. Łączności 1. 2. Zakres zamówienia: Na zakres prac objętych zamówieniem składa się wykonanie robót budowlanych, w tym: - rozbiórka sufitów podwieszanych, - rozbiórka ścianki działowej murowanej, - wykucie otworu wejściowego do sekretariatu oraz pom. 204, - wykucie z muru ościeżnic drewnianych, - zeskrobanie starej farby i zmycie ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach gabinetowych oraz w sekretariacie, - skucie nierówności na wierzchniej warstwie lastryka w korytarzu, - rozbiórka parkietu w pomieszczeniu sekretariatu, - zdjęcie wykładzin podłogowych w pomieszczeniach, - demontaż grzejników żeliwnych w gabinetach, - wykonanie sufitów podwieszanych jednowarstwowych, na ruszcie metalowym we wszystkich pomieszczeniach, - wykonanie nadproży z dwuteowników, - wykonanie posadzki cementowej w sekretariacie, zbrojonej siatką stalową, - wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej, - wykonanie tynków wewnętrznych na ościeżach, - montaż drzwi drewnianych, - dostawa i montaż dwóch par drzwi wahadłowych oszklonych, - gruntowanie powierzchni ścian i sufitów, - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach, sufitach, ościeżach, - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, - tapetowanie ścian na gotowym podłożu, - dwukrotne malowanie rur stalowych i blaszanych instalacji C.O., - dostawa i montaż grzejników stalowych dwupłytowych, - dostawa i ułożenie wykładzin rulonowych, - wykonanie posadzki z płytek gresowych I kategorii, - dostawa i wymiana opraw oświetleniowych, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, - wykonanie instalacji klimatyzacji, - wykonanie instalacji elektrycznych, - wykonanie dodatkowych podłączeń do sieci strukturalnej w gabinetach. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt III. ppkt 3. lit. B. i C. SIWZ, stanowiące ZALACZNIK NR 6 do SIWZ oraz przedmiar robót, o którym mowa w pkt III. ppkt 3. lit. A. SIWZ, stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. Zakres zamówienia nie obejmuje wyposażenia pomieszczeń w zabudowy meblowe, meble, fotele i krzesła. 3. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowane przez Biuro Projektowe AREA PROJEKT z siedzibą przy ul. Małachowskiego w Gdańsku: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - PRZEDMIAR ROBÓT: 1) PRZEDMIAR ROBÓT Na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych NAZWA INWESTYCJI: Przebudowa wnętrz gabinetów kierownictwa Urzędu i przyległego korytarza znajdujących się na I piętrze ADRES INWESTRYCJI: Ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg INWESTOR: Gmina Miasto Elbląg ADRES INWESTORA: ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg BRANŻA: Aranżacja wnętrz, wyposażenie budynku PRACE: Aranżacja wnętrz, prace budowlane, Przedmiar robót stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. B. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - PROJEKTY BUDOWLANE, PROJEKTY BUDOWLANO-WYKONAWCZE, PROJEKT ARANŻACJI WNĘTRZ: 1) PROJEKT BUDOWLANY PRZEBUDOWA WNĘTRZ GABINETÓW KIEROWNICTWA URZĘDU I PRZYLEGŁEGO KORYTARZA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA I PIĘTRZE ORAZ CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO OD WEJŚCIA GŁÓWNEGO DO BUDYNKU DO HALLU I PIĘTRA W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W ELBLĄGU PRZY UL. ŁĄCZNOŚCI 1 Inwestor: GMINA - MIASTO ELBLĄG ul. Łączności 1 82-300 ELBLĄG Adres inwestycji: 82-300 Elbląg ul. Łączności 1 Branża: KONSTRUKCJA 2) PROJEKT BUDOWLANY FAZA PROJEKTU: PROJEKT BUDOWLANY BRANŻA: SANITARNA NAZWA PROJEKTU: PROJEKT PRZEBUDOWY WNĘTRZ GABINETÓW KIEROWNICTWA URZĘDU I PRZYLEGŁEGO KORYTARZA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA I PIĘTRZE ORAZ CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO OD WEJŚCIA GŁÓWNEGO BUDYNKU DO HOLU I PIĘTRA W BUDYNKU URZEDU MIEJSKIEGO W ELBLĄGU PRZY UL. ŁĄCZNOŚCI 1 INSTALACJA WENTYLACJI MECHANICZNEJ I KLIMATYZACJI ADRES INWESTYCJI: 82-300 ELBLĄG, ulica Łączności 1 INWESTOR: GMINA MIASTA ELBLĄG, 82-300 ELBLĄG, ulica Łączności 1 3) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg Inwestycja: Urząd Miasta Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg Przebudowa wnętrz gabinetów kierownictwa Urzędu i przyległego korytarza znajdujących się na I piętrze Nr projektu: PBW Tytuł projektu: Przebudowa wnętrz gabinetów kierownictwa Urzędu i przyległego korytarza znajdujących się na I piętrze Nr tomu PBW/E1 Tytuł tomu: Instalacje elektryczne Stadium: Projekt budowlano-wykonawczy 4) PROJEKT ARANŻACJI WNĘTRZ DLA INWESTYCJI PN. Przebudowa wnętrz gabinetów kierownictwa Urzędu i przyległego korytarza znajdujących się na I piętrze Zamawiający: Gmina-Miasto Elbląg Ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg ADRES INWESTYCJI: Ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg C. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: 1) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych DLA INWESTYCJI PN. Przebudowa wnętrz gabinetów kierownictwa Urzędu i przyległego korytarza znajdujących się na I piętrze Zamawiający: Gmina-Miasto Elbląg Ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg ADRES INWESTYCJI: Ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, wymienione powyżej w pkt B., C. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, że obiekt, w którym wykonywane będą roboty jest wpisany do rejestru zabytków. 5. Prace muszą być prowadzone pod nadzorem konserwatorskim uzgodnionym z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Olsztynie Delegatura w Elblągu. 6. Realizacja robót odbywać się b ędzie w obiekcie i pomieszczeniach czynnych i użytkowanych w godzinach 7:30 do 15:30 i nie może zakłócać normalnej pracy Urzędu Miejskiego w Elblągu. Roboty uciążliwe muszą być wykonywane po godz. 15:30. Może wystąpić konieczność wykonywania prac w soboty i niedziele. 7. W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Zamawiający wymaga, aby były one zgodne z wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w pomieszczeniach celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonywania. 9. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie osób trzecich. 10. Zamawiający wymaga udzielenia 39 miesięcy gwarancji jakości. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego robót. 11. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót siłami podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu cywilnego. 12. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót siłami podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 13. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 9 000,00 złotych (słownie: dziewięć tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach