Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń celem przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w budynku użytkowym przy ul. Wiśniowej 35 w Warszawie znajdującym się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie DOM „Madalińskiego”

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 225 493 737
  • Data zamieszczenia: 2018-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 225 493 737
    REGON: 1085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń celem przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w budynku użytkowym przy ul. Wiśniowej 35 w Warszawie znajdującym się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie DOM „Madalińskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy pomieszczeń celem przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku użytkowym przy ul. Wiśniowej 35 w Warszawie znajdującym się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie DOM „Madalińskiego”, zgodnie z projektem budowlanym przebudowy pomieszczeń pod kątem przystosowania dla osób niepełnosprawnych w Warszawie w budynku przy ul. Wiśniowej 35 – autorstwa ”PRECYZJA” mgr inż. arch. M. Puczyńska i mgr inż arch. Małgorzaty Matuszek – kwiecień 2017 r. 1.1. Roboty należy wykonać wg wymogów przedstawionych w 3-ch Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących Rozdział IV SIWZ, przedmiarami robót (3 sztuki), stanowiącymi Rozdział V SIWZ, zgodnie z projektem stanowiącym Rozdział VI SIWZ, Decyzją Nr 463/B/2017 – pozwolenie na budowę, stanowiącą Rozdział VII SIWZ. 1.2. Zakres robót do wykonania wyszczególniono w przedmiarach robót, stanowiących Rozdział V SIWZ. 1.3. Roboty wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia obejmują: a)branża budowlana: • odbicie uszkodzonych tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej, • demontaż stolarki drzwiowej w sanitariatach i sąsiadującym z nimi pokoju biurowym, • demontaż okładzin podłogowych i ściennych – w sanitariatach – płytek, ceramicznych, w pokoju biurowym – wykładziny rulonowej z PCV, • rozebranie ścianek działowych, • rozebranie części ściany kominowej, • wykucie otworu drzwiowego w ścianie konstrukcyjnej, • skucie posadzki z płytek lastrykowych, • zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich, • wymurowanie ścianek działowych z gazobetonu, • otwarcie wentylacji w sanitariatach, • wykonanie tynku cementowo-wapiennego na nowo wymurowanych ścianach, • wykonanie podkładu betonowego i wylanie posadzek cementowych, • wykonanie na posadzkach izolacji wodochronnej i przeciwilgociowej , • ułożenie płytek ceramicznych na posadzkach i na ścianach w sanitariatach i wykładziny rulonowej na podłodze w pokoju biurowym, • obsadzenie stolarki drzwiowej w sanitariatach i do pokoju biurowego, • wykonanie robót malarskich w sanitariatach i pokoju biurowym po uprzednim przetarciu starych tynków • zakup i montaż nawiewników w istniejących oknach z PCV w sanitariatach i pokoju biurowym. • zakup i montaż wyposażenia sanitariatów b)branża sanitarna: ROBOTY DEMONTAŻOWE: • demontaż urządzeń sanitarnych bez korkowania podejść dopływowych i odpływowych – umywalka, • demontaż baterii umywalkowej, • demontaż urządzeń sanitarnych bez korkowania podejść dopływowych i odpływowych - ustęp z miską porcelanową, • wykucie bruzd poziomych 1/4x1/2 ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej, • przebicie otworów o powierzchni do 0.05 m2 w elementach z betonu żwirowego o grubości do 40 cm, • przebicie otworów w ścianach z cegieł o grubości 1 ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej, • demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego o śr. 50-100 mm - na ścianach budynku - śr. 50mm, • demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego o śr. 15-32 mm, • transport złomu samochodem skrzyniowym z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym na odległość 30 km, • wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość 30km. ROBOTY MONTAŻOWE: • montaż rurociągów z PCW o śr. 50 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową - odpływy od urządzeń.- umywalki, • montaż rurociągów z PCW o śr. 110 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową - podejście kanalizacyjne po miskę ustępową, • dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o śr. 50 mm o połączeniach wciskowych, • dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o śr. 110 mm o połączeniach wciskowych, • rurociągi z tworzyw sztucznych (PP, PE, PB) o śr. zewnętrznej 25 mm o połączeniach zgrzewanych, na ścianach w budynkach niemieszkalnych, • rurociągi z tworzyw sztucznych (PP, PE, PB) o śr. zewnętrznej 25 mm o połączeniach zgrzewanych, na ścianach w budynkach niemieszkalnych STABI, • rurociągi z tworzyw sztucznych (PP, PE, PB) o śr. zewnętrznej 20 mm o połączeniach zgrzewanych, na ścianach w budynkach niemieszkalnych, • rurociągi z tworzyw sztucznych (PP, PE, PB) o śr. zewnętrznej 20 mm o połączeniach zgrzewanych, na ścianach w budynkach niemieszkalnych STABI, • dodatki za podejścia dopływowe w rurociągach z tworzyw sztucznych do zaworów czerpalnych, baterii, mieszaczy, hydrantów itp. o połączeniu sztywnym o śr. zewnętrznej 20 mm, • dodatki za podejścia dopływowe w rurociągach z tworzyw sztucznych do zaworów czerpalnych, baterii, płuczek o połączeniu elastycznym metalowym o śr. zewnętrznej 20 mm, • zawory przelotowe i zwrotne instalacji wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych o śr. nominalnej 15 mm, • próba szczelności instalacji wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych w budynkach niemieszkalnych (rurociąg o śr. do 63 mm), • umywalki pojedyncze porcelanowe mocowane w blacie z syfonem, • ustępy z płuczką ustępową typu "kompakt", • baterie umywalkowe lub zmywakowe stojące o śr. nominalnej 15 mm, • płukanie grzejnika, • demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 20 mm, • rurociągi w instalacjach c.o. z rur stalowych instalacyjnych o śr.nom.20 mm o połączeniach spawanych na ścianach budynku, • grzejniki żeliwne członowe o powierzchni ogrzewalnej do 2.5 m2, • rury przyłączne o śr. 10-15 mm do grzejników c.o. żeliwnych, stalowych, aluminiowych, płytowych, • zawór grzejnikowy o śr. nom. do 15 mm, • próby ciśnieniowe szczelności instalacji wewnętrznej c.o. w budynkach, • wodomierze skrzydełkowe o śr. nom. 25 mm, • dodatki za wykonanie obustronnych podejść do wodomierzy skrzydełkowych o śr. nominalnej 25 mm w rurociągach z tworzyw sztucznych, WYPOSAŻENIE: • elementy montażowe typu Geberit Kombifix do miski ustępowej montowane na ścianie + MISKA USTĘPOWA, • przyciski do spłuczek podtynkowych publicznych, • umywalki pojedyncze porcelanowe typu BEZ BARIER z syfonem gruszkowym, • baterie lekarskie o śr. nominalnej 15 mm, • wyposażenie WC niepełnosprawnych - uchwyt pomocniczy przy WC – stały, • wyposażenie WC niepełnosprawnych - uchwyt pomocniczy przy WC – łamany. c) branża elektryczna: Roboty demontażowe • Demontaż gniazd wtykowych w pomieszczeniu ochrony na demontowanej ścianie, • Demontaż włączników oświetlenia, • Demontaż istniejących opraw oświetleniowych, • Demontaż przewodów, • Demontaż puszek łączeniowych, • Demontaż maskownicy w T-2 w celu montażu zabezpieczeń. Instalacja elektryczna • Montaż wyłączników różnicowo prądowych w T-2, • Wykucie i zaprawienia bruzd, • Montaż przewodów w wykutych bruzdach, • Wykonanie lokalnych połączeń wyrównawczych, • Montaż puszek górnych i dolnych, • Montaż gniazd wtyczkowych i łączników oświetlenia, • Montaż opraw oświetleniowych (w tym trzech opraw z modułem awaryjnym), • Montaż suszarek do rąk, • Wykonanie pomiarów elektrycznych, • Wywiezienie gruzu na wysypisko odpadów. 2. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ będą wykonywane pod nadzorem inspektorów nadzorów br. budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w DOM „Madalińskiego ” w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, Warszawa, ul. Wiśniowej 35. 3. Wszędzie tam gdzie w SIWZ i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. zastosowanie materiałów posiadających co najmniej te same parametry techniczne i standardy jakościowe, co wskazane w SIWZ lub posiadających parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w SIWZ oraz spełniających wymogi odpowiednich polskich norm / aprobat technicznych i inne zgodnie z wymogiem pkt. 3.6. SIWZ. 4. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają przedmiary robót – stanowiące Rozdział V SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót– stanowiące Rozdział IV SIWZ, projekty budowlane stanowiące Rozdział VI SIWZ, Decyzja Nr 463/B/2017, stanowiąca Rozdział VII SIWZ oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III SIWZ. 5. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ , mają być wykonywane z zgodnie z: 5.1. przedmiarami robót, określającymi rodzaj, sposób wykonania i ilość planowanych do wykonania robót, które stanowią Rozdział V SIWZ, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Rozdział IV SIWZ, projektem budowlanym, stanowiącym Rozdział VI SIWZ, Decyzją Nr 463/B/2017 – pozwolenie na budowę, stanowiącą Rozdział VII SIWZ. 5.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zmianami,) i jej przepisów wykonawczych, 5.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm, aprobat technicznych, certyfikatów zgodności, 5.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 5.5. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania w trakcie wykonywania zamówienia materiałów i produktów odpowiadających wymaganiom ujętych w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych. Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące, aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących Rozdział IV SIWZ, oraz przedmiarach robót – stanowiących Rozdział V SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania robót w/w dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów atesty certyfikaty, aprobaty techniczne lub zezwolenia na stosowanie materiałów w budownictwie na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do: 7.1. prowadzenia dziennika budowy dostarczonego przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia robót, 7.2. posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż 100.000 złotych polskich lub równowartość tej kwoty, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia. 7.3. zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania robót budowlanych przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 7.4. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót, 7.5. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli placu budowy, realizowanych robót budowlanych, stosowanych w ich toku wyrobów oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji zamówionego dzieła budowlanego, 7.6. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie i obiekcie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren i obiekt po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. 7.7. wykonywania robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 7.8. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108.), wszystkich osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie wykonania robót budowlanych objętych zamówieniem wyszczególnionych w przedmiarach robót, które stanowią Rozdział V SIWZ. Obowiązek zatrudnienia na podstawie w/w umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą pełniły funkcję kierownika robót budowlanych w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, objętych zamówieniem, które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Obowiązek, o którym mowa w zdaniu pierwszym dotyczy również podwykonawców realizujących zamówienie, na zasoby których Wykonawca się powołuje oraz innych podmiotów uczestniczących w wykonaniu zamówienia, na zasoby których Wykonawca się powołuje. 7.8.1. osoby, które będą kierować robotami budowlanymi w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej o których mowa w pkt. 3.7.8. SIWZ, muszą posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej bez ograniczeń w przedmiocie zamówienia określone przepisami Prawa budowlanego i muszą się wykazać co najmniej 12-sto miesięczną praktyką zawodowa przy nadzorowaniu robót w swoich branżach. Praktyka zawodowa kierowników robót w sprawowaniu samodzielnego kierownictwa nad robotami budowlanymi, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i punktowana będzie w sposób opisany w pkt. 19. SIWZ. 7.8.2. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia do oferty kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej potrzebnych do prowadzenia nadzoru nad wykonaniem zamówienia oraz kserokopie aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę, właściwych izb samorządu zawodowego osoby/osób , która/które będzie/będą kierownikiem/kierownikami robót i zostanie/zostaną wskazana/wskazane w formularzu oferty. 7.9. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub braku narzędzi, materiałów, placu budowy i terenu pod zaplecze budowy, 8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III SIWZ) na czas minimum 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót, z tym, że dla materiałów wbudowanych okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, nie mniej jednak niż 36 miesięcy, chyba że producent zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż 36 miesięcy, wówczas Zamawiający uzna gwarancję udzieloną przez producenta materiałów - dokument gwarancyjny (wzór) stanowi załącznik do materiałów przetargowych. Wydłużenie okresu gwarancji powyżej 36 miesięcy na roboty budowlane i montowane materiały o których mowa w zdaniu poprzednim stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i punktowane będzie w sposób opisany w pkt. 19. SIWZ. 9. Kosztorysy ofertowe muszą być sporządzone metodą kalkulacji szczegółowej w oparciu o załączone do niniejszej SIWZ przedmiary robót (Rozdział V SIWZ) zachowując kolejność pozycji zgodną z otrzymanym przedmiarami robót. Kalkulacja szczegółowa polega na obliczeniu ceny kosztorysowej z wyszczególnieniem robocizny, cen materiałów, cen najmu lub pracy sprzętu budowlanego oraz doliczonych odpowiednio kosztów materiałów pomocniczych nie objętych nakładami rzeczowymi, kosztów pośrednich, zysku, kosztów zakupu materiałów. Zamawiający przyjmie do oceny kosztorysy sporządzone metodą uproszczoną o ile dodatkowo będą one zawierały podaną stawkę roboczogodziny oraz zestawienie cen materiałów i sprzętu. 10. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Zamawiający informuje, iż: 10.1. administratorem danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę będzie Miasto Stołeczne Warszawa Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, 10.2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@zgnmokotow.waw.pl, 10.3. Udostępnione przez Wykonawcę dane osobowe przetwarzane będą w celu wyboru Wykonawcy w niniejszym postępowaniu i realizacji umowy zawartej w niniejszym postępowaniu - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., jednakże dane mogą być udostępniane przez Zamawiającego podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2011 r. o dostępie do informacji publicznej, a także w celu wypełnienia ciążących na Zamawiającym obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, 10.4. odbiorcami danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę na podstawie niniejszej umowy będą podmioty uczestniczące w postępowaniu zmierzającym do wyboru Wykonawcy i zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie jej realizacji, a także podmioty upoważnione zgodnie z powołanymi w pkt 3 aktami prawnymi oraz podmioty przeprowadzające kontrolę wykonania umowy i wypełniania przez Zamawiającego jego obowiązków statutowych; 10.5. dane osobowe udostępnione przez Wykonawcę na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów wybory Wykonawcy oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa - dotyczy Wykonawcy, którego oferta nie zostanie wybrana; 10.6. dane osobowe udostępnione przez Wykonawcę na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i podpisanej umowy w niniejszym postępowaniu przechowywane będą do celów wyboru Wykonawcy, realizacji umowy oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa - dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana i zostanie podpisana umowa. 10.7. każda osoba, której dane osobowe zostaną przez Wykonawcę udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu ma prawo do żądania od administratora dostępu do nich, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawie do przenoszenia danych 10.8. każda osoba, której dane osobowe zostaną przez Wykonawcę udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego 10.9. podanie danych osobowych wynika z przepisów ustawy PZP i jest konieczne do zawarcia i realizacji umowy. 11. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania wszystkich osób, których dane osobowe zostaną przez niego udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu, o celu przetwarzania tych danych oraz zobowiązany jest do uzyskania zgody tych osób na przetwarzanie ich danych osobowych oraz powierzenie ich przetwarzania na potrzeby złożenia oferty w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu oraz jej realizacji Zamawiającemu. 12. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w swojej działalności rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna się składać z: 1.1. wypełnionego i podpisanego formularza oferty zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz kosztorysów ofertowych podpisanych (parafowanych) przez Wykonawcę na każdej stronie. 1.2. aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru Formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.3. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej). 1.4. pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest złożona przez Wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ. 1.5. informacji określonej w pkt. 16.3. SIWZ w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż 23 % stawki podatku od towarów i usług, 1.6. oświadczenia Wykonawcy zawierającego informację, czy złożona oferta będzie powodowała powstanie obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, a jeżeli tak, to udzielenie informacji w zakresie określonym w art. 91 ust. 3a ustawy na załączniku nr 3 do oferty. 1.7. dowodów, o których mowa w pkt. 14.9. SIWZ, w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 1.8. kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej potrzebnych do prowadzenia nadzoru nad wykonaniem zamówienia oraz kserokopie aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę, właściwych izb samorządu zawodowego osoby/osób , która/które będzie/będą kierownikiem/kierownikami robót i została/zostały wskazana/wskazane w formularzu oferty. 2. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku do materiałów przetargowych. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. UWAGA: NIE MOŻNA TEGO DOKUMENTU ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ. Należy to zrobić w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach