Politechnika Warszawska ogłasza przetarg
- Adres: 00-661 Warszawa, Pl. Politechniki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48222345927, , fax. +48226286075
- Data zamieszczenia: 2020-12-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska
Pl. Politechniki 1
00-661 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48222345927, , fax. +48226286075
REGON: 00000155400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Publiczna uczelnia akademicka
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń byłego „schronu bombowego” w pomieszczeniach piwnicznych oraz innych wytypowanych pomieszczeń dydaktycznych, administracyjnych i socjalnych na potrzeby Centrum Badawczego Inteligentnych Systemów Transportowych i Pojazdów Autonomicznych w Gmachu Samochodów i Ciągników Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Narbutta 84 – przebudowa pomieszczeń byłego „schronu bombowego” wraz ze zmianą sposobu użytkowania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa pomieszczeń byłego „schronu bombowego” w pomieszczeniach piwnicznych oraz innych wytypowanych pomieszczeń dydaktycznych, administracyjnych i socjalnych na potrzeby Centrum Badawczego Inteligentnych Systemów Transportowych i Pojazdów Autonomicznych w Gmachu Samochodów i Ciągników Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Narbutta 84 – przebudowa pomieszczeń byłego „schronu bombowego” wraz ze zmianą sposobu użytkowania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.2. Oferta winna zawierać wypełniony formularz „Oferta” zamieszczony w rozdziale III SIWZ oraz niżej wymienione dokumenty: 8.2.1. Dokument „organizacja pracy” ujęty w nie więcej niż 2 stronach tekstu łącznie dotyczący rozpoznania istniejącego stanu faktycznego, możliwości organizacji terenu budowy i sposobu prowadzenia prac pod kątem minimalizacji utrudnień w funkcjonowaniu obiektu, zarówno dla pracowników, jak i studentów. 8.2.2. Dokument „harmonogram realizacji” opracowany w oparciu o dokumentację projektową i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) z podziałem na asortymenty robót według działów STWiORB – asortymenty robót mniej znaczących będą łączone w grupy pod jedną nazwą. Opis asortymentów robót (w tym grup asortymentów robót) w harmonogramie powinien uwzględniać daty rozpoczęcia robót, czas na ich wykonanie, daty ich zakończenia, ich wzajemne zależności (uzależnienie rozpoczęcia danego działania lub jego zakończenia od innych działań) z dokładnością do kolejnego tygodnia kalendarzowego. W planowaniu czasu potrzebnego na wykonanie poszczególnych asortymentów robót Wykonawca uwzględni przerwy wynikające z przyczyn technologicznych. 8.2.3. Dokument „doświadczenie kierownika budowy” zawierający informacje umożliwiające dokonanie oceny doświadczenia osoby wskazanej na stanowisko kierownika budowy w oparciu o podkryterium o takiej samej nazwie. 8.2.4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w oryginale lub potwierdzone notarialnie), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, winni oni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.2.5. Zobowiązanie innych podmiotów na podstawie art. 22a ustawy Pzp (zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia) – jeżeli dotyczy, sporządzone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do rozdziału II. 8.2.6. Tabelę wartości elementów scalonych na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do rozdziału III. 8.2.7. Informację na temat Podwykonawców („Podwykonawcy”), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do rozdziału III. 8.2.8. Kosztorys ofertowy, jako załącznik do formularza stanowiącego załącznik nr 3 do rozdziału III. 8.2.9. Wykaz stawek i narzutów na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do rozdziału III. 8.2.10. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 1a stanowiący element rozdziału II SIWZ) oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1b stanowiący element rozdziału II SIWZ). 8.2.11. Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć (dołączyć do oferty) oryginał gwarancji lub poręczenia. 8.2.12. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (załącznik nr 1c stanowiący element rozdziału II SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prace remontowe Kościoła Parafialnego w Czarni
Dodano: 2024-07-26 - Budowa instalacji wentylacji mechanicznej wraz z montażem kabin wc w łazienkach w budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 w Pruszkowie.
Dodano: 2024-07-23 - Budowa instalacji wentylacji mechanicznej wraz z montażem kabin wc w łazienkach w budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 w Pruszkowie.
Dodano: 2024-07-23 - Remont konserwatorski Pałacu Myśliwskiego w Nowym Duninowie - etap I
Dodano: 2024-07-23 - „Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z bieżnią i skocznią w dal przy Zespole Szkół Nr 4 w Mławie”
Dodano: 2024-07-23 - Remont tarasów od strony patio w budynkach wielorodzinnych w zasobie TBS Warszawa Północ Sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Rudnickiego 4 i 6
Dodano: 2024-07-21 - Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych w budynku Zakładu Medycyny Sądowej przy ul. Oczki 1 w Warszawie, znak sprawy: AEZ/S-086/2024
Dodano: 2024-07-15 - „Adaptacja akustyczna pomieszczeń w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi-II”
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Trębki Nowe - Etap I.
Dodano: 2024-07-08 - Rewitalizacja obszarów miejskich poprzez renowację i odtworzenie zabytkowego Pawilonu A Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego
Dodano: 2024-07-08