Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń bursy na WPOW jako rozbudowa placówki

Bursa Szkolna Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Kcyńska 48
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-67 26 20 186 , fax. 0-67 26 20 186
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bursa Szkolna Nr 1
    ul. Kcyńska 48 48
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 0-67 26 20 186, fax. 0-67 26 20 186
    REGON: 57088749600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bursa1.prv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń bursy na WPOW jako rozbudowa placówki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń bursy na potrzeby Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej stanowiącej rozbudowę istniejącej placówki. W zakres prac wchodzą w szczególności: prace budowlane polegające na wykuciach, zamurowaniach, stawianiu ścianek działowych, skuciu istniejących posadzek, naprawa uszkodzeń, przygotowanie podłoża do wylania nowej posadzki, nowa posadzka cementowa, układanie płytek podłogowych, wykładziny dywanowe lub PCV we właściwych pomieszczeniach, nowa stolarka drzwiowa po usunięciu istniejącej, skucie tynków istniejących i wykonanie nowych, malowanie ścian emulsją; prace w zakresie instalacji sanitarnej i elektrycznej; wyposażenie pomieszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w wysokości 8.000 PLN (osiemtysięcyzł) przed terminem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki:dysponują co najmniej jedna osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadająca stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych; wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali z należyta starannością co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości równej co najmniej 1/2 cenie ofertowej każda; posiadają środki finansowe lub zdolność do zaciągnięcia kredytu w kwocie co najmniej 250.000,00 PLN. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w SIWZ metodą: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni załączyć do formularza następujące dokumenty:wypis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ;formularz cenowy złożony na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ wraz z kosztorysami ofertowymi (zgodnie ze wzorami) wg. przedmiaru robót/ kosztorysu uproszczonego załączonych do SIWZ oraz specyfikacjami technicznymi; wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; odpowiednie dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w załączniku nr 4 do SIWZ , będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o wpisaniu na listę i opłaceniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności od osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy; wykaz posiadanego sprzętu złożony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ;wykaz wykonanych z należyta starannością w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 1/2 cenie ofertowej każda na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ;oświadczenie finansowe o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy złożone na druku stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ;wykaz podwykonawców złożony na druku stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ;oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na druku stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ; polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty załączone do ofert muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bursa1.prv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną