Przetargi.pl
Przebudowa podjazdu dla niepełnosprawnych w Inspektoracie ZUS w Jeleniej Górze

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-390 Wałbrzych, Kasztanowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6497175 , fax. 74 6497112
  • Data zamieszczenia: 2020-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
    Kasztanowa 1
    58-390 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6497175, fax. 74 6497112
    REGON: 00001775600198
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa podjazdu dla niepełnosprawnych w Inspektoracie ZUS w Jeleniej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową podjazdu celem dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z wymianą balustrad stalowych w budynku Inspektoratu ZUS w Jeleniej Górze przy ul. Sygietyńskiego 10. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Ręczną rozbiórkę kostki brukowej. 2.2. Rozbiórkę podsypki cementowo-piaskowej do poziomu płyty betonowej. 2.3. Usuniecie powłok malarskich i warstw szpachlowych na murku od frontu i na ścianach kwietnika oraz na słupach przy pochylni. 2.4. Demontaż balustrad i poręczy zamocowanych do słupów. 2.5. Mechaniczne skucie czap na murkach. 2.6. Wykonanie nowych spadków i spoczników pochylni, poprzez nadlanie betonem zbrojonym siatką stalową. 2.7. Wykonanie nowych czap na murkach. 2.8. Wykonanie dodatkowego murka na pochylniach, aby uzyskać szerokość pochylni 120 cm. 2.9. Ułożenie nowej kostki na pochylni, podeście i na spocznikach na podsypce piaskowo-cementowej. 2.10. Montaż nowych balustrad, barierek zabezpieczających oraz poręczy dostosowanych do osób niepełnosprawnych. 2.11. Wykonanie w projektowanej nawierzchni elementów, ułatwiających poruszanie się osobom niepełnosprawnym niewidomym i niedowidzącym przez zastosowanie: 2.11.1. faktury ostrzegawczej – płytki betonowe ostrzegawcze oraz pas naklejany w kolorze żółtym, 2.11.2. faktury uwagi – płytki betonowe uwagi w kolorze białym/szarym 2.12. Wykonanie warstwy przeciwwodnej i przeciwwilgociowej na ścianach kwietnika i murku od strony frontowej wraz z nałożeniem warstwy kleju do siatki, z zatopioną siatką z włókna szklanego. 2.13. Malowanie ścian kwietnika, murków podjazdu i słupów wraz z uzupełnieniem ubytków. 2.14. Wykonanie okładziny czap betonowych z płytek granitowych. 2.15. Podział powierzchni podjazdu na część do poruszania się osób niepełnosprawnych oraz na część służącą ekspozycji zieleni. 2.16. Wykonanie znaku z piktogramami. 3. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określa dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia, opracowana przez firmę Instytut Projektowania i Nadzoru Technicznego Sp. z o. o. ul. Sobieskiego 2, 40-082 Katowice, w skład której wchodzą: 3.1. Projekt wykonawczy. 3.2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIOR). 3.3. Przedmiar robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisy prawa budowlanego oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. UWAGA: Dokumentacja projektowa może zostać wykorzystana jedynie w celu sporządzenia i złożenia oferty w niniejszym postępowaniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 3. Złożone wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 71 1020 5590 0000 0302 9360 7014 z dopiskiem: „WADIUM w postępowaniu znak: 430000/271/6/2020-ZAP na „Przebudowę podjazdu dla niepełnosprawnych w Inspektoracie ZUS w Jeleniej Górze”. 5. Wadium w formie pieniężnej musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach niepieniężnych (oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium) należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Wałbrzychu, przy ul. Kasztanowej 1, Sala Obsługi Klientów – stanowisko Informacja ogólna - dziennik podawczy (parter), w godz. 8:00 – 15:00, w oddzielnej kopercie niż oferta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta wraz z załącznikami. 2. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika . Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie (lub przez mocodawcę). 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupie kapitałowej, złożone w terminie 3 dni od daty zamieszczenie na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach