Urząd Gminy Mstów ogłasza przetarg
- Adres: 42-244 Mstów, ul. 16 Stycznia 14
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3284005 , fax. 034 3785558
- Data zamieszczenia: 2009-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Mstów
ul. 16 Stycznia 14 14
42-244 Mstów, woj. śląskie
tel. 034 3284005, fax. 034 3785558
REGON: 05427290000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mstow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa płyty rynku w Mstowie wraz z przebudową oświetlenia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa płyty rynku w Mstowie wraz z przebudową oświetlenia o zakresie rzeczowym:: - zmiana nawierzchni istniejącego rynku oraz uzupełnienie o elementy małej architektury oraz zieleni, Powierzchnia utwardzonego terenu - 1410,0 m2 w tym powierz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 50 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wy?konania zamówienia, t.j. w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizowali co najmniej 3 zadania polegające na budowie placów, dróg lub chodników o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni min. 1000m2 każde, oraz min. 1 zadanie polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji sieci energetycznych. c) Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia d) Dysponują osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, t.j. minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg, 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz pracownikami z niezbędnymi kwalifikacjami zawodowymi e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50% ceny brutto z VAT zaoferowanej przez Wykonawcę f) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ) Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy , - szczegółowy kosztorys ofertowy, - umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); - informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mstow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont nawierzchni dróg wewnętrznych na terenie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach zlokalizowanych w Zabrzu-Rokitnicy i Katowicach- Ligocie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty bieżące nawierzchni dróg, chodników i placów oraz urządzeń odwadniających
Dodano: 2016-07-25 - Budowa zjazdu do Szpitala Miejskiego Nr 4 w Gliwicach Sp. z o. o. przy ul. Zygmunta Starego 20, 44-100 Gliwice
Dodano: 2016-07-20 - Remont chodników na cmentarzu komunalnym przy ul. Słonecznej w Szczygłowicach
Dodano: 2016-07-12 - Remonty bieżące nawierzchni dróg, chodników i placów oraz urządzeń odwadniających
Dodano: 2016-07-06 - Wykonanie modernizacji odcinka drogi gminnej - ulicy Szkolnej w Rudniku o długości 600,00 mb - etap I
Dodano: 2016-07-06 - Odtworzenie nawierzchni tras rowerowych znajdujących się poza pasem dróg publicznych
Dodano: 2016-07-04 - Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 2623S - ulicy Hażlaskiej w Brzezówce, etap III
Dodano: 2016-06-30 - Przebudowa drogi - łącznik ulic Ordona i Klonowej w Raciborzu
Dodano: 2016-06-30 - Modernizacja części placu zabaw Przedszkola nr 6, Chorzów, ul. ks. J. Gałeczki 56
Dodano: 2016-06-29