Przetargi.pl
Przebudowa placu rekreacyjno - wypoczynkowego wraz z budową chodników i małej architektury na działkach nr 515, 429/2, 513/4 w miejscowości Siemianice - Gmina Słupsk

Wójt Gminy Słupsk ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Sportowa 34
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54 , fax. 059 8429254
  • Data zamieszczenia: 2013-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Słupsk
    ul. Sportowa 34 34
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, fax. 059 8429254
    REGON: 00055137800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa placu rekreacyjno - wypoczynkowego wraz z budową chodników i małej architektury na działkach nr 515, 429/2, 513/4 w miejscowości Siemianice - Gmina Słupsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa placu rekreacyjno - wypoczynkowego wraz z budową chodników i małej architektury na działkach nr 515, 429/2, 513/4 w miejscowości Siemianice w ramach działania -Odnowa i rozwój wsi-objętego Programem Rozwoju Obszarów Wsi na lata 2007-2013 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1 Budowę chodników na działkach 515, 429/2, 516/4 2.1.1 Roboty przygotowawcze i ziemne: a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,200 km, b) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek - 276,00 m2, c) koryta wykonywane mechanicznie gł. 20 cm w gruncie kat. II - VI na całej szerokości jezdni i chodników - 276,00 m2, d) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km grunt kat. III - 55,00 m3, e) profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 276,00 m2, 2.1.2 Podbudowy: a) warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - roboty na poszerzeniach, przekopach lub pasach węższych niż 2,5 m - 276,00 m2, 2.1.3 Nawierzchnie: a) chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 276,00 m2, 2.1.4 Elementy ulic i dróg: a) obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową, 2.1.5 Zieleń: a) ręczne wykonanie trawników dywanowych siewem w terenie płaskim w gruncie kat. III - 560,00 m2, 2.1.6 Zagospodarowanie terenu: a) ławka z oparciem TYP 3 - 8 szt., b) kosz na śmieci - 4 szt., c) ławka bez oparcia TYP 2 - 12 szt., d) stół TYP 2 - 6 szt., e) ułożenie kamieni wokół miejsca na ognisko - 0,650 m3 2.2 Budowa drogi dojazdowej od ulicy Ogrodowej oraz chodnika na terenie działek nr 505, 515, 429/2, 513/4: 2.2.1 Roboty przygotowawcze i ziemne: a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,080 km, b) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek - 352,00 m2, c) koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni i chodników - 352,00 m2, d) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km grunt kat. III - 20,00 m3, e) profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 352,00 m2, 2.2.2 Podbudowy: a) warstwy odsączające wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr. 10 cm - 352,00 m2, b) warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - roboty na poszerzeniach, przekopach lub pasach węższych niż 2,5 m - 352,00 m2, 2.2.3 Nawierzchnie: a) chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin pisakiem - 65,00 m2 b) nawierzchnie z płyt betonowych ażurowych 40x60x10 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem otworów humusem i obsianiem trawą - 287,00 m2, 2.2.4 Elementy dróg i ulic: a) krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo - piaskowej - 174,00 m, b) wyrównanie lokalnych nierówności mieszankami asfaltu lanego - 0,50 t 2.3 Opracowanie dokumentacji odbiorowej określonej w § 10 ust. 2 wzoru umowy. 2.4 Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wraz ze zgłoszeniem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji zawierającej projekt budowlany, BIOZ, opisy i rysunki techniczne oraz przedmiary robót, które łącznie stanowią Załącznik Nr 10 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy. 4. Zgodnie z dyspozycją zawartą w § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), jeśli w zamówieniu na roboty budowlane przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. W niniejszym przetargu przewidziano rozliczenie ryczałtowe, stąd załączone do SIWZ przedmiary robót pełnią rolę pomocniczą. W świetle powyższego obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 3.0 SIWZ, w tym wynikających z załączonej dokumentacji projektowej oraz wizji lokalnej w terenie. 5. Zamawiający dopuszcza jedynie zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.). 7. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia w zakresie możliwym do przewidzenia na etapie oferowania, na podstawie SIWZ, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ oraz przeprowadzonej wizji lokalnej, zaś nie dotyczy warunków niemożliwych do przewidzenia na etapie oferowania, w szczególności wynikających z błędów-braków dokumentacji, napotkania znalezisk archeologicznych, niewypałów i niewybuchów, ujawnienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji podziemnych, nietypowych warunków atmosferycznych i pozostałych okoliczności które zostały przywołane we wzorze umowy. 8. W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru ostatecznego całego zadania, natomiast na dostarczone urządzenia oraz roboty z zakresu zieleni na okres min. 12 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BANK SPÓŁDZIELCZY w Ustce na konto Nr 77 9315 0004 0050 3934 2000 0020. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniądz określonych w pkt 14.3 ppkt 2 - 5 należy złożyć oryginał dokumentu wadium w kasie Urzędu Gminy w Słupsku, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk (w godz. 8.00 - 14.00), lub dołączyć oryginał dokumentu wadium do oferty, w osobnej koszulce - nie łączyć go na trwale z ofertą. Ponadto w obydwu przypadkach kopię dokumentu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem (przez Wykonawcę) należy dołączyć do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom na zasadach określonych w ustawie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminaslupsk.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach