Przetargi.pl
Przebudowa Placu Konstytucji 3-go Maja w Świdniku w ramach zadania budżetowego Rewitalizacja obszaru przy ul.Stefana Wyszyńskiego w Świdniku kierunkiem rozwoju przedsiębiorczości lokalnej oraz wzmocnienia jej potencjału, w tym kulturowego

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, Stanisława Wyspiańskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 751 76 02 , fax. 81 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2018-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    Stanisława Wyspiańskiego 27
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 751 76 02, fax. 81 751 76 08
    REGON: 431019359
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Placu Konstytucji 3-go Maja w Świdniku w ramach zadania budżetowego Rewitalizacja obszaru przy ul.Stefana Wyszyńskiego w Świdniku kierunkiem rozwoju przedsiębiorczości lokalnej oraz wzmocnienia jej potencjału, w tym kulturowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, pod nazwą: „Przebudowa Placu Konstytucji 3-go Maja w Świdniku w ramach zadania budżetowego Rewitalizacja obszaru przy ul.Stefana Wyszyńskiego w Świdniku kierunkiem rozwoju przedsiębiorczości lokalnej oraz wzmocnienia jej potencjału, w tym kulturowego”. Zadanie wskazane jest do współfinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020. Zamawiający dopuszcza także posługiwanie się skróconą nazwą zamówienia „Przebudowa Placu Konstytucji 3-go Maja w Świdniku”. 2. Zakres inwestycji obejmuje: 2.1 Roboty budowlane: - rozbiórka kolidujących z inwestycją elementów wyposażenia terenu; - wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją; - przebudowa nawierzchni placu; - przebudowa nawierzchni ciągów pieszych wokół placu wzdłuż ulicy Niepodległości, ulicy Kardynała Stefana Wyszyńskiego, ulicy 3-go Maja; - przebudowa schodów terenowych ciągu pieszego we wschodniej części placu; - przeniesienie pomnika Konstytucji 3-go Maja, naprzeciw pomnika "Smoleńsk 2010"; - relokacja rzeźb z piaskowca, poza teren inwestycji; - demontaż, renowacja i relokacja zegara ulicznego; - budowa wodotrysku w postaci płaskich niecek z dyszami wodnym i zamgławiającymi; - montaż elementów małej architektury w tym: ławek, koszy na śmieci, stojaków rowerowych, zestawów mebli miejskich do gry w szachy/warcaby, zdrojów ulicznych, latarni, zniczy gazowych, masztów flagowych); - zapewnienie przestrzeni przeznaczonej na czasową organizację imprez okolicznościowych z uwzględnieniem miejsca do rozstawienia sceny oraz stworzenia zaplecza technicznego; - nasadzenie nowej roślinności wysokiej i niskiej; - przebudowa wewnętrznych linii zasilających oświetlenie terenu oraz projektowanych elementów; - budowa sieci elektrycznej; - budowa monitoringu; - budowa instalacji gazowej podziemnej; - przebudowa przyłącza wodociągowego; - budowa instalacji wodociągowej podziemnej; - budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej; - budowa przyłącza kanalizacji deszczowej; - budowa instalacji kanalizacji deszczowej podziemnej; 2.2 Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej na czas realizacji zadania – plansza informacyjna (billboard) na konstrukcji z elementów rusztowań, wymiary ok. 4 x 2 m z wizualizacją placu oraz krótkim opisem inwestycji oraz dwóch sztuk tablic pamiątkowych po zakończeniu realizacji zadania – zgodnie z zasadami oznakowania projektów dofinansowanych ze środków unijnych, 2.3 Geodezyjne pomiary powykonawcze: 1) geodezyjne pomiary powykonawcze (inwentaryzacja) ze stwierdzeniem Starostwa Powiatowego o przyjęciu do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w wersji papierowej, 2) pomiary powykonawcze (inwentaryzacja) w wersji elektronicznej z rozszerzeniem *.dxf lub *.shp otwartej do edycji, powinna być wykonana w sposób umożliwiający jej zasilenie do posiadanego przez Zamawiającego programu do ewidencji dróg (Map View Desktop 3.3). 2.4 Uzyskanie od Organu Nadzoru Budowlanego: 1) pisma organu nadzoru budowlanego o braku sprzeciwu o rozpoczęciu użytkowania obiektu – Placu Konstytucji 3-go Maja w Świdniku 3. Szczegółowy opis przedmioty zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 2) Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 poz. 359 ze zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty lub dokumentów możliwych do uzyskania za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j.Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4 pkt 1 -3 ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach