Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 483 620 471
- Data zamieszczenia: 2017-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
ul. Jana Kilińskiego 30
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 483 620 471
REGON: 67022345100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.radom.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa Placu Jagiellońskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania obejmującego opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych dot. przebudowy Placu Jagiellońskiego oraz częściowej przebudowy skrzyżowania ulic Chrobrego, Struga i Pileckiego oraz Chrobrego, Czystej i Zegara Słonecznego w Radomiu, w oparciu o warunki niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz załączony do niej Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) wraz z koncepcjami architektonicznymi. 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1.1. Opracowanie dokumentacji projektowej 1) W zakresie przebudowy Placu Jagiellońskiego a) Opracowanie na bazie koncepcji urbanistycznej, wykonanej przez Miejską Pracownię Urbanistyczną projektu budowlanego obejmującego swym zakresem: - zagospodarowanie terenu placu, - nawierzchnie placów i alejek, - toalety miejskie, - małą architekturę, - element wodny, - oświetlenie placu, - odprowadzenie wód deszczowych z terenu placu, - przyłącza i instalacja wodociągowa oraz kanalizacji sanitarnej, - przyłącze i instalacja elektryczna, - zagospodarowanie zieleni, - przedłużenie istniejącej zatoki autobusowej. b) Uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji i uzgodnień. W tym m.in.: - uzgodnienia dokumentacji z dysponentami (Wodociągi Miejskie, Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, Rejon Energetyczny). - pozwolenie na niezbędną wycinkę drzew, - uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia wg wymogów prawa budowlanego. c) Opracowanie branżowych projektów wykonawczych dla zakresu objętego projektem budowlanym. d) Opracowanie specyfikacji wykonania i odbioru robót dla zakresu objętego dokumentacją projektową. e) Opracowanie kosztorysów. 2) W zakresie częściowej przebudowy skrzyżowania ulic Chrobrego, Struga i Pileckiego oraz Chrobrego, Czystej i Zegara Słonecznego a) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej zagospodarowania terenu na podstawie załączonej koncepcji urbanistycznej. Na terenie objętym inwestycją należy uwzględnić: - nawierzchnię jezdni z betonu asfaltowego, - nawierzchnię drogi dla rowerów z betonu asfaltowego w kolorze czarnym, - ciągi komunikacyjne z płyt chodnikowych oraz kostki betonowej; - przebudowę kolidującego oświetlenia jezdni, - przebudowę istniejących sygnalizacji świetlnych, - dostosowanie stałej organizacji ruchu do zaprojektowanego zakresu robót, - sieci uzbrojenia terenu zapewniające prawidłowe funkcjonowanie założenia, - zagospodarowanie terenu zielonego, b) Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej teletechnicznej: - projektu rozbudowy sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Chrobrego – Struga – Pileckiego, - projektu rozbudowy sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Chrobrego – Czysta, - wykonanie programów sygnalizacji świetlnych wraz z koordynacją na skrzyżowaniach Chrobrego – Struga – Pileckiego, Chrobrego – Czysta, oraz Wernera – Malczewskiego – Kelles-Krauza, - wykonanie projektów stałej organizacji ruchu na: - skrzyżowanie ul. Chrobrego – Struga – Pileckiego, - skrzyżowanie ul. Chrobrego – Czysta, - ciąg pieszo – rowerowy wzdłuż ul. Chrobrego od ul. Czystej do ul. Struga wraz z projektowanym przejściem dla pieszych i przejazdem dla rowerzystów przez ul. Struga wg koncepcji opracowanej przez Miejską Pracownię Urbanistyczną w Radomiu. UWAGA I: Wykonawca kalkulując cenę ofertową zobowiązany jest uwzględnić, iż łączna wartość prac projektowych realizowanych w ramach niniejszego zamówienia nie może przekroczyć 4% kwoty ofertowej (wynagrodzenia ryczałtowego brutto z tytułu realizacji zamówienia). UWAGA II: Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z Zamawiającym przyjętych rozwiązań projektowych i materiałowych i winien uzyskać akceptację Zamawiającego opracowanej dokumentacji projektowej przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę / zgłoszenie. 2.1.2. Roboty budowlane 1) W zakresie przebudowy Placu Jagiellońskiego w szczególności: - rozebranie istniejących ciągów pieszych i nawierzchni placu, - demontaż małej architektury i słupów ogłoszeniowych, - niezbędna wycinka drzew i krzewów, - wykonanie nawierzchni placu wielofunkcyjnego ze schodami terenowymi, - wykonanie placu z elementem wodnym, - wykonanie poza placem nowych nawierzchni alejek, - wykonanie oświetlenia terenu (oprawy LED), - wykonanie odwodnienia liniowego placu i przyłącza kanalizacji deszczowej, - przebudowa przyłącza elektrycznego oraz wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej toalety i scenę, - wykonanie przyłączy wod-kan oraz instalacji doprowadzającej wodę i odprowadzającej ścieki dla zaprojektowanych obiektów i urządzeń (toalety, element wodny), - dostawa i montaż toalet prefabrykowanych, - dostawa i montaż elementów małej architektury (stolików z siedziskami, ławek, koszy na śmieci), - dostawa i montaż 3 szt. ławek z możliwością udostępniania Internetu, ładowania sprzętu elektronicznego (laptopów, telefonów itp.), - wykonanie murków oporowych oraz dostawa i montaż słupków automatycznych na wjeździe od ul. Focha, - wykonanie przedłużenia istniejącej zatoki autobusowej. - wykonanie robót w zakresie gospodarki zielenią wykonanie nowych nasadzeń drzew i krzewów oraz założenie nowych trawników. Wykonawca ma obowiązek odpowiedniego zabezpieczenia dokonanych nasadzeń na okres zimowy. W okresie wiosennym 2019r. Zamawiający dokona przeglądów gwarancyjnych dokonanych nasadzeń drzew, krzewów i innych roślin. W przypadku nasadzeń, które się nie przyjęły, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany i wykonania powtórnych nasadzeń w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 2) W zakresie częściowej przebudowy skrzyżowania ulic Chrobrego, Struga i Pileckiego oraz Chrobrego, Czystej i Zegara Słonecznego w szczególności: a) Wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę istniejącego skrzyżowania ulic Chrobrego, Struga, Pileckiego w oparciu o opracowane, uzgodnione i zatwierdzone projekty wykonawcze. Obejmujących w szczególności: - nawierzchnię jezdni z betonu asfaltowego, - nawierzchnię drogi dla rowerów z betonu asfaltowego w kolorze czarnym, - ciąg pieszo – rowerowy wzdłuż ul. Chrobrego od ul. Czystej do ul. Struga wraz z nowym przejściem dla pieszych i przejazdem dla rowerzystów przez ul. Struga; zgodnie z opracowanymi, uzgodnionymi i zatwierdzonymi projektami wykonawczymi, - ciągi komunikacyjne z kostki betonowej; - przebudowę kolidującego oświetlenia jezdni, - przebudowę istniejących sygnalizacji świetlnych: • rozbudowy sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Chrobrego – Struga – Pileckiego, • rozbudowy sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Chrobrego – Czysta, • wykonanie sygnalizacji świetlnych wraz z koordynacją na skrzyżowaniach Chrobrego – Struga – Pileckiego, Chrobrego – Czysta, oraz Wernera – Malczewskiego – Kelles-Krauza, - dostosowanie stałej organizacji ruchu do zaprojektowanego zakresu robót: skrzyżowanie ul. Chrobrego – Struga – Pileckiego, skrzyżowanie ul. Chrobrego – Czysta, - sieci uzbrojenia terenu zapewniające prawidłowe funkcjonowanie założenia, - zagospodarowanie terenu zielonego. UWAGA: Wszelkie materiały z rozbiórki (w tym niezbędnej wycinki drzew) Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i uwzględni przy kalkulacji ceny ofertowej. 2.1.3. W opinii Zamawiającego dla robót dot. zagospodarowania zieleni na terenie Placu Jagiellońskiego należy zastosować podatek VAT w wysokości 8%, a dla pozostałej części zamówienia w wys. 23%. Zamawiający przypomina równocześnie, iż zgodnie z przepisami prawa ustalenie właściwej stawki podatku pozostaje po stronie Wykonawcy, a wskazane wyżej wysokości stawek, mają jedynie charakter pomocniczy. 2.1.4. Zamawiający informuje, iż płatność za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi w 2018r. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącym załącznik do niej Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) oraz załącznikami do PFU, w tym koncepcjami architektonicznymi. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy PZP- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte PFU, a konieczne do uwzględnienia: 1) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania; pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 02.04.2001r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniania dokumentacji projektowej); 2) projekt organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami; 3) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy: a) zajęcie pasa drogowego; b) związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji; c) innych – niezbędnych przy realizacji zadania. d) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; e) zabezpieczenie na czas robót istniejącego uzbrojenia; f) uporządkowanie terenu po budowie, g) likwidacja placu budowy 4) Zapewnienie aktualnej mapy do celów projektowych na teren o którym mowa w § 24 pkt 10 SIWZ. oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat (gwarancja dot. całego przedmiotu zamówienia w tym także źródeł światła). 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: prace rozbiórkowe, roboty drogowe, roboty dot. murków oporowych, roboty w branżach elektrycznej i wod.-kan., roboty instalacyjne dot. sygnalizacji świetlnej oraz roboty w zakresie dostawy i montażu elementów wyposażenia (mała architektura, toalety itp.), a także roboty dot. zieleni były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 100.000,00 (słownie: sto tysięcy 00/100) złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Długiej w Józefowie – wymiana nawierzchni bezpiecznej
Dodano: 2024-07-12 - Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz towarzyszącej im infrastruktury drogowej na terenie powiatu nowodworskiego
Dodano: 2024-05-30 - Przebudowa drogi powiatowej Dobrut - Śniadków - Lipienice – Wola Lipieniecka Duża
Dodano: 2024-05-15 - Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola „Misia Wojtka nr 99” przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
Dodano: 2024-04-11 - Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Radzanowo
Dodano: 2024-04-10 - Przebudowa dróg powiatowych zapewniających dojazd pojazdów ciężkich do zakładów produkcyjnych, magazynów położonych na terenie powiatu nowodworskiego - etap 2
Dodano: 2024-01-12 - Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola „Misia Wojtka nr 99” przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy realizowanego z budżetu obywatelskiego
Dodano: 2023-11-14 - Przebudowa dróg powiatowych zapewniających dojazd pojazdów ciężkich do zakładów produkcyjnych, magazynów położonych na terenie powiatu nowodworskiego - etap 2
Dodano: 2023-11-06 - Remont drogi powiatowej nr 4001 W w miejscowości Ostałów
Dodano: 2023-11-03 - Remonty dróg na terenie miasta Kobyłka z podziałem na części
Dodano: 2023-09-26