Przetargi.pl
Przebudowa parteru i piętra budynku przy ul. Sienkiewicza 8 w Tarnowskich Górach

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-612 Tarnowskie Góry, Janasa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 476 85 00, , fax. 322 854 244
  • Data zamieszczenia: 2019-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    Janasa 9
    42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 32 476 85 00, , fax. 322 854 244
    REGON: 34539720000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopstg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa parteru i piętra budynku przy ul. Sienkiewicza 8 w Tarnowskich Górach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa parteru i piętra budynku przy ul. Sienkiewicza 8 w Tarnowskich Górach. I. Zakres robót budowlanych i instalacyjnych dotyczący przebudowy pomieszczeń na parterze budynku: a) Roboty wyburzeniowe i demontażowe: • Rozbiórka ścianek działowych murowanych oraz drewnianych • Wykucie otworów drzwiowych w istniejących ścianach • Zerwanie istniejących posadzek • Rozbiórka schodów zewnętrznych • Skucie posadzek w pom. wc i demontaż wyposażenia • przekłucie i udrożnienie istniejących kominów • Demontaż umywalek, nieczynne przewody instalacji sanitarnych i elektrycznych • Demontaż drzwi zewnętrznych (do renowacji) i wewnętrznych • Demontaż okien do renowacji b) Roboty związane z dostosowaniem budynku dla osób niepełnosprawnych: • Przebudowa schodów zewnętrznych pod potrzeby osób niepełnosprawnych • Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych wraz z balustradami c) Roboty związane z wymogami ppoż. • Zabezpieczenie belek stalowych stropu kolebkowego nad piwnicą od spodu farbami ogniochronnymi do klasy odporności ogniowej R60 d) Roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe: • Murowanie ścianek działowych, zamurowanie otworów • Montaż ścianek z płyt gips.-karton. • Montaż nowych drzwi wewnętrznych • Renowacja okien i parapetów wewnętrznych oraz głównych drzwi zewnętrznych • Wymiana warstw podłogi na gruncie w części niepodpiwniczonej wraz z robotami dotyczącymi renowacji i izolacji przeciwwilgociowej ściany fundamentowej od wewnątrz budynku • Naprawa i wyrównanie posadzek • Wykonanie nowych posadzek wraz z warstwami wyrównującymi (posadzki z płytek gres lub z wykładziny homogenicznej trudno zapalnej – biurowej) • Obłożenie ścian płytkami w pomieszczeniach mokrych (w tym wykonanie izolacji przeciwwilgociowej) • Montaż wycieraczek stalowych na podestach zewnętrznym przed drzwiami wejściowymi –ocynkowanej, antypoślizgowej, zlicowanej z posadzką • Montaż nawietrzaków higrosterowanych w oknach • Malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi • Roboty związane z wykonaniem i wyposażeniem pom. wc e) Roboty instalacyjne sanitarne: • Przebudowa instalacji wod. – kan. • Montaż przepływowych podgrzewaczy wody • Montaż ustępów, umywalek wraz z bateriami, zlewozmywaków (kuchnie kompaktowe) • Montaż klimatyzatorów w pom. Sali szkoleniowej • Przebicie wlotów i udrożnienie przewodów kominowych murowanych. f) Roboty instalacyjne elektryczne: • Instalacja oświetlenia wewnętrznego podstawowego • Instalacja gniazd i zasilania urządzeń elektrycznych • Okablowanie strukturalne (internet+telefon) • Instalacja alarmowa II. Zakres robót budowlanych i instalacyjnych dotyczący przebudowy pomieszczeń na piętrze i poddaszu budynku: a) Roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe: • Roboty rozbiórkowe i demontażowe • Murowanie ścianek działowych • Zamurowanie istniejących otworów • Montaż ścianek z płyt gips.-karton. (w pom. mokrych z płyt wodoodpornych) • Montaż nowych drzwi i okien wewnętrznych • Montaż parapetów wewnętrznych • Renowacja istniejących okien i drzwi zewnętrznych • Wymiana stropu drewnianego wraz z jego wzmocnieniem pomiędzy 1 piętrem a poddaszem • Zabezpieczenie stropów drewnianych pomiędzy parterem a 1 piętrem oraz pomiędzy 1 piętrem a poddaszem do wymaganej klasyfikacji ogniowej • Zabezpieczenie stopek belek stalowych w stropach kolebkowych na wymaganą odporność ogniową • Wykonanie nowych posadzek wraz z warstwami wyrównującymi (posadzki z płytek gres lub ceramicznych lub z wykładziny PCV trudno zapalnej) • Udrożnienie istniejących kominów murowanych, montaż kratek wentylacyjnych • Montaż systemowej wentylacji grawitacyjnej wraz z kominkami dachowymi, wentylacji wspomaganej mechanicznie oraz klimatyzacji • Obudowa do wymaganej odporności ogniowej przewodów wentylacyjnych systemowych • Montaż okna połaciowego oddymiającego w stropodachu klatki schodowej • Obłożenie ścian płytkami w pom. mokrych (w tym wykonanie izolacji przeciwwilgociowej) • Montaż barierek ochronnych w oknach piętra, pochwytów na klatce schodowej oraz renowacja istniejącej balustrady w klatce schodowej wraz z jej podwyższeniem do wymaganej wysokości • Wykonanie suchych tynków na ścianach pomieszczeń • Malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi do pomieszczeń • Roboty związane z montażem wyposażenia pom. wc b) Roboty instalacyjne sanitarne • Przebudowa instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej • Przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej - przebudowa • Budowa instalacji p.poż instalacji hydrantowej wewnętrznej wodnej • Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania wraz z przyłączem do istniejącej wymiennikowni c) Roboty instalacyjne elektryczne • Zasilanie w energię elektryczną • Wewnętrzne linie zasilające • Rozdzielnica główna nN, rozdzielnice elektryczne, obwodowe • Instalacja oświetlenia podstawowego • Instalacja oświetlenia awaryjnego • Instalacja gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia • Instalacja gniazd komputerowych • Instalacja zasilania urządzeń elektrycznych • Ochrona przeciwprzepięciowa, przeciwporażeniowa • Instalacje sieci komputerowej i telefonicznej • System sterowania oddymianiem • System sygnalizacji pożaru Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentach: - Przedmiary robót - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) - Dokumentacja projektowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 19.07.2019 r. do godz. 11:00 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • w pieniądzu, • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz.275 z późn.zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – ING Bank Śląski o/Tarnowskie Góry 41 1050 1230 1000 0090 3047 2659 z dopiskiem „Wadium dla zamówienia MOPS/ZP/341/4/2019”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. 6. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gmina Tarnowskie Góry, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na pierwsze żądanie. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 9. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7. lit. a). 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Dokumenty innych podmiotów dotyczących oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Dowód wniesienia wadium: • w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, można je złożyć łącznie z ofertą (ale by nie było na stałe związane/połączone z ofertą) lub złożyć w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego ul. Janasa 9 (sekretariat czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30). Kserokopię można dołączyć do oferty; • w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu; • w przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego, (np. materiałów reklamowych czy informacyjnych itp.) pożądane jest, aby stanowiły one odrębną część niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Materiały takie nie będą podlegały ocenie przez Zamawiającego. 5. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 6. Kosztorys ofertowy sporządzony w formie kosztorysu uproszczonego z podaniem cen jednostkowych oraz składników cenotwórczych tj. ceny roboczogodziny, narzutów oraz podatku Vat. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę braku możliwości skatalogowania danej pozycji kosztorysu, Wykonawca winien dokonać wyceny danego elementu przedmiaru robót w kosztorysie ofertowym na podstawie kalkulacji własnej (indywidualnej), którą winien załączyć do kosztorysu ofertowego jako jego integralną część. Kosztorys ofertowy winien zostać podpisany przez Wykonawcę i winien zostać załączony do formularza oferty w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach (w przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą, jeden egzemplarz zostanie wykorzystany na potrzeby realizacji przyszłej umowy – egzemplarza tego nie należy trwale łączyć z pozostałymi dokumentami oferty). --------------------------------------- Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. III 4): 1) pkt 1. - Składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp; 2) pkt 2. - Składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1. pkt 1) i pkt 2) powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego, lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę, lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2. stosuje się. 4. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. III 4) pkt 1. niniejszego ogłoszenia składa dokument, o którym mowa w ust. 1. pkt 1) powyżej, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2. stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach