Przetargi.pl
Przebudowa parkingu z instalacją oświetleniową, budową wiatrołapu przy wejściu do windy wraz z wewnętrzną instalacją elektryczną w budynku przy ul. Wojska Polskiego 173 oraz przebudowa drogi na działkach nr 694/1, 696/1 w obrębie ewidencyjnym Świecie, jednostce ewidencyjnej Świecie – Miasto

Powiat Świecki ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
  • Data zamieszczenia: 2020-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
    ul. Gen. Józefa Hallera 9
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
    REGON: 92350978000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.csw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa parkingu z instalacją oświetleniową, budową wiatrołapu przy wejściu do windy wraz z wewnętrzną instalacją elektryczną w budynku przy ul. Wojska Polskiego 173 oraz przebudowa drogi na działkach nr 694/1, 696/1 w obrębie ewidencyjnym Świecie, jednostce ewidencyjnej Świecie – Miasto
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) budowa parkingu wraz z wiatrołapem do windy budynku przy ulicy Wojska Polskiego w Świeciu na działkach o nr ewidencyjnych: 694/1 i 696/1. Parking będzie posiadał 25 miejsc postojowych: 23 miejsca o wymiarach 2,50×5,00m oraz 2 miejsca dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,60×5,00m. Nawierzchnia miejsc postojowych będzie wykonana z kostki brukowej betonowej bezfazowej gr. 8 cm. Miejsca należy wydzielić kostką koloru grafitowego. Pozostałą część nawierzchni parkingu stanowią drogi manewrowe wykonane z kostki brukowej betonowej bezfazowej gr. 8 cm koloru szarego. Przy budynku należy wykonać opaski z kostki brukowej betonowej bezfazowej gr. 6 cm koloru szarego. Szerokość opaski zmienna. Nawierzchnię parkingu ograniczono krawężnikiem betonowym o wymiarach 15×30×100cm oraz 15×22×100cm ułożonego na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm i na ławie betonowej 15×35cm z oporem 15×20cm z betonu klasy C12/15. Krawężnik 15×30×100cm wystający ponad nawierzchnię 12 cm, zaś krawężnik 15×22×100cm wystający ponad nawierzchnię 4 cm. Pozostałą część działki należy zagospodarować jako tereny zielone. Projektuje się trawniki dywanowe siewem z nawożeniem i uprzednim humusowaniem torfem ogrodniczym warstwą grubości 10 cm. 2) Przebudowa drogi na działce nr 696/1. 3) Budowa wiatrołapu przy windzie z wewnętrzną instalacją elektryczną. Wiatrołap zaprojektowano jako parterowy. Dach dwuspadowy o kącie nachylenia połaci 20°. Ze względu na charakter planowanej inwestycji nie zachodzi konieczność uzgodnienia projektu budowlanego pod względem przepisów sanitarnohigienicznych. Dodatkowo w ramach zapewnienia dostępności budynku dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się zastosowano napęd do automatycznych drzwi przymykowych z czujkami ruchu wew/zew. Zestawienie powierzchni i kubatury Dane techniczne projektowanego wiatrołapu: powierzchnia zabudowy: 4,90 m2 powierzchnia użytkowa (wg PN-70/B-02365): 2,82 m2 kubatura: 15 m3 wysokość wiatrołapu: 3,30 m 4) Budowa oświetlenia zewnętrznego. 5) Wbudowanie 2 elementów małej architektury (ławka i kosz na śmieci) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa: projekty budowlane, projekt wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót – wszystkie roboty. UWAGA Załącznikami do SIWZ są projekt pierwotny i jego uaktualnienie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U.2018.110 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 15 1020 1811 0000 0502 0269 3844 z dopiskiem „Wadium w sprawie postępowania na przebudowę parkingu przy ul. Wojska Polskiego 173.” 5. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! 6. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, dlatego też: - wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeśli bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert; - wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, w kopercie z ofertą lub w osobnej – zaklejonej – kopercie, oznaczonej w sposób analogiczny, jak oznaczenie oferty. Miejsce złożenia – Starostwo Powiatowe w Świeciu ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, Sekretariat – pokój nr 316 (II piętro). 7. Wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu musi być dostarczone w formie pozwalającej na dochodzenie przez Zamawiającego swoich roszczeń. 8. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Powiat Świecki ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie; - zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 upzp; - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. 9. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 upzp. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na jakie zamawiający dokona zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymogu w tym warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11) Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) Formularz ofertowy wypełniony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ (forma dokumentu – oryginał). UWAGA!!! Obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty Wykonawcy niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentów wchodzących w skład opisu przedmiotu zamówienia, jak również zamówienia. Zwraca się uwagę, że Wykonawca zobowiązany jest do skosztorysowania wszystkich robót ujętych w dokumentacji przetargowej. Roboty budowlane opisane w jednym z dokumentów przetargowych, a nie ujęte w innych dokumentach, Wykonawca winien je wycenić, tj. jeżeli np. – w załączonych do niniejszej dokumentacji – przedmiarze robót, nie zawarto pozycji kosztotwórczej a z Projektu budowlanego lub Projektu wykonawczego lub STWiORB wynika konieczność wykonania danej czynności, to brak jej wyceny przez Wykonawcę oznaczać będzie jej wykonanie bez możliwości skutecznego ubiegania się przez Wykonawcę o dodatkowe wynagrodzenie. b) Oświadczenia aktualne na dzień składania ofert stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: -nie podlega wykluczeniu: oświadczenie sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ, -spełnia warunki udziału w postępowaniu: oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. c) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 (w zakresie określonym w SIWZ) ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu winien wykazywać wykonawca lub wykonawcy wspólnie (zgodnie z działem V pkt 2 SIWZ). d) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w dziale VI pkt 1 i 2 SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. e) Pełnomocnictwo osoby/osób podpisującej(ych) ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu podmiotu składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki). f) W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia (wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). g) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, załączają oświadczenie, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. h) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać, w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w tym rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 2) Oświadczenia i dokumenty składane po otwarciu ofert: a) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to dotyczy jedynie więzi z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wyżej wymienione oświadczenie można złożyć w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres poczty elektronicznej przetargi@csw.pl lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. b) Jeśli w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożona zostanie tylko jedna oferta w ramach niniejszego postępowania, oświadczenie, o którym mowa w dziale VI pkt 2.a SIWZ nie jest dokumentem niezbędnym do przeprowadzenia postępowania. 3) Oświadczenia i dokumenty składane na żądanie zamawiającego a) Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 12–23 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wskazanie miejsca z którego Zamawiający może je pobrać. b) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. c) Na wezwanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów lub oświadczeń: -w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: - wykaz robót budowlanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wymagana forma dokumentów: a) wykaz robót budowalnych – oryginał na załączonym załączniku, b) dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub dokument elektroniczny opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym składany na adres przetragi@csw.pl. - wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub dokument elektroniczny opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym składany na adres przetragi@csw.pl. d) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, z zastrzeżeniem zapisów Działu VI pkt 2 SIWZ oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub wskazanie skąd Zamawiający może go pobrać. /Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/ e) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w dziale VI pkt 3.c SIWZ, mogą być złożone łącznie przez składających wspólną ofertę. f) Jeżeli oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 4) Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych przez wykonawcę: a) Postępowanie, zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy, jest jawne. Zamawiający może ograniczyć dostęp do informacji związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia tylko w przypadkach określonych w ustawie Pzp. b) Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. c) Dokumenty (informacje) niejawne, zastrzeżone składane w ofercie, wykonawca wydziela z oferty i umieszcza w osobnej kopercie wraz z jednoczesnym oznaczeniem „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. d) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, tj. dotyczących nazwy (firmy) oraz adresów wykonawców, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. e) Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2019 r. poz. 1010 z późn. zm.) poprzez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w dziale VI ust. 3.a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 6) Postanowienia dotyczące składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych. a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) - w takim przypadku wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. b) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. c) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców, winno być dołączone do oferty. d) Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach