Przetargi.pl
Przebudowa parkingu przy ul. Kartuskiej w Sierakowicach

Gmina Sierakowice ogłasza przetarg

  • Adres: 83340 Sierakowice, ul. Lęborska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 819 500 , fax. 586 819 575
  • Data zamieszczenia: 2017-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sierakowice
    ul. Lęborska 30
    83340 Sierakowice, woj. pomorskie
    tel. 586 819 500, fax. 586 819 575
    REGON: 19167497700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa parkingu przy ul. Kartuskiej w Sierakowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa parkingu przy ul. Kartuskiej w miejscowości Sierakowice. 2. Przewidywany zakres robót: • rozbiórka istniejących nawierzchni (z kostki betonowej, z płyt betonowych) wraz z obramowaniem (krawężniki, oporniki, obrzeża betonowe); • wykonanie koryta pod nawierzchnie; • wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem; • wykonanie warstwy podbudowy z chudego betonu pod nawierzchnię i chodnik; • ustawienie krawężników kamiennych 15x30cm, oraz obrzeży kamiennych 8x30cm na ławie betonowej z oporem; • ułożenie nawierzchni z kostki granitowej surowo łupanej 8 x11cm koloru szarego na podsypce cementowo - piaskowej (miejsca postojowe, jezdnie manewrowe oraz ściek); • ułożenie nawierzchni z kostki granitowej-sjenit surowo łupanej 8x11cm koloru czarnego na podsypce cementowo - piaskowej (pasy o szerokości 12cm wydzielające miejsca postojowe); • ułożenie nawierzchni z płytek kamiennych ciętych płomieniowanych 20x20cm koloru rudoszarego na podsypce cementowo – piaskowej (chodnik); • ułożenie nawierzchni z kostki granitowej-sjenit nieregularnej 6x6cm koloru czarnego (pas szerokości 0,5m wzdłuż krawężnika oddzielającego miejsca postojowe i jezdnie od chodnika – opaska bezpieczeństwa); • ułożenie humusu wraz z obsianiem mieszankami traw. 3. Założenia techniczne: a) Miejsca postojowe, jezdnie manewrowe: − jezdnie manewrowe o szerokości od 5,0 do 6,0m; − miejsca postojowe o wymiarach 2,5m x 5m; − miejsca postojowe dla niepełnosprawnych 3,6m x 5m; – szerokość ścieku (rynsztoku) 0,55 m; − nawierzchnia z kostki granitowej surowo łupanej 8x11cm koloru szarego; − miejsca parkingowe oddzielone pasem o szerokości 11cm wykonanym z kostki granitowej - sjenit surowo łupanej 8x11cm koloru czarnego; b) Chodnik: − nawierzchnia z płytek kamiennych ciętych płomieniowanych 20x20cm koloru rudo – szarego. c) Opaska bezpieczeństwa: − wzdłuż krawężnika oddzielającego miejsca parkingowe i jezdnię od chodnika pas o szerokości 0,5m z kostki granitowej – sjenit nieregularny 6x6cm koloru czarnego. Zestawienie powierzchni planowanych do budowy nawierzchni: - Nawierzchnia z płytek kamiennych ciętych 20x20 (chodnik) – 336 m², - Nawierzchnia z kostki granitowej surowołupanej 8x11 – 1351 m² (w tym: drogi manewrowe - 772 m², miejsca postojowe – 629 m²), - Nawierzchnia z kostki granitowej surowołupanej sjenit 6x6 (opaska bezpieczeństwa) – 99 m², - Nawierzchnia z kostki granitowej surowołupanej sjenit 8x11 (wydzielenie miejsc parkingowych) – 31 m². 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, które stanowią załączniki nr 4 do SIWZ. Uwaga! Zamawiający zastrzega, że roboty budowlane będąc przedmiotem niniejszego postępowania mogą rozpocząć się, nie wcześniej niż, dnia 18.04.2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Sierakowicach, nr rachunku: 47 8324 0001 0000 0358 2000 0040, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu SUE.271.7.2017 / na Przebudowę parkingu przy ulicy Kartuskiej w Sierakowicach” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiającego zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium zostanie załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. W treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach