Przetargi.pl
Przebudowa oświetlenia w parku przy ul. Ogana w Knurowie w ramach zadania inwestycyj­nego p. n. Uzupełnienie oświetlenia w mieście

Urząd Miasta Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3392308 , fax. 032 2351521
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 032 3392308, fax. 032 2351521
    REGON: 00052629700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa oświetlenia w parku przy ul. Ogana w Knurowie w ramach zadania inwestycyj­nego p. n. Uzupełnienie oświetlenia w mieście
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę oświetlenia w parku przy ul. Ogana w Knurowie, w tym: 1.1.demontaż szafy oświetlenia zewnętrznego - 1 kpl, 1.2.demontaż słupów oświetleniowych, żelbetowych i parkowych - 14 kpl, 1.3.demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego - 18 szt, 1.4.ułożenie energetycznych kabli oświetleniowych - ok. 1300 mb, 1.5.ułożenie przewodu YDYżo - ok. 148 mb, 1.6.ułożenie rur ochronnych z PCV A75 - ok. 148 mb, 1.7.ułożenie rur ochronnych DVK 75 - ok.116mb, 1.8.ułożenie rur ochronnych A12OPS - ok. 4 mb, 1.9.montaż słupów oświetleniowych parkowych, stalowych z podstawą do fundamentu B-50 - 37 szt, 1.10.montaż fundamentu typu B-50 - 37 szt, 1.11.montaż opraw parkowych - 37 szt, 1.12.montaż szafy oświetlenia ulicznego - 1 kpl, 1.13.montaż złącza pomiarowego typu ZP1 w obudowie termoutwardzalnej - 1 kpl, 1.14.rozebranie i ułożenie chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm - ok 8 m2, 1.15.rozebranie nawierzchni asfaltowej - ok. 53,90 m2, 1.16.rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm - ok. 8 m, 1.17.rozebranie nawierzchni z betonu gr. 15 cm - 3,50 m2, 1.18.rozebranie podbudowy z kruszywa o gr. 15 cm - ok. 65,40 m2, 1.19.wykonanie nawierzchni z asfaltu lanego grysowo- żwirowego - ok. 72,23 m2, 1.20.rozścielenie ziemi urodzajnej (humusu) i obsianie trawą - ok. 476 m2, 2.Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. 3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających realiza­torowi zamówienia, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 pzp. 4.Zamówienie, o którym mowa powyżej może zostać udzielone nie później niż w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. 5.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego po­stępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach wskazanych w wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 3.600,00 zł słow­nie: trzy tysiące sześćset złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki, które powinni spełniać wykonawcy: 1.1.wykonawca winien spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp oraz nie pod­legać wy­kluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 1.2.wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym. 1.3.wykonawca winien wykazać się w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia po­stępowania, a je­żeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej 2 zadań polegają­cych na budowie, przebudowie lub remoncie oświetlenia ulicznego o wartości brutto co najmniej 80.000,00 zł każde, 1.4.wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostęp­nienia tych osób, a w szczególności zapewnić objęcie kierownictwa budowy przez osoby posiadające uprawnienia budowlane, tj.: a)osoba proponowana na stanowisko kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowla­ne do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i in­stalacji elektrycznych oraz przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budow­nictwa i posiadać wymagane ubezpieczenie OC, b)wykonawca winien dysponować osobą posiadającą uprawnienia SEP do dozoru (D), 1.5.wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł. 2.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wy­konawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej w opisie warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien załączyć do oferty: 1.oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp 2.oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podsta­wie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły­wem terminu składania ofert, 4.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postę­powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje), 5.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ze wskazaniem osoby na stanowisko kierownika budowy oraz pisem­ne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, wraz z informacjami na temat posiadanych przez nich uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynno­ści. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające: 5.1.uprawnienia wymagane do realizacji zamówienia, 5.2.przynależność do OIIB, 5.3.posiadanie ubezpieczenia OC, 5.4.uprawnienia SEP (D) do dozoru), 6.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubez­pieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7.Dokumenty wymienione wyżej mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii po­świadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Kserokopie dokumentów winny posiadać klauzulę Za zgodność z oryginałem. 8.W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wy­mienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy należy do oferty do­łączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie orygi­nału lub po­świadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 9.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia powinni: 9.1.każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowa­nia , 9.2.wykonawcy łącznie muszą posiadać potencjał techniczny, ekonomiczny i finansowy oraz wiedzę niezbędną do realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiające­go. 10.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol­skiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postę­powaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wy­konawcy (Dz. U Nr 87 poz. 605 z późn. zm). 11.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, po­świadczonym przez wykonawcę z zastrzeżeniem art. 9 ust. 3 pzp. 12.W celu sprawdzenia czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w przypadku, gdy kwoty podane w dokumentach będą w walucie obcej, zamawiający dokona ich przeliczenia na złotówki biorąc za podstawę średni kurs NBP waluty z dnia otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach