Przetargi.pl
ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE PRZEBUDOWY PRZEPUSTU W CIĄGU UL. MIEJSKIEJ W CZAŃCU

Gmina Porąbka ogłasza przetarg

  • Adres: 43-353 Porąbka, ul. Krakowska 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8272802, 8272815, 8272810 , fax. 033 8272802
  • Data zamieszczenia: 2016-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Porąbka
    ul. Krakowska 3 3
    43-353 Porąbka, woj. śląskie
    tel. 033 8272802, 8272815, 8272810, fax. 033 8272802
    REGON: 07218229000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.porabka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE PRZEBUDOWY PRZEPUSTU W CIĄGU UL. MIEJSKIEJ W CZAŃCU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy przepustu w ciągu ul. Miejskiej w Czańcu gmina Porąbka. 2.Zakres przedmiotu zamówienia: 1)Sporządzenie dokumentacji projektowej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. W skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące opracowania: a) opracowanie mapy do celów projektowych, b) inwentaryzacja stanu istniejącego, c) dokumentacja formalno-prawna, geodezyjna i kartograficzna związana z czasowym korzystaniem z nieruchomości, d) materiały projektowe do uzyskania aktualizacji opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, e)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, f) projekt wykonawczy robót wraz ze stałą i tymczasową organizacją ruchu, g) materiały do uzyskania pozwolenia na budowę, h) dokumentacja powykonawcza, i) przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formatach: *.dxf, *.dwg, *.rtf, *.xls, *.doc, *.odt, jak również w formacie *.pdf na nośniku CD. Dokumentacja w formacje *.pdf powinna być przekazana jako jeden plik dla każdej branży, ponadto dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zawierać zachowaną kolejność stron, oraz niezbędne opinie i uzgodnienia. Przedmiary należy przedłożyć w formie pozwalającej na otwarcie pliku w programie NORMA (format *ath). j) UWAGI: W zakres prac projektowych wchodzą również wszystkie uzgodnienia, które są niezbędne do rozpoczęcia i zakończenia przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa przygotowanie wszystkich spraw formalno - prawnych prowadzących do uzyskania zgody i zawarcia umów użyczenia lub czasowej dzierżawy od właścicieli działek zajętych pod roboty remontowe. Wykonawca przystępując do wykonywania robót remontowych będzie dysponował terenem oraz posiadał niezbędne wymagane przez obowiązujące przepisy zgody na ich realizację. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania, uzgodnienia i realizacji projektów organizacji ruchu na czas robót. Projekt organizacji ruchu musi uwzględniać utrzymanie ciągłości ruchu na ulicy Królewskiej oraz na terenie przyległym. 2) Pełnienie funkcji nadzoru autorskiego określonych w art.20 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz.U. z 2013r. poz.1409 ze zm): a) wyjaśnienie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji, b) uzupełnienia szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie wątpliwości w tym zakresie pojawiających się w toku realizacji inwestycji, c) udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, d) bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji. 3) Wykonanie robót budowlanych na podstawie uzgodnionej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej: a) wytyczenie robót przez uprawnionego geodetę, b) wykonywanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacja projektową, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, c) uporządkowanie terenu przyległego po zakończeniu robót, d) prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót, e) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej na nośniku elektronicznym oraz w formie papierowej, f) przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymaganiami SST, g) przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia 3 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, tabele elementów rozliczeniowych, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, terenowych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, końcowy protokół odbioru, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz wszystkie niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.porabka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach