Przetargi.pl
„Przebudowa oświetlenia ulicznego (drogowego), na terenie gminy Konstancin-Jeziorna w 2020 r.- Etap III”; Część 1 – „Przebudowa w zakresie ulic: Fabryczna, Nadbrzeżna, Narożna, Krzywa, Mała, Garbarska, Zgoda w Konstancinie-Jeziornie ”; Część 2 – „Przebudowa w zakresie ulicy Wspólnej w Bielawie”.

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-520 Konstancin-Jeziorna, Piaseczyńska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 484 23 00 , , fax. +48 22 484 23 09
  • Data zamieszczenia: 2020-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    Piaseczyńska 77
    05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 484 23 00 , , fax. +48 22 484 23 09
    REGON: 13271045000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://konstancinjeziorna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa oświetlenia ulicznego (drogowego), na terenie gminy Konstancin-Jeziorna w 2020 r.- Etap III”; Część 1 – „Przebudowa w zakresie ulic: Fabryczna, Nadbrzeżna, Narożna, Krzywa, Mała, Garbarska, Zgoda w Konstancinie-Jeziornie ”; Część 2 – „Przebudowa w zakresie ulicy Wspólnej w Bielawie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa oświetlenia ulicznego (drogowego) na terenie gminy Konstancin-Jeziorna w 2020 r. – Etap III. Zadanie jest podzielone na części. Część I – „Przebudowa w zakresie ulic: Fabryczna, Nadbrzeżna, Narożna, Krzywa, Mała, Garbarska, Zgoda w Konstancinie-Jeziornie ” Część II – „Przebudowa w zakresie ulicy Wspólnej w Bielawie” Podstawą wykonania robót jest, oddzielna dla części I i części II następująca dokumentacja: 1) Przedmiar robót; 2) Tabela nr 1, Wykaz opraw oświetleniowych podlegających wymianie: cz. I wraz z załącznikiem graficznym Ark. 1; 3) Tabela nr 1, Wykaz opraw oświetleniowych podlegających wymianie: cz. II wraz z załącznikiem graficznym Ark. 1; 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). Uwaga Przedmiary robót, stanowiące Załącznik nr 10 i 10A do SIWZ, należy traktować tylko jako materiały pomocnicze. Przedmiary robót nie stanowią podstawy do wyceny oferty. 2. Miejscem wykonywania przedmiotu umowy jest Gmina Konstancin-Jeziorna. 3. W ramach części I należy wykonać, między innymi: 1) wymianę istniejących opraw oświetleniowych na oprawy oświetleniowe typu LED, - 23 kpl; 2) wymianę istniejących wysięgników – 23 kpl.; 3) wymianę gniazd bezpiecznikowych wraz z zabezpieczeniami w linii napowietrznej – 23 kpl.; 4) wykonać, zatwierdzić oraz wprowadzić projekt czasowej organizacji ruchu; 5) Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, w tym niezbędne badania i pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej instalacji elektrycznej (zerowania lub uziemienia). W ramach części II należy wykonać, między innymi: 1) wymianę istniejących opraw oświetleniowych na oprawy oświetleniowe typu LED, - 5 kpl; 2) wymianę istniejących wysięgników – 5 kpl.; 3) wymianę gniazd bezpiecznikowych wraz z zabezpieczeniami w linii napowietrznej – 5 kpl.; 4) wykonać, zatwierdzić oraz wprowadzić projekt czasowej organizacji ruchu; 5) Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, w tym niezbędne badania i pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej instalacji elektrycznej (zerowania lub uziemienia). W ramach obu części należy wskazane istniejące oprawy oświetleniowe (rtęciowe i sodowe) wymienić na oprawy oświetleniowe ze źródłami światła typu – LED. Minimalny strumień świetlny oprawy – 6500 lm, zakres temperatury barwowej 2900 – 3200 K, moc maksymalna 50 W, wskaźnik oddawania barw Ra ≥ 65. Strumień świetlny pojedynczej diody powinien być nie mniejszy niż 110 lm, przy prądzie sterowania – nie większym niż 500 mA. Korpusy opraw powinny być wykonane z materiału łatwo przetwarzalnego - aluminium. Stopień szczelności opraw co najmniej IP 66. Klosze zewnętrzne opraw powinny być wykonane ze szkła o udarności mechanicznej co najmniej IK 08, odpornego na promieniowanie UV. Oprawy powinny być wykonane w II klasie ochronności elektrycznej oraz posiadać deklarację zgodności producenta – CE oraz ENEC. Napięcie zasilania 230 V 50 Hz. W ramach remontu obu części należy wykonać wymianę wysięgników, demontaż istniejących opraw oświetleniowych, przewodu zasilającego istniejące oprawy, tabliczek bezpiecznikowych oraz montaż nowych opraw oświetleniowych, wysięgników, przewodu zasilającego i podstaw bezpiecznikowych wraz z wkładkami bezpiecznikowymi. W ramach obu części tego zadania należy uzyskać wszelkie zgody, dopuszczenia i nadzór właściciela linii na pracę na jego sieci. Zdemontowane oprawy należy przekazać właścicielowi – PGE Dystrybucja S.A. 4. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w STWiORB, Przedmiarze robót oraz wykazie opraw oświetleniowych podlegających wymianie, stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ. 5. Zgodnie z przepisem art. 30 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie zastosowanych materiałów Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lub o wyższym standardzie w stosunku do opisywanych w STWiORB za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp. W przypadku, gdy w STWiORB pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, wskazane są w STWiORB.. 6. W przypadku rozbieżności w ilościach materiałów (o określonym standardzie) pomiędzy wykazami a ilościami podanymi w załączniku nr 10 do SIWZ , nadrzędnym dokumentem jest SIWZ, o której mowa w ust. 1. W przypadku niezgodności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji i/lub STWiORB, Zamawiający wnosi o wskazywanie tych rozbieżności na etapie postępowania przetargowego, aby mógł dokonać właściwej ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytanie. Po zawarciu umowy, w czasie jej realizacji, w przypadku pojawienia się rozbieżności, Zamawiający będzie interpretował je na bieżąco, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego. 7. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował rozwiązania równoważne do określonych w dokumentacjach projektowych i STWiORB, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie rozwiązania równoważnego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (dokumentacja techniczno-ruchowa, karta materiałowa, itp.) wystawionych/publikowanych przez producenta danego materiału. 8. Wszystkie roboty branżowe należy wykonać zgodnie z przepisami techniczno- budowlanymi oraz warunkami i przepisami ruchowymi operatora sieci elektroenergetycznej na której wykonywane są prace montażowe. 9. Podczas wykonywania robót budowlanych należy zabezpieczyć i zapewnić dojścia oraz w miarę technicznych możliwości, dojazd do wszystkich posesji. O utrudnieniach związanych z realizacją zadania należy powiadamiać mieszkańców z odpowiednim wyprzedzeniem. 10. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy, licząc ten okres od daty odbioru końcowego lub odbioru końcowego usunięcia usterek, jeśli takie będą stwierdzone. 11. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali we własnym zakresie szczegółowej wizji lokalnej w terenie, celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 13. W cenie oferty Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty rzeczowe, osobowe, organizacyjne i administracyjne związane z realizacją zamówienia. 14. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące bezpośrednio roboty budowlane były zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywane przez nie czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz U. z 2020 r., poz. 1320); 2) ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda zatrudniona osoba brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia przynajmniej 36 godzin tygodniowo; 3) każdorazowo, na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu: a) aktualne oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt 1) są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną przez do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie, Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące Podwykonawców. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 4) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia oraz zaświadczenia, o którym mowa w pkt. 2) lit. a) i b) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy (załącznik nr 7 do Umowy). 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach