Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 161036W- ulicy Farnej w Warce z zakresie przebudowy oświetlenia ulicznego oraz usunięcia kolizji z siecią energetyczną zasilającą budynki oraz monitoringiem miejskim”

GMINA WARKA ogłasza przetarg

  • Adres: 05-660 Warka, Plac Stefana Czarnieckiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WARKA
    Plac Stefana Czarnieckiego 1
    05-660 Warka, woj. mazowieckie
    REGON: 670223400
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 161036W- ulicy Farnej w Warce z zakresie przebudowy oświetlenia ulicznego oraz usunięcia kolizji z siecią energetyczną zasilającą budynki oraz monitoringiem miejskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa drogi gminnej Nr 161036W- ulicy Farnej w Warce z zakresie przebudowy oświetlenia ulicznego oraz usunięcia kolizji z siecią energetyczną zasilającą budynki oraz monitoringiem miejskim” Na przedmiotowym terenie prowadzona jest inwestycja polegająca na przebudowie ulicy Farnej w branży drogowej, w ramach której przebudowywane są między innymi chodniki. Wykonywanie prac związanych z wykonywaniem jezdni jedynie w zakresie koniecznym związanym z przestawieniem krawężników oraz wykonaniem nawierzchni bitumicznej pod wykonanie oznakowania poziomego przejść dla pieszych i przejazdu dla rowerów. Powyższe realizowane jest z udziałem dofinansowania z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.W ramach niniejszej inwestycji do zadań Wykonawcy należało będzie wybudowanie oświetlenia ulicznego na nowych słupach. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do przebudowy kolizji z siecią energetyczną zasilającą budynki oraz monitoringiem.W chwili obecnej zarówno sieć energetyczna zasilająca budynki jak i monitoring są sieciami napowietrznymi, zlokalizowanymi na słupach energetycznych stanowiących własność PGE. Wykonawca w ramach niniejszego zadania zobowiązany będzie do przebudowy w/w sieci na sieci kablowe. Na słupach energetycznych przewidzianych do likwidacji znajduje się sieć światłowodowa napowietrzna, która również zostanie przebudowana na sieć kablową. Wykonawcą przebudowy będzie właściciel sieci światłowodu. Wykonawcy zobowiązani są do wzajemnej współpracy i dokonania uzgodnień terminowo -rzeczowych w celu sprawnej realizacji zadań.Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o nr:1621 – ul. Farna1560 – Pl. Stefana Czarnieckiego ( w ramach włączenia)2219 – ul. Przechodnia1622 – Aleja PTTKDroga gminna - ulica Farna posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej oraz obustronne chodniki.Ulica Przechodnia posiada nawierzchnię z kostki betonowej. Natomiast Al. PTTK posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej oraz chodnik z kostki betonowej.Do zadań Wykonawcy należało będzie odtworzenie nawierzchni w miejscu prowadzenia prac, w szczególności w ul. Przechodniej, Al. PTTK, i Pl. Stefana Czarnieckiego, gdyż realizowana obecnie przebudowa ulicy Farnej nie obejmuje prowadzenia prac drogowych na tych ulicach. Wykonawca niniejszego zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Wykonawcą realizującym przebudowę ul. Farnej w branży drogowej. W szczególności do zastosowania zagęszczeń gruntu wymaganych dla dróg.Do obowiązków Wykonawcy robót niniejszego zadania należała będzie również ścisła współpraca z Wykonawcą przebudowy światłowodu. Wykonawca na swój koszt i własnym staraniem zapewni organizację robót na czas budowy w porozumieniu z Wykonawcą przebudowy ulicy Farnej w branży drogowej oraz Wykonawcą przebudowy Światłowodu.Zamawiający zwraca uwagę, iż w trakcie robót ziemnych mogą wystąpić nieujawnione, dodatkowe sieci uzbrojenia podziemnego, które w trakcie robót powinny być odpowiednio zabezpieczone.Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego przekazania materiałów z rozbiórki tj.: słupy energetyczne do PGE, oprawy oświetleniowe, wysięgniki (nadające się do ponownego wbudowania), osprzęt do włączania iluminacji do Urzędu Miejskiego w Warce, przy udziale Inspektora Nadzoru Inwestorskiego bądź innego przedstawiciela Zamawiającego. Powyższe Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie. Niniejszą inwestycję należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną.Na terenie objętym inwestycją występuje zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna oraz usługi.Bezpośrednio przy przebudowywanej drodze znajduje się Kościół, Zakład Usług Komunalnych, Ochotnicza Straż Pożarna, punkty usługowe tj.: zakład fryzjerski, zakład pogrzebowy.W bezpośrednim sąsiedztwie zlokalizowana jest siedziba władz samorządowych - Urząd Miejski. Wykonawca powiadomi z wyprzedzeniem o przerwach w dostawie energii elektrycznej wszystkich zainteresowanych.Wykonawca realizując zadanie musi mieć świadomość utrudnień z tym związanych. Realizacja prac nie może zakłócać dostępu oraz dojść i dojazdu do posesji oraz instytucji i punktów usługowych znajdujących się przy przebudowywanej drodze pojazdów uprzywilejowanych. O braku możliwości dojazdu Wykonawca winien zawiadomić mieszkańców odpowiednio wcześniej, w sposób zwyczajowo przyjęty – pisemne ogłoszenie w terenie, strona internetowa itp. Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania odpowiedniej czasowej organizacji ruchu bądź za zgodą i w porozumieniu z Wykonawcą robót branży drogowej korzystać z jego opracowania.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania całości opracowania projektowego bez względu na podane jednostki obmiarowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 11 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz ustawą o drogach publicznych, ustawą o odpadach, ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. Integralną częścią specyfikacji jest dokumentacja projektowa, która określa parametry techniczne, jakościowe –z odwołaniem się do aprobat i atestów, standardu oraz sposobu wykonania urządzeń technologicznych. Podane informacje należy uwzględnić na etapie przygotowywania oferty.Zamawiający ustala ryczałtowy system wynagradzania. Oferent powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty, w tym ewentualne kolizje z infrastrukturą podziemną, które Wykonawca zobowiązany będzie usunąć. Podstawę do określenia całkowitej ryczałtowej ceny stanowi zakres robót budowlanych określony w dokumentacji technicznej i przedmiarach oraz zakres prac określony w SWZ, realizowanych zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami ustawy Prawo budowlane oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.Wybrany w wyniku niniejszego postępowania Wykonawca winien sporządzić kosztorys ofertowy na podstawie dostarczonego przedmiaru robót. Przedmiar ma charakter informacyjno-pomocniczy. Złożony przez wybranego Wykonawcę kosztorys ofertowy ze względu na ryczałtowy sposób wynagradzania , będzie miał również charakter informacyjno-pomocniczy. Wyłonionego Wykonawcę obowiązuje wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarami, SWZ oraz STWiOR. Zamawiający nie będzie badał zgodności podstawy wyceny, ani ilości robót w złożonych przez oferentów kosztorysach ofertowych. Załączone kosztorysy mają charakter informacyjno-pomocniczy.Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z dokumentacji, SWZ, STWiOR, jak również nie ujęte w dokumentacji technicznej, a niezbędne do wykonania zadania. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń/rozwiązań/materiałów równoważnych w stosunku do urządzeń/rozwiązań/materiałów projektowych. W wypadku złożenia oferty na urządzenia/rozwiązania/materiały równoważne parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe oferowanych urządzeń/rozwiązań/materiałów równoważnych muszą być co najmniej nie gorsze, jak parametry urządzeń/rozwiązań projektowych.Wszelkie odstępstwa od dokumentacji technicznej muszą być udokumentowane załączonymi do oferty obliczeniami, szczegółowymi rysunkami technicznymi, kartami katalogowymi urządzeń zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie oraz muszą być załączone do oferty. Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączniku Nr 12 i dołączone do oferty.Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z opinii ekspertów w celu dokonania oceny równoważności proponowanych rozwiązań.Oferta Wykonawcy, w której zostanie stwierdzone , iż zaproponowane rozwiązania nie są równoważne zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1, pkt 5.Po zakończeniu zadania Wykonawca sporządzi własnym staraniem i na własny koszt wykaz zrealizowanych prac (rozliczenie rzeczowe – m2, mb, szt.), w tym wykaz długości przebudowanych sieci, rodzaje i ilości słupów oraz opraw.Powyższe materiały dołączy do dokumentów odbiorowych. Wykaz winien być podpisany przez uprawnionego geodetę, kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego.Ponadto do zadań Wykonawcy należało będzie zebranie danych wraz z dokumentacją fotograficzną i filmową i wprowadzenie ich do książki drogi. Książki drogi Gmina prowadzi w wersji elektronicznej, w programie EDIOM DESIGNERS . Zebranie i wprowadzenie danych po odbiorze i wprowadzeniu stałej organizacji ruchu. Dopuszcza się zebranie i wprowadzenie danych łącznie dla robót drogowych i instalacyjnych Termin wprowadzenia danych – do 120 dni od odbioru końcowego. W celu umożliwienia Wykonawcy fakturowania częściowego, wybrany w przetargu Wykonawca opracuje harmonogram rzeczowo- terminowo- finansowy. Harmonogram będzie stanowił załącznik do umowy.W czasie odbioru końcowego powinni uczestniczyć przedstawiciele Wykonawcy, jednostki których udział nakazują odrębne przepisy. Dalszy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału wpostępowaniu, w zakresie jakim zostały określone przez Zamawiającego i dotyczą:1. 1. Zdolności technicznej lub zawodowej1.1.1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji oświetlenia ulicznego o wartość powyżej 100 000,00 zł brutto każda.Powyższe winno być udokumentowane przez Wykonawców zgodnie z Rozdziałem IX ust. 4 pkt c) SWZ.1.1.2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia:Wymagana osoba to:Wymagana osoba to:- Kierownik Robót Elektrycznych – posiadający następujące kwalifikacje:• co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych lub kierownika budowy, liczone od dnia uzyskania uprawnień,• uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,• aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę,• wykształcenie wyższe.Powyższe winno być udokumentowane przez Wykonawców zgodnie z Rozdziałem IX ust. 4 pkt d) SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach