Przetargi.pl
„Przebudowa oświetlenia ulicznego (drogowego) na terenie gminy Konstancin-Jeziorna w 2020 r. – Etap II” Część I - „Wykonanie oświetlenia fragmentu drogi gminnej w Łęgu przy posesjach 48, 48a w gminie Konstancin-Jeziorna” Część II – „Wykonanie oświetlenia fragmentu drogi gminnej w Łęgu przy posesjach 49, 49a w gminie Konstancin-Jeziorna”

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-520 Konstancin-Jeziorna, Piaseczyńska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 484 23 00 , , fax. +48 22 484 23 09
  • Data zamieszczenia: 2020-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    Piaseczyńska 77
    05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 484 23 00 , , fax. +48 22 484 23 09
    REGON: 13271045000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://konstancinjeziorna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa oświetlenia ulicznego (drogowego) na terenie gminy Konstancin-Jeziorna w 2020 r. – Etap II” Część I - „Wykonanie oświetlenia fragmentu drogi gminnej w Łęgu przy posesjach 48, 48a w gminie Konstancin-Jeziorna” Część II – „Wykonanie oświetlenia fragmentu drogi gminnej w Łęgu przy posesjach 49, 49a w gminie Konstancin-Jeziorna”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego (drogowego), na terenie gminy Konstancin-Jeziorna w 2020 r. Zadanie jest podzielone na części. Część I – „Wykonanie oświetlenia fragmentu drogi gminnej w Łęgu przy posesjach 48, 48a w gminie Konstancin-Jeziorna” Część II – „Wykonanie oświetlenia fragmentu drogi gminnej w Łęgu przy posesjach 49, 49a w gminie Konstancin-Jeziorna” 1. Podstawą wykonania robót budowlanych są oddzielne dla części I i części II następujące dokumentacje projektowe: 1) projekt budowlano-wykonawczy; 2) projekt wykonawczy; 3) przedmiar robót; 4) specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR). Uwaga Przedmiary robót, stanowiące Załącznik nr 10 i 10A do SIWZ, należy traktować tylko jako materiały pomocnicze. Przedmiary robót nie stanowią podstawy do wyceny oferty. 2. Miejscem wykonywania przedmiotu umowy jest Łęg w gminie Konstancin-Jeziorna. W ramach części I należy wykonać, między innymi: - budowę napowietrznej linii elektroenergetycznej oświetlenia drogowego typu AsXSn 2*25 mm²; - montaż słupów oświetleniowych ŻN 10/200 wraz z instalacją na nich wysięgników i opraw oświetleniowych typu LED; - uziemienie słupów oświetleniowych wskazanych w projekcie; - opracowanie wraz z zatwierdzeniem oraz wdrożenie projekt czasowej organizacji ruchu; - tyczenie i pomiary geodezyjne; - opracowanie oraz przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, niezbędnych badań i pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej instalacji elektrycznej (zerowania lub uziemienia). Uwaga Zadanie dotyczy słupów oświetleniowych oznaczonych w dokumentacji projektowej nr 6/1 do 7/1 (infrastruktura oświetlenia drogowego od słupa 1/1 do 5/1 jest wykonana i funkcjonuje). W ramach części II należy wykonać, między innymi: - budowę napowietrznej linii elektroenergetycznej oświetlenia drogowego typu AsXSn 2*25 mm²; - montaż słupów oświetleniowych ŻN 10/200 -2 szt. i EPV 10,5/43,3 wraz z instalacją na nich wysięgników i opraw oświetleniowych typu LED; - uziemienie słupów oświetleniowych wskazanych w projekcie; - opracowanie wraz z zatwierdzeniem oraz wdrożenie projekt czasowej organizacji ruchu; - tyczenie i pomiary geodezyjne; - opracowanie oraz przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, niezbędnych badań i pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej instalacji elektrycznej (zerowania lub uziemienia). Uwaga Zadanie dotyczy słupów oświetleniowych oznaczonych w dokumentacji projektowej nr 8/1 do 9/1 10/1 (infrastruktura oświetlenia drogowego od słupa 1/1 do 5/1 jest wykonana i funkcjonuje, natomiast słupy oświetleniowe oznaczone nr 6/1 i 7/1 będą realizowane w ramach części I). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacjach projektowych oraz STWiORB, stanowiących załącznik nr 10 oraz 10A do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej i STWiORB za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemu odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp. 4. W przypadku rozbieżności w ilościach materiałów (o określonym standardzie) pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarami, nadrzędnym dokumentem jest dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 1. W przypadku niezgodności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej i/lub STWiOR, Zamawiający wnosi o wskazywanie tych rozbieżności na etapie postępowania przetargowego, aby mógł dokonać właściwej ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytanie. Po zawarciu umowy, w czasie jej realizacji, w przypadku pojawienia się rozbieżności, Zamawiający będzie interpretował je na bieżąco, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego. 5. W przypadku, gdy w dokumentacjach projektowych i STWiORB pojawiają się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zastosowanych wyrobów budowlanych, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, że minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów (materiałów i technologii wykonania) wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiORB. 6. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował rozwiązania równoważne do określonych w dokumentacjach projektowych i STWiORB, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie rozwiązania równoważnego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (dokumentacja techniczno-ruchowa, karta materiałowa, itp.) wystawionych/publikowanych przez producenta danego materiału. 7. Podczas wykonywania robót budowlanych należy zabezpieczyć i zapewnić dojścia oraz w miarę technicznych możliwości, dojazd do wszystkich posesji. O utrudnieniach związanych z realizacją zadania należy powiadamiać mieszkańców z odpowiednim wyprzedzeniem. 8. Wszystkie roboty branżowe należy wykonać zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi zawartymi w dokumentacjach projektowych. 9. Wykonawca zapewnia pełną obsługę geodezyjną robót, w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wszystkich wykonanych robót. 10. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy, licząc ten okres od daty odbioru końcowego lub odbioru końcowego usunięcia usterek, jeśli takie będą stwierdzone. 11. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali we własnym zakresie szczegółowej wizji lokalnej w terenie, celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 13. W cenie oferty Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty rzeczowe, osobowe, organizacyjne i administracyjne związane z realizacją zamówienia. 14. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące bezpośrednio roboty budowlane były zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywane przez nie czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm). Ustalenie wymiaru zatrudnienia zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda zatrudniona osoba brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia przynajmniej 36 godzin tygodniowo. 1) Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu: a) aktualnego oświadczenia, że osoby, o których mowa w pkt 1) są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną przez do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie, Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące Podwykonawców. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 1) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia oraz zaświadczenia, o którym mowa w pkt. 2) lit. a) i b) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy (załącznik nr 7 do Umowy). 2) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach