Przetargi.pl
Przebudowa oświetlenia ul. Mieczysława Kozara Słobódzkiego w Świdnicy

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58100 Świdnica, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 562 850 , fax. 748 523 110
  • Data zamieszczenia: 2016-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49
    58100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 748 562 850, fax. 748 523 110
    REGON: 57958900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa oświetlenia ul. Mieczysława Kozara Słobódzkiego w Świdnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Przebudowa oświetlenia ul. Mieczysława Kozara Słobódzkiego w Świdnicy.” 2. Charakterystyka obiektu istniejącego. Oświetlenie ulicy Mieczysława Kozara - Słobódzkiego zostało wybudowane w latach 70-tych ubiegłego wieku. Kable są mocno wyeksploatowane oraz wielokrotnie mufowane na skutek licznych uszkodzeń mechanicznych. Słupy betonowe posiadają liczne i znaczne ubytki masy cementowej spowodowane procesami starzeniowymi. Zmniejszyła się sprawność opraw sodowych w wyniku korozji odbłyśników. Oświetlenie w tym stanie nie zapewnia bezpieczeństwa użytkowania co uzasadnia jego wymianę. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa tj.: projekt budowlany sporządzone przez Roberta Biedkę – Usługi Projektowe Nadzór Autorski i Inwestorski stanowiąca Załącznik nr 8 do SIWZ oraz niniejsza SIWZ. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia i załączony został tylko jako materiał pomocniczy do wyceny zamówienia. Kalkulacja Wykonawcy winna stanowić wycenę kompletu robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiarów nie należy wypełniać ani załączać do oferty. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Rozbiórkę istniejącej nawierzchni. 2) Roboty ziemne w zakresie kopania rowów. 3) Demontaż słupów i opraw oświetleniowych. 4) Układanie kabli. 5) Montaż uziomów. 6) Odtworzenie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej oraz z płyt chodnikowych wg następującej technologii: • wykonać całkowitą wymianę gruntu rodzimego na miał kamienny lub piasek zagęszczany mechanicznie warstwami co 20 cm, • krawężniki ustawić na ławach betonowych z oporem, wykonać podbudowę z warstwy tłucznia kamiennego o grubości 15 cm (po zagęszczeniu mechanicznym), • wykonać warstwę podsypki piaskowej stabilizowanej mechanicznie o grubości 3cm, nawierzchnie układać z zachowaniem istniejącej faktury i spadków nawierzchni, szczeliny należy wypełnić piaskiem poprzez zamiecenie przy użyciu szczotek ręcznych lub mechanicznych, • zagęszczenie nawierzchni wykonać zagęszczarką płytową z osłoną z tworzywa sztucznego. 7) Montaż słupów i opraw oświetleniowych. 8) Montaż szafki oświetlenia ulicznego. 9) Pomiary w tym pomiar powykonawczy natężenia oświetlenia. 6. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również inne prace niezbędne do jego należytego wykonania, w tym: 1) wykonanie oraz uzgodnienie i zatwierdzenie przez stosowne organy projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, 2) oznakowanie placu budowy, 3) organizację zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), 4) wywóz ziemi samochodami skrzyniowymi, 5) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu sąsiadującego z placem budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem, 6) niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót, 7) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 8) obsługa geodezyjna (m.in. obsługa w trakcie realizacji, inwentaryzacja powykonawcza robót stanowiących przedmiot zamówienia). 9) inne czynności wynikające ze specyfiki danych robót. 7. Przedmiot zamówienia nie obejmuje montażu latarni parkowych od P-1 do P-4 oraz wymiany nawierzchni w tym rejonie. 8. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45316110-9 Montaż oświetlenia 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów 45231600-1 Roboty budowlane nawierzchniowe 45314300-4 Kładzenie kabli 45311100-1 Pomiary ( w tym pomiar natężenia oświetlenia) 9. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy własne urządzeń i materiałów określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i wygląd. Mogą być zastąpione przez inne równoważne, z tym, że obowiązek udowodnienia równoważności należy do Wykonawcy. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych z uwagi na prowadzenie robót w pasie drogowym o znacznym natężeniu ruchu pieszych i pojazdów. Wprowadzenie na plac budowy więcej niż jednego Wykonawcę mogłoby zagrażać prawidłowej realizacji robót. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7. 13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę następujących prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 14. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia przy wykonywaniu niżej wymienionych czynności: 1) Roboty w zakresie kładzenia kabli - 45314300-4 2) Roboty w zakresie montażu oświetlenia (stawianie słupów, montaż opraw i szaf) - 45316110-9 3) Roboty budowlane nawierzchniowe - 45231600-1 15. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak w punkcie 14, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 16. W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi wykaz osób (załącznik nr 5 do umowy), które będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) 17. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. 18. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 19. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie punktem 13 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 20. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do dnia 31.05.2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: X. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO S.A. I Oddział w Świdnicy nr rachunku 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr P-102/XI/16 na „Przebudowę oświetlenia ul. Mieczysława Kozara Słobódzkiego w Świdnicy”. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z systemu umożliwiającego dokonywanie natychmiastowych przelewów między kontami w różnych bankach, Wykonawca zobowiązany jest tak opisać tytuł przelewu, aby wynikało z niego kto wpłaca wadium i jakiego przetargu dotyczy wpłata. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. X. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium został dołączony w oryginale do oferty. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach