Przetargi.pl
Przebudowa oświetlenia przy ul. Pszczyńskiej w Gliwicach

Miasto Gliwice, Wydział Przedsięwzięć Gospodarczych i Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 54 21 , fax. +48 032 2385421
  • Data zamieszczenia: 2012-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Przedsięwzięć Gospodarczych i Usług Komunalnych
    ul. Zwycięstwa 21 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 54 21, fax. +48 032 2385421
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa oświetlenia przy ul. Pszczyńskiej w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji oświetlenia drogowego przy ul.Pszczyńskiej w Gliwicach na odcinku 3,3 km od ul. Wrocławskiej do wiaduktu kolejowego przed autostradą A4. Istniejące na ul. Pszczyńskiej oświetlenie stanowi własność Gminy Gliwice i znajduje się w złym stanie technicznym. Zamówienie obejmuje m. in. : 1.Demontaż istniejącego oświetlenia, na które składają się: 84 słupy oświetleniowe stalowe o wys. ok. 11m wraz z 86 oprawami sodowymi 400W rozmieszczonymi w sposób naprzemianległy po obu stronach drogi, kable YAKY 4x35 mm2 (demontaż w przypadku odkrycia starego kabla na trasie nowego kabla na orientacyjnej długości ok. 1000m). Zdemontowane urządzenia nie nadające się do dalszej eksploatacji będą zutylizowane przez wyspecjalizowany podmiot na koszt Wykonawcy. Protokół z utylizacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu (szafy oświetleniowe i złącza stanowią własność firmy Tauron Dystrybucja GZE S.A z siedzibą w Gliwicach przy ul.Portowej 14a i z tą firmą lub z jej następcą prawnym należy uzgodnić sposób utylizacji lub przechowywania zdemontowanych urządzeń o ile zawarte w dokumentacji projektowej oraz STWiORB tego nie regulują), urządzenia zdatne do ponownego wykorzystania będą przetransportowane na koszt Wykonawcy do magazynu wyznaczonego przez Zamawiającego. 2. Wymiana 5 szaf oświetleniowych oraz 4 złączy kablowych. 3. Montaż 165 sztuk stalowych słupów oraz 169 opraw typu LED z redukcją mocy w godzinach późnonocnych (przyjęto przykładową ilość opraw podaną przez projektanta) zasilanych kablem ziemnym typu YAKY 4X35 mm2 o orientacyjnej długości ok. 7000m z zachowaniem dotychczasowej konfiguracji sieci oświetleniowej oraz z zachowaniem zasilania obwodów z istniejących szafek oświetleniowych po ich wymianie na nowe. 4. Poniesienie kosztów sporządzenia, uzgodnienia i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu, koniecznej do wykonania w czasie prowadzonych robót (ze szczególnym uwzględnieniem reklam umieszczonych na słupach oświetleniowych). Zarządca pasa drogowego jest Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach. 5. Uzgodnienie sposobu prowadzenia robót w rejonie działek prywatnych z ich właścicielami (wykaz takich działek i uzgodnień z właścicielami znajduje się w dokumentacji technicznej). 6. Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się również w: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót (ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ) oraz w opisie przedmiotu umowy zawartym we wzorze umowy (ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ) . Uwaga: przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. W celu potwierdzenia spełniania minimalnych wymagań zawartych w projekcie dotyczących parametrów zastosowanych przez Wykonawcę opraw LED, należy wykonać obliczenia dla wszystkich charakterystycznych odcinków dróg i odpowiednich parametrów oświetlenia jezdni, tzn. dla 6 wariantów szerokości jezdni i rozstawu słupów zestawionych zgodnie z modelem umieszczonym w ZAŁĄCZNIKU NR 7 do SIWZ. Obliczenia muszą potwierdzać, że proponowane oprawy zapewniają nie gorsze parametry oświetleniowe niż te zaproponowane w tabeli obliczeniowej z ZAŁĄCZNIKA NR 7 stanowiącego integralną część oferty. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia od dnia zawarcia umowy do 29 czerwca 2013r. na podstawie harmonogramu terminowo-rzeczowo-finansowego, który sporządzi w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy z uwzględnieniem następujących wymagań: - harmonogram powinien przedstawiać realizację przedmiotu umowy w okresach rozliczeniowych z podsumowaniem kwot (brutto) z uwzględnieniem, iż Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację umowy w 2012r. kwotę brutto: 1 700 000 zł, - roboty ujęte w harmonogramie terminowo-rzeczowo-finansowym muszą być rozplanowane w sposób nie utrudniający ruchu pieszego i kołowego oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo mienia i poruszających się osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10000,00 pln (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach