Burmistrz Włodawy ogłasza przetarg
- Adres: 22-200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. (082) 57 21 444 , fax. (082) 57 22 454
- Data zamieszczenia: 2019-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Włodawy
al. J. Piłsudskiego 41
22-200 Włodawa, woj. lubelskie
tel. (082) 57 21 444, fax. (082) 57 22 454
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wlodawa.eu , www.wlodawa.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa oświetlenia drogowego przy ul. Okunińskiej we Włodawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie pn. „Budowa oświetlenia drogowego przy ul. Okunińskiej we Włodawie” swoim zakresem obejmuje roboty budowlane polegające m. in. na: ustawieniu łącznie 8 szt. słupów oświetleniowych aluminiowych prostych na fundamentach B-70; montażu łącznie 9 szt. opraw LED o mocy 72W (5 szt.) oraz mocy 48W (4 szt.) na wysięgnikach; wykonaniu badań i pomiarów elektrycznych. Szczegółowy zakres planowanego zdania określa dokumentacja techniczna w tym (przedmiar robót) stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ. Przed przystąpieniem do wykonywania prac budowlanych w rejonie drogi należy wykonać i uzgodnić czasową organizację ruchu, o ile będzie wymagana. Słupy oświetleniowe powinny posiadać trwałe oznakowanie zgodnie ze schematem i podkładem mapowym. Warunkiem uruchomienia oświetlenia są pozytywne wyniki obowiązujących pomiarów, które należy przeprowadzić po wykonaniu instalacji. Protokoły pomiarów przekazać inwestorowi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, numer konta: 71 1240 2249 1111 0010 2932 7158 z dopiskiem: „Przebudowa oświetlenia drogowego przy ul. Okunińskiej we Włodawie”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę wpływu wadium na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: - gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, - okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: *poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych *poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Spółkę cywilną traktuje się jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 32 ust. 1 ustawy Pzp (tak jak konsorcjum). Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty lub dokumentu rejestrowego firmy. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 5.2. SIWZ, gdy Wykonawca korzysta z potencjału podmiotów trzecich. Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię zobowiązania poświadczoną, za zgodność z oryginałem przez ten podmiot a nie wykonawcę składającego ofertę (zgodnie z wyrokami KIO nr; KIO 786/11, KIO 787/11, KIO 797/11, KIO 830/11, KIO 1008/11). Pełnomocnictwa, o którym mowa powyżej powinny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2019 r. poz. 540). Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
Dodano: 2024-04-18 - Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wojciechów
Dodano: 2024-03-19 - Rozbudowa i modernizacja oświetlenia drogowego na obszarze gminy Baranów
Dodano: 2023-09-19 - Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Trzydnik Duży
Dodano: 2023-06-02 - Poprawa BRD na drogach krajowych nr 19, 63 w województwie lubelskim na drogach administrowanych przez Rejon Lubartów z podziałem na 2 części.
Dodano: 2022-12-22 - Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kamień
Dodano: 2022-07-20 - Modernizacja i budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w zakresie budowy oświetlenia drogowego
Dodano: 2021-05-27 - Modernizacja oświetlenia drogowego oraz dobudowa nowych punktów i linii oświetleniowych w Gminie Poniatowa.
Dodano: 2021-04-13 - Budowa instalacji energooszczędnego oświetlenia drogowego na terenie Gminy Puławy
Dodano: 2021-03-22 - „Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego w Zwierzyńcu”.
Dodano: 2021-03-19