Przetargi.pl
Przebudowa oświetlenia drogowego na ul. Piastowskiej, ul. Semki, ul. Sawki, ul. Ulany, ul. Kupały, ul. Saskiej, ul. Ziemowita, ul. Estery, ul. Zabagonie, ul. Waligóry, ul. Światowida - etap I.

Burmistrz Włodawy ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (082) 57 21 444 , fax. (082) 57 22 454
  • Data zamieszczenia: 2020-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Włodawy
    al. J. Piłsudskiego 41
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. (082) 57 21 444, fax. (082) 57 22 454
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wlodawa.eu, umwlodawa.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa oświetlenia drogowego na ul. Piastowskiej, ul. Semki, ul. Sawki, ul. Ulany, ul. Kupały, ul. Saskiej, ul. Ziemowita, ul. Estery, ul. Zabagonie, ul. Waligóry, ul. Światowida - etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa oświetlenia drogowego na ul. Piastowskiej, ul. Semki, ul. Sawki, ul. Ulany, ul. Kupały, ul. Saskiej, ul. Ziemowita, ul. Estery, ul. Zabagonie, ul. Waligóry, ul. Światowida” – etap I, w ramach tego zadania planowana jest przebudowa oświetlenie na ul. Ziemowita, ul. Estery oraz ul. Piastowskiej cz. 1. 2.2. Teren inwestycji obejmuje drogi gminne: nr 104333L – ul. Ziemowita, dz. nr ewid. 1386; 1378, obręb 1 – 0001, jedn. ewid.: Włodawa – 061901_1, nr 104244L – ul. Estery, dz. nr ewid. 1426; 1420, obręb 1 – 0001, jedn. ewid.: Włodawa – 061901_1 oraz nr 104279L -ul. Piastowska, dz. nr ewid. 1272, obręb 1 – 0001, jedn. ewid.: Włodawa – 061901_1. 2.3. Zakres robót obejmuje w szczególności: Zadanie swoim zakresem obejmuje przebudowę oświetlenia drogowego na niżej podanych ulicach polegającą m.in. na: 2.3.1) droga gminna nr 104333L – ul. Ziemowita: • ustawieniu łącznie 6 szt. słupów oświetleniowych aluminiowych prostych o długości 6 m z wysięgnikiem na fundamentach 6 szt.; • montażu łącznie 6 szt. opraw LED o mocy 48W na wysięgnikach 6 szt.; • wykonaniu badań i pomiarów elektrycznych; • ułożenie kabla energetycznego YAKY 0,6/1kV 4x25mm2 o długości 199,68 m. 2.3.2) droga gminna nr 104244L – ul. Estery: • ustawieniu łącznie 6 szt. słupów oświetleniowych aluminiowych prostych o długości 6 m z wysięgnikiem na fundamentach 6 szt.; • montażu łącznie 6 szt. opraw LED o mocy 48W na wysięgnikach 6 szt.; • wykonaniu badań i pomiarów elektrycznych; • ułożenie kabla energetycznego YAKY 0,6/1kV 4x25mm2 o długości 151,84 m. 2.3.3) droga gminna nr 104279L - ul. Piastowska cz. I: • ustawieniu łącznie 7 szt. słupów oświetleniowych aluminiowych prostych o długości 9 m z wysięgnikiem na fundamentach 7 szt.; • montażu łącznie 7 szt. opraw LED o mocy 72W na wysięgnikach 7 szt.; • wykonaniu badań i pomiarów elektrycznych; • ułożenie kabla energetycznego YAKY 0,6/1kV 4x25mm2 o długości 238,16 m. 2.4. Szczegółowy zakres planowanego zdania stanowiący szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. 2.5. Przed przystąpieniem do wykonywania prac budowlanych w rejonie dróg należy wykonać i uzgodnić czasową organizację ruchu oraz uzyskać zezwolenie na zajęcie pasa drogowego na prowadzenie robót o ile będą wymagane. 2.6. Słupy oświetleniowe powinny posiadać trwałe oznakowanie zgodnie ze schematem jednokreskowym i podkładem mapowym. 2.7. Warunkiem uruchomienia oświetlenia są pozytywne wyniki obowiązujących pomiarów, które należy przeprowadzić po wykonaniu instalacji. Protokoły pomiarów przekazać inwestorowi. 2.8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, warunkami technicznymi, SIWZ, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, obowiązującymi zasadami oraz przepisami zawartymi w Polskich Normach i w prawie budowlanym, przy dołożeniu należytej staranności. 2.9. Ze względu na charakter prac, w trakcie prowadzonych robót należy zwrócić szczególną uwagę na właściwe zabezpieczenie terenu i minimalizację uciążliwości związanych z prowadzonymi pracami w pobliżu czynnego pasa ruchu drogowego. 2.10. Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku i czystości na terenie objętym robotami oraz do wywiezienia wszelkich pozostałości budowlanych z terenu inwestycji i ich utylizowania. 2.11. W przypadku zaistnienia konieczności uzyskania innych zezwoleń lub uzgodnień wymaganych prawem i wynikających z realizacji niniejszego zadania, wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca. 2.12. Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Pzp – w przypadkach wątpliwych (np. rozbieżności, braki, ewentualne wady dokumentacji i przedmiarów) – Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy nie zgłaszają uwag, Zamawiający uzna, że brak jest zastrzeżeń do dokumentów opisujących przedmiot zamówienia. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne szczegółowo opisane w pkt. 2.13 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1000 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 71 1240 2249 1111 0010 2932 7158 z dopiskiem: „Wadium – ZPA.271.25.2020 „Przebudowa oświetlenia drogowego na ul. Piastowskiej, ul. Semki, ul. Sawki, ul. Ulany, ul. Kupały, ul. Saskiej, ul. Ziemowita, ul. Estery, ul. Zabagonie, ul. Waligóry, ul. Światowida”. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 6.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający zatrzymuje i zwraca wadium zgodnie z ustawą Pzp i zapisami rozdziału 6 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych w danym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców wspólnie składających ofertę w postępowaniu. a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. b) Oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ (składane odpowiednio przez wszystkich wykonawców składających ofertę oraz załącznik nr 4 przez podmiot/ty udostępniający zasoby - jeżeli dotyczy). c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Zgodnie z ust.4.6. SIWZ pełnomocnik zostaje ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); d) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach