Przetargi.pl
Przebudowa Oddziału Kardiologicznego z Pododdziałem Chorób Wewnętrznych SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy

Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-015 Bydgoszcz, ul. Markwarta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 525 826 252 , fax. 525 826 209
  • Data zamieszczenia: 2020-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Bydgoszczy
    ul. Markwarta 42466
    85-015 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 525 826 252, fax. 525 826 209
    REGON: 92325348000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-msw.bydgoszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Oddziału Kardiologicznego z Pododdziałem Chorób Wewnętrznych SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania są roboty budowlane polegające na: Przebudowa Oddziału Kardiologicznego z Pododdziałem Chorób Wewnętrznych SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy, w zakresie szczegółowo określonym w: - dokumentacji projektowej – załącznik nr 10 do SIWZ, - przedmiarach robót – załącznik nr 11 do SIWZ, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznik nr 12 do SIWZ, 2. Wszystkie materiały/urządzenia, które zostały określone w załącznikach SIWZ za pomocą nazw producentów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, mogą zostać zastąpione materiałami/urządzeniami równoważnymi. Jako równoważne zamawiający uzna materiały/urządzenia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, właściwościach fizykochemicznych i cechach charakterystycznych w stosunku do parametrów, właściwości i cech określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3. W nawiązaniu do art. 30 ust. 4 ustawy, jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto, należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający w zakresie przywołanych w dokumentacji norm wskazuje, iż wymagana norma stanowi wymóg „co najmniej” i dopuszcza przedmiot zamówienia posiadający normy wyższe, równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących prace fizyczne związane z wykonywaniem robót budowlanych opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks pracy. Powyższy wymóg nie dotyczy w szczególności: 1) dostaw towarów, urządzeń oraz usług transportowo-rozładunkowych, 2) wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2019 poz. 1186). Szczegółowe regulacje wynikające z art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy zawierają główne postanowienia umowy. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, jednocześnie zamawiający nie zastrzega obowiązku wynikającego z art. 36a ust. 2 pkt. 1 ustawy. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców. 7. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w głównych postanowieniach umowy. 8. Uwaga! Prace odbywać się będą w czynnym obiekcie. W związku z powyższym, na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za utrzymanie czystości i zabezpieczenia miejsca realizacji robót przed ingerencją obsługi i użytkowników obiektu, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (do odbioru końcowego robót). Ponadto Wykonawca będzie przestrzegać przepisy ochrony przeciwpożarowej, będzie utrzymywać sprawny sprzęt przeciwpożarowy, wymagany odpowiednimi przepisami, na terenie realizacji robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100). 2. Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: BGK nr rachunku: 53 1130 1075 0002 6035 9320 0007. 1) Dowód wniesienia wadium pieniężnego załącza się do oferty w formie poświadczonej przez Wykonawcę kopii oryginału dowodu. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej – zgodnie z art. 45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Wykonawca dołączy oryginał dokumentu wniesienia wadium w jeden z następujących sposobów: 1) jako załącznik do oferty połączony w sposób trwały z ofertą; 2) w osobnej kopercie z dopiskiem „Dowód wniesienia wadium” stanowiącej załącznik do oferty, lecz z nią trwale nie połączony, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem, stanowiącą załącznik do oferty połączy w sposób trwały z ofertą. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować okres związania ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie zamawiającego. 6. Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł. 7. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z przepisem art. 46 ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz OFERTA - wzór stanowi załącznik nr 1 do siwz; 2. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Oświadczenia są zawarte w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca 1) nie podlega wykluczeniu (załącznik Nr 2 do SIWZ) 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ) 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, znajdującym się w załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że podmiot na zasoby którego powołuje się Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu (załącznik Nr 2 do SIWZ) 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ) 5. Wykonawca zobligowany jest do wypełnienia oświadczeń zawartych w załącznikach Nr 2 i 3 do SIWZ dotyczących prawdziwości podanych przez niego informacji. 6. PEŁNOMOCNICTWO (jeżeli dotyczy) - przypadku, gdy wykonawcę/wykonawców reprezentuje pełnomocnik do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz dane mocodawcy (wykonawcy) i pełnomocnika, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy(-ów). Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w formie pisemnej (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 7. ZOBOWIĄZANIE o którym mowa w ust. 14 pkt. 2 SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach