Przetargi.pl
Przebudowa Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej wraz z wewnętrznymi instalacjami, w tym wentylacji mechanicznej i gazów medycznych - I etap (budynek B), w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Modernizacja Szpitala Specjalistycznego w Jaśle”.

Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Lwowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 437 500 , fax. 134 468 322
  • Data zamieszczenia: 2019-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny
    ul. Lwowska 22
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 134 437 500, fax. 134 468 322
    REGON: 37044448600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaslo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej wraz z wewnętrznymi instalacjami, w tym wentylacji mechanicznej i gazów medycznych - I etap (budynek B), w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Modernizacja Szpitala Specjalistycznego w Jaśle”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej wraz z wewnętrznymi instalacjami, w tym wentylacji mechanicznej i gazów medycznych - I etap budynek B ‘’ w zakresie: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa w tym specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 3. 1. Roboty konstrukcyjne i architektura. W zakresie „Punktu dystrybucyjnego” projektu „Architektura” należy wyłączyć pełen zakres robót budowlanych - załącznik 5d. Przedmiar robót nie zawiera ww. zakresu robót. Roboty te (I etapu) zostały już wykonane. Wyłącza się z Przedmiaru robót poz. 143 tj. rolety wewnętrzne przeciwsłoneczne regulowane pilotem. Aluminiowy system rozdzielający z zasłoną bawełnianą należy wykonać zgodnie Przedmiarem robót. 2. Instalacje wod.-kan. i c.w.u. Wyłącza się z Przedmiaru robót poz. 49 tj. macerator 1 szt. Zamawiający posiada 1 szt. maceratora, który należy podłączyć w miejsce projektowanego. Opis maceratora: Sf10 Macerator do utylizacji zużytych naczyń jednorazowego użytku (np. baseny, kaczki) wraz z zawartością. Ładowany od góry. Doprowadzenie wody zimnej Φ 20mm ,odprowadzenie ścieków rurą Φ 50mm do kanalizacji. Zasilanie elektryczne 230V, 50Hz (wg projektu wod.-kan. oraz instal. elektrycznych). Załadunek min. 4 naczynia z pulpy. Opis zmywarki: Sl1 Zmywarka gastronomiczna ze stali nierdzewnej z funkcja wyparzania o wymiarach 60x60x82 cm. Doprowadzenie wody zimnej i odprowadzenie ścieków poprzez syfon podtynkowy S ze zintegrowanym dopływem wody, z podstawą pod zmywarkę o wys. 400 do 500 mm. Zasilanie elektryczne wielonapięciowe 230V i 400V (wg projektu wod.-kan. oraz instal. elektrycznych). 3. Instalacje centralnego ogrzewania i ciepła wentylacyjnego. 4. Instalacje wentylacji i klimatyzacji W zakresie „Instalacji wody lodowej” projektu „Architektura” należy wyłączyć pełen zakres robót budowlanych - załącznik 5a. Przedmiar robót nie zawiera ww. zakresu robót. Roboty te (I etapu) zostały już wykonane. Dodatkowy montaż klimatyzatorów w budynku B i budynku C został określony w dodatkowym Przedmiarze Robót: Wentylacja Mechaniczna i Klimatyzacja – załącznik 5e i należy wykonać zgodnie ze zmianą w Projekcie Wykonawczym załącznik 5e1. 5. Instalacje gazów medycznych Instalację gazów medycznych należy włączyć na poziomie III piętra (budynek B). Wykonawca robót w ramach zakupu i dostawy urządzeń dostarcza: według kart wyposażenia 169-CHO-B-C-PW-IX-KI urządzenia niezbędne do zamontowania, tj. panele naścienne (ZL): 1-STANOWISKOWY POZIOMY SYSTEM ZASILAJĄCY 2-STANOWISKOWY POZIOMY SYSTEM ZASILAJĄCY 1-STANOWISKOWY PIONOWY SYSTEM ZASILAJĄCY 2-STANOWISKOWY POZIOMY SYSTEM ZASILAJĄCY INTENSYWNEGO NADZORU Karty wyposażenia pomieszczeń opisujące ww. panele stanowią załącznik 5g (str. 14-20). 6. Instalacje elektryczne wewnętrzne W zakresie „Instalacji elektrycznych – prac przygotowawczych II etapu” projektu „Instalacje elektryczne” należy wyłączyć zakres robót budowlanych - załącznik 5b. Przedmiar robót nie zawiera ww. zakresu robót. Roboty te (I etapu) zostały już wykonane. Wyłącza się z Przedmiaru robót poz. 2,1 tj. komplet baterii dla istniejącego UPS-a sieci medycznej. Dodatkową instalację elektryczną do klimatyzatorów w budynku B i budynku C, określono w dodatkowym Przedmiarze Robót: Instalacje elektryczne– załącznik 5f i należy wykonać zgodnie ze zmianą w Projekcie Wykonawczym załącznik 5f1. 7. Instalacje niskoprądowe i teletechniczne W zakresie „Instalacji niskoprądowych” projektu „Instalacje niskoprądowe” należy wyłączyć zakres robót budowlanych określonych niżej oraz w załączniku 5c. Przedmiar robót nie zawiera ww. zakresu robót. Roboty te (I etapu) zostały już wykonane. Wykaz prac w wykonanym pomieszczeniu punktu dystrybucyjnego nr B401a wraz z niezbędnymi urządzeniami dla poszczególnych instalacji niskoprądowych i ich podłączeniem (prace te przewidziano w I etapie): a) System sygnalizacji pożarowej – montaż wraz okablowaniem i podłączeniem: zasilacza urządzeń ppoż. oraz elementów 7-38, 7-39. b) Instalacja teledacyjna – montaż wraz okablowaniem i podłączeniem stelaża dla punktu dystrybucyjnego FD-2 w pom. Nr B401a, wyposażonego na potrzeby etapu II – urządzenia pasywne i aktywne LAN, WLAN. Okablowanie szkieletowe – przyłączenie do szpitalnej sieci teledacyjne (do istniejącej szafy FD-1). c) Instalacja telefoniczna – montaż wraz okablowaniem i podłączeniem rozdzielnika telefonicznego CB w pom. Nr B401a, wyposażonego na potrzeby etapu II. Okablowanie szkieletowe – przyłączenie do szpitalnej sieci telefonicznej kablem wieloparowym (min. 25 par z rozdzielnika telefonicznego w aktualnie budowanym BO lub bezpośrednio z Centrali Telefonicznej. d) Instalacja przywoławcza – montaż zasilacza instalacji w pom. Nr B401a. e) Instalacja szpitalnej TV kablowej - montaż wraz okablowaniem i podłączeniem wzmacniacza budynkowego wraz z urządzeniami rozdzielczymi dla etapu II w pom. Nr B401a. f) Montaż tablicy zasilania urządzeń niskoprądowych 3TT1 (napięcie gwarantowane) w pom. Nr B401a (WLZ ujęty w projekcie elektrycznym). Projekt przebudowy oddziału zakłada etapowanie inwestycji na Etap I i Etap II, w związku z tym niezbędne jest połączenie Etapu II (wykonanego) z Etapem I (aktualnym) w celu uruchomienia i prawidłowego funkcjonowania Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej. Zamawiający zmienił kolejność wykonania etapów i związku z powyższym nie należy wykonać prac wyspecyfikowanych przez Zamawiającego w załączniku nr 5a (przedmiar robót dla wody lodowej z zakresu I etapu wentylacja i klimatyzacja), nr 5b (przedmiar robót elektrycznych z etapu I – instalacje elektryczne wewnętrzne), nr 5c (przedmiar robót z etapu I - instalacje niskoprądowe), 5d (przedmiar robót dla robót konstrukcyjnych, architektura z zakresu I etapu). Wykonawca robót w ramach zakupu i dostawy urządzeń dostarcza: według kart wyposażenia 169-CHO-B-C-PW-IX-KI urządzenia niezbędne do zamontowania, ujęte w projektach branżowych tj.: macerator do utylizacji naczyń jednorazowych, zmywarkę (opisane w SIWZ str. 2) oraz panele naścienne (nie należy uwzględniać myjki-dezynfektora). Zamawiający nie dopuszcza możliwości korzystania przez Wykonawcę z wind w budynkach. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga aby wszelkie czynności podejmowane przez Wykonawcę lub Podwykonawcę i związane z wykonywaniem robót ogólno-budowlanych w następującym zakresie: wod-kan, CO, wentylacja i klimatyzacja, gazy medyczne, elektryczne, teletechniczne, z wyłączeniem prac wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. 2019r. poz. 1186) - wykonywane były przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (art. ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy). Zamawiający jest uprawniony, w trakcie całego okresu realizacji inwestycji, do weryfikacji formy zatrudnienia pracowników wykonawcy przy jej wykonywaniu. Sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań są określone w Projekcie umowy – załącznik nr 3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 5 do SIWZ. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/[produktów] ma charakter wyłącznie przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu umowy, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie przez Zamawiającego, która będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Tabele równoważności stanowią załącznik nr 6, nr 7 oraz nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) wniesionym przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2016r., poz. 359).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie - wzór druku stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy Upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru, 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5. Uzasadnienie zastrzeżenia dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa lub/i załączenie stosownych dokumentów/oświadczeń na tę okoliczność w przypadku zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa. 6. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 7.oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach