Przetargi.pl
Przebudowa Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii

Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 85-826 Bydgoszcz, Szpitalna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48523709124 , fax. +48523709125
  • Data zamieszczenia: 2017-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Szpitalna 19
    85-826 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48523709124, fax. +48523709125
    REGON: 092354746
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: SPZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Roboty budowlane zostaną wykonane w oparciu o: 1.1. dokumentację projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, w tym o załączone przedmiary; 1.2. kosztorys ofertowy wybranego Wykonawcy; 1.3. SIWZ niniejszego postępowania wraz z załącznikami; 1.4. treść aktów prawnych właściwych dla przedmiotu i zakresu wykonywanych robót; 1.5. inne zobowiązania Wykonawcy, o których mowa w Istotnych postanowieniach umowy - Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą (2 egzemplarze). Dokumentacja musi zawierać min. aktualne certyfikaty i atesty na wbudowane materiały i urządzenia, dokumentacje techniczno-ruchowe, instrukcje obsługi urządzeń, karty gwarancyjne urządzeń, mapę powykonawczą elementów wchodzących w skład inwestycji w celu prawidłowego odbioru wykonania przedmiotu zamówienia. Dokumentacja po zakończonym odbiorze będzie stanowiła dokumentację eksploatacyjną. 6. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie załączonych przedmiarów. Zamawiający informuje, iż przedmiar robót stanowi jedynie podstawę informacyjną i nie może stanowić jedynej podstawy do kalkulacji ceny ofertowej, a także nie może stanowić podstawy do roszczeń z tytułu niedoszacowania wyceny zamówienia przez Wykonawcę. Przedstawione w przedmiarze robót nakłady rzeczowe wraz z zestawieniem podstawowych materiałów służą tylko celom informacyjno - pomocniczym. Przy wyliczaniu ceny ofertowej, która jest ceną ryczałtową, niepodlegającą waloryzacji, należy uwzględnić wszystkie nakłady, które są niezbędne do wykonania opisanego w SIWZ przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest na podstawie całej dokumentacji projektowej, samodzielnie oszacować zakres wszystkich niezbędnych robót i przeanalizować wszystkie pozostałe dokumenty składające się na kompletną dokumentację projektową oraz dokonać stosownych wyliczeń na potrzeby oferty, którą zamierza złożyć. 7. Zamawiający informuje, że projekt wykonawczy jest uzupełnieniem i uszczegółowieniem projektu budowlanego. W przypadku wykrycia rozbieżności między projektem budowlanym a projektem wykonawczym polegających na niewystępowaniu w projekcie budowlanym dokładnych informacji, przyjąć należy uszczegółowione dane z projektu wykonawczego. W pozostałych wypadkach należy przyjąć rozwiązania z projektu budowlanego. 8. Zamawiający informuje, że należy wykonać wszelkie roboty budowlane określone w dokumentacji projektowej, a związane z prawidłowym funkcjonowaniem OAIT zlokalizowanym na parterze. W zakres niniejszego zadania nie wchodzi wyposażenie meblowe i ruchome (kosze na śmieci, wieszaki, dozowniki mydła itp.) określone w technologii , a nie uwzględnione w przedmiarach. 9. Dodatkowo Wykonawca wykona instalacje gazów medycznych w pomieszczeniach, do których zostanie przeniesiony czasowo Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii, polegające na: - doprowadzeniu do przedmiotowej części szpitala instalacji sprężonego powietrza, - montażu i wpięciu do instalacji punktów poboru O2, AIR, VAC - 6 zestawów po 3 szt. (18 punktów) oraz 6 punktów poboru AIR. Tymczasowo Oddział usytuowany będzie na parterze. Instalację sprężonego powietrza trzeba doprowadzić z piwnicy. Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić projekt powykonawczy, wykonać próby zgodne z normą EN ISO 7396-1 oraz uzyskać certyfikat wyrobów medycznych klasa 2B). Termin wykonania - do 7 dni od zawarcia umowy. Prace te muszą być wykonane nie później niż na 7 dni przed przystąpieniem do realizacji robót w Oddziale AiIT. 10. Wykonawca w ramach ceny ryczałtowej zaoferowanej w postępowaniu musi skalkulować w ofercie wszystkie koszty, których poniesienie jest niezbędne do właściwego wykonania zamówienia. W związku z powyższym, w niniejszym postępowaniu oferty mogą zostać złożone jedynie po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. Zamawiający umożliwi Wykonawcom odbycie wizji lokalnej w ramach zebrania Wykonawców, które Zamawiający na podstawie art. 38 ust.3 zamierza zwołać. Informację o dokładnym terminie i miejscu zebrania Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej. 11. Okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia (roboty budowlane, materiały budowlane, dostarczone i zainstalowane urządzenia) wynosi minimum 36 miesięcy. W przypadku, gdy warunkiem utrzymania gwarancji na wbudowane lub zamontowane urządzenia jest konieczność ich serwisowania, konserwacji, przeglądów - koszt serwisu, przeglądów, konserwacji przez cały okres gwarancji ponosi Wykonawca (z wyłączeniem opłat za materiały eksploatacyjne). Gwarancja biegnie od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót bez uwag wraz z kompletem wszystkich dokumentów potrzebnych do oddania inwestycji i obiektu w użytkowanie. 12. Realizacja zamówienia nie może w sposób istotny utrudniać funkcjonowania WSM w Bydgoszczy. W tym celu wybrany Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, w terminie trzech dni od daty zawarcia umowy harmonogram realizacji zadania, który musi uzyskać akceptację Zamawiającego. 13. Prace prowadzone będą bezpośrednio w działającym obiekcie. Z tych powodów transport materiałów oraz praca sprzętu i maszyn budowlanych nie mogą stanowić nadmiernego utrudnienia ani zagrożenia dla użytkowania Szpitala i muszą zapewniać bezkolizyjne użytkowanie obiektu, np. dostęp pacjentów i personelu oraz możliwość dostaw do budynku Szpitala. 14. Plac budowy umiejscowiony jest na terenie funkcjonującego szpitala, w związku z tym Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac budowlanych i instalacyjnych w sposób gwarantujący możliwość bieżącej eksploatacji Szpitala. Wymagane technologią warunkowe, chwilowe przerwy w dostawach poszczególnych mediów dla części Szpitala nie będącej przedmiotem inwestycji, należy ograniczyć do niezbędnego minimum, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. 15. Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami zużytych przez Wykonawcę w czasie wykonywania robót mediów, tj, prądu i wody. Obciążenie następować będzie do każdego 10-go dnia miesiąca za miesiąc poprzedni. Podstawą wystawienia faktury obciążającej Wykonawcę będą wskazania odpowiednich urządzeń pomiarowych. 16. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej i SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie efektów technicznych, jakościowych i estetycznych nie gorszych od pierwotnie założonych oraz będą zgodne pod względem: a. gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), b. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c. charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje), e. efektywności energetycznej, f. parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 17. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy wykaz oferowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych (w stosunku do dokumentacji projektowej i SIWZ) oraz dokumenty (ulotki producenta, opisy, opinie itp.) potwierdzające ich równoważność. Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia w ofercie równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach