Przetargi.pl
Przebudowa odcinka ulicy Kopernika w Kępicach

Gmina Kępice ogłasza przetarg

  • Adres: 77-230 Kępice, ul. Niepodległości 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8576621 , fax. 059 8576624
  • Data zamieszczenia: 2011-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kępice
    ul. Niepodległości 6 6
    77-230 Kępice, woj. pomorskie
    tel. 059 8576621, fax. 059 8576624
    REGON: 77097982600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://poczta@kepice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa odcinka ulicy Kopernika w Kępicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: Przebudowa odcinka ulicy Kopernika w Kępicach Zakres rzeczowy prac będzie obejmował następujące elementy: przebudowa drogi gminnej klasy D o szerokości 5,0 m jako elementu uzupełniającego, łączącego drogę gminną klasy L i ulicę Kopernika oraz jednostronnego chodnika o szerokości 1,5 m. 1. WYKONANIE NAWIERZCHNI. Przyjęta konstrukcja nawierzchni: 1) jezdnia i zjazdy publiczne: - 8 cm- nawierzchnia z kostki betonowej typu POLBRUK - 5 cm- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 20 cm- podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie Razem grubość konstrukcji nawierzchni; 33 cm 2) chodnik: - 6 cm - kostka betonowa typu POLBRUK, kolor szary i czerwony - 5 cm - warstwa podsypki cementowo- piaskowej 1: 4 - 10 cm- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie Razem grubość konstrukcji nawierzchni: 21 cm 3) zjazdy - 8 cm - kostka betonowa typu POLBRUK - 5 cm - warstwa podsypki cementowo- piaskowej 1:4 - 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie Razem grubość konstrukcji nawierzchni : 33 cm Rodzaj kostki należy dostosować do wbudowanej w przyległe drogi ( chodnik przy ul. Składowej i ul. Kopernika). Kolorystyka- kostka szara i czerwona, w tym: - chodnik- 50 cm - czerwona, 100 cm szara - zjazdy- czerwona, - jezdnia- szara Podłoże gruntowe należy dogęścić i powinno mieć wskaźnik zagęszczenia 1,03 i wtórny modół odkształcenia 120 MPa. Ograniczeniem jezdni będzie krawężnik betonowy typu ulicznego, wystający na wysokość 10 cm o wym. 15X30X100 cm ustawiony na 5 cm podsypce cementowo- piaskowej i ławie betonowej z oporem, beton B-10 . Przy krawężnikach należy wykonać ścieki przykrawężnikowe z kostki betonowej POLBRUK grubości 8 cm koloru szarego, szerokości 20 cm, obniżone w stosunku do jezdni o 1 cm. Ograniczeniem nawierzchni chodników i nawierzchni zjazdów będzie obrzeże betonowe o wymiarach 8X30 cm ustawione na podsypce cementowo- piaskowej i ławie betonowej z oporem, beton B-10. Ograniczeniem nawierzchni zjazdów od strony jezdni będą krawężniki betonowe typu wjazdowego o wymiarach 15X22X100 ustawione na podsypce cementowo- piaskowej i ławie betonowej z oporem, beton B10. Szczegóły dotyczące konstrukcji nawierzchni pokazane są na przekrojach konstrukcyjnych w skali 1:25. 2. ROZWIĄZANIA WYSOKOŚCIOWE. Wysokościowo niweleta projektowanej drogi jest ściśle dostosowana do stałych punktów na drodze gminnej 9 ulica Kopernika z kostki POLBRUK) oraz drodze gminnej klasy L ( ulica Składowa- nawierzchnia bitumiczna), oraz do istniejącej niwelety drogi . Spadki podłużne niwelety projektuje się od 0,31% - 4,78%. Załamanie niwelety (różnicę spadków) łagodzi się łukiem wklęsłym o promieniu od R= 600 m. Parametry łuku podano na profilu podłużnym B-D wykonanych w skali 1:50:500. W przekrojach poprzecznych projektuje się jezdnię ze spadkami daszkowymi 2%. Długość poszczególnych spadków i ich wartość oraz rzędne projektowane pokazane są na profilach podłużnych i na planach sytuacyjno- wysokościowych. Spadki poprzeczne nawierzchni jezdni i chodników pokazane są na przekrojach konstrukcyjnych w skali 1:25 oraz na projekcie zagospodarowania terenu w skali 1:500. Pozostałe elementy projektu zagospodarowania terenu pokazano na rysunku nr 1 w skali 1:500. 3. ODWODNIENIE. Odwodnienie nawierzchni projektuje się powierzchniowo na istniejącą ulicę Kopernika i teren nie utwardzony zgodnie z jego spadkiem. 4. ZIELEŃ. Pasy zieleni, pobocza i skarpy należy urządzić jako trawniki. Trawniki należy założyć po wyplantowaniu terenu poprzez ułożenie warstwy humusu grub. 10 cm i obsianie nasionami trawy. 5. ROBOTY ZIEMNE. Roboty ziemne należy wykonać mechanicznie przy użyciu koparek, samochodów wywrotek i zagęszczarek mechanicznych. Kolejność robót: - mechaniczne wykonanie wykopów pod korpus drogi i pod konstrukcję nawierzchni ( chodników, zjazdów), - wywóz nadmiaru urobku z wykopów na okład w miejsce wskazane przez Zamawiającego, - roboty wykończeniowe- plantowanie skarp o nachyleniu 1:1,5 poboczy i terenów zielonych. 6. UWAGI KOŃCOWE Przy wykonaniu robót należy stosować materiały posiadające aprobatę techniczną ( ewentualnie atest) oraz przeprowadzać wszystkie wymagane przepisami badania ( w tym laboratoryjne) w trakcie realizacji robót, a nie po ich zakończeniu. Obiekt winien wytyczyć geodeta uprawniony w oparciu o reper państwowy. Całość robót należy zainwentaryzować geodezyjnie i przekazać dokumentację powykonawczą Zamawiającemu. W przypadku odkrycia sieci i urządzeń nie naniesionych na mapach, Wykonawca o tym fakcie winien powiadomić zamawiającego i przypuszczalnego właściciela urządzenia oraz w ramach inwentaryzacji powykonawczej nanieść na mapy. Szczególną uwagę należy zwrócić na znaki geodezyjne, których nie można zniszczyć , uszkodzić lub przemieścić , gdyż koszty ich odtworzenia poniesie Wykonawca. Szczegółowy opis zadania - Projekt wykonawczy - załącznik nr 9 do SIWZ oraz przedmiar robót- załącznik nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. Dowód wniesienia wadium (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) powinien załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). 4. Jeżeli wadium będzie wnoszone w pieniądzu, należy je wnieść na konto Zamawiającego do Urzędu Miejskiego w Kępicach w Banku Spółdzielczym Ustka o/Kępice nr 10931510430040376820000030 z dopiskiem przetarg nieograniczony : Przebudowa odcinka ulicy Kopernika w Kępicach Potwierdzoną przez bank kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, innych niż pieniądz określonych w pkt 3 do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu wadium - nie łączyć go na trwale z ofertą. Ponadto kopię dokumentu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający , nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 14. W przypadku wniesienia odwołania po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipkepice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach