Przetargi.pl
Przebudowa odcinka kanalizacji sanitarnej w Zakładzie Karnym Nr 1 we Wrocławiu

Zakład Karny Nr 1 we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-211 Wrocław, Kleczkowska 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713272600
  • Data zamieszczenia: 2024-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny Nr 1 we Wrocławiu
    Kleczkowska 35
    50-211 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713272600
    REGON: 000320549
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://sw.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa odcinka kanalizacji sanitarnej w Zakładzie Karnym Nr 1 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5. Przedmiotem zamówienia będą roboty budowlane polegające na „Przebudowie odcinka kanalizacji sanitarnej w Zakładzie Karnym Nr 1 we Wrocławiu”.DOKUMENTACJA5.1. Podstawą do sporządzenia opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane jest dokumentacja w zakresie:1) PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU;2) PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU – PROJEKT TECHNICZNY;3) PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU – PROJEKT WYKONAWCZY;4) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT (STWIOR).Dokumenty wymienione w pkt 5.1. ppkt 1-4) stanowią sumę załączników, które należy wiązać w jedną całość jako załącznik nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.5.2. Podstawą do realizacji robót objętych zamówieniem w świetle art. 103 ust. 1 ustawy jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający dodatkowo załącza przedmiar robót stanowiący jedynie materiał pomocniczy i nie może służyć jako wyłączne (podstawowe) źródło informacji do opracowania oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający określił, że wynagrodzenie będzie ryczałtowe, a w kontekście wymogów wynikających z definicji ceny wynika, że nie jest więc ważna struktura wewnętrzna ceny tj. ceny jednostkowe, bo wynagrodzenie jest jedno i z góry określone wartością jednej ceny ryczałtowej, którą zamawiający ma zapłacić wykonawcy. To na wykonawcy ciąży obowiązek wyceny przedmiotu zamówienia w oparciu o dokumentację przedstawioną mu przez zamawiającego i przypisania poszczególnych elementów wchodzących w skład realizacji zamówienia do poszczególnych branż, natomiast przedmiar robót stanowi jedynie dokument pomocniczy. Dlatego przed sporządzeniem oferty, wykonawca zobowiązany jest do szczegółowej analizy dokumentacji projektowej oraz warunków realizacji jako fundamentalne źródła informacji do sporządzenia oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia (potwierdzającą cenę oferty). Skutki jakichkolwiek błędów w wycenie obciążają wykonawcę przedmiotu zamówienia – musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę wykonania robót budowlanych.WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH5.3. Roboty budowlane należy wykonać na podstawie specyfikacji warunków zamówienia oraz projektu wykonawczego (PW), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIOR). Dokumenty składające się na dokumentację, o której mowa powyżej należy traktować, jako wzajemnie wyjaśniające się i uzupełniające.5.4. Przy wycenie przedmiotu zamówienia wykonawca winien uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.5.5. W sytuacji, gdy zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych należy rozumieć materiały równoważne, które będą posiadały co najmniej takie same lub wyższe parametry techniczne jak materiały wymienione ww. dokumentach.5.6. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania zamawiającego.5.7. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.5.8. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.5.9. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane materiały/roboty są równoważne w stosunku do określonych przez zamawiającego.5.10. Wykonawca wykonujący przedmiot zamówienia (np. dostawa różnych materiałów budowlanych) powinien dostosować środek transportu do warunków bramy wjazdowej wg. poniższych zestawień:Wymiary bram wjazdowychdo Zakładu Karnego Nr 1 we WrocławiuBrama nr 1 Śluza główna szerokość 3,30 m wysokość 3,80 m długość 10,00 mBrama nr 2Dziedziniec szerokość 3,8 m wysokość 4,1 mBrama nr 3 szerokość 4,40 m wysokość 4,20 m5.11. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Rozmiar zamówienia nie wymaga jego podziału na części i możliwe jest wykonanie zamówienia przez małe i średnie przedsiębiorstwa. Brak podziału zamówienia na części nie naruszy konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie małym i średnim Wykonawcom. Realizacja zamówienia przez różnych Wykonawców w jednym obiekcie mogłaby zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia i zaburzyć w znaczący sposób organizację pracy przez każdego z np. dwóch Wykonawców. Ponadto podział zamówienia powodowałby nadmierne trudności techniczne na etapie realizacji oraz mógłby spowodować zwiększenie kosztów inwestycji w przypadku zorganizowania zaplecza budowy przez kilku wykonawców oraz znacznie utrudniałby określenie zakresu odpowiedzialności za zdarzenia losowe zaistniałe na terenie budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 15B. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.15B.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym warunek ten nie dotyczy zamówienia2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów warunek ten nie dotyczy zamówienia3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej warunek ten nie dotyczy zamówienia4) zdolności technicznej lub zawodowej warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się i złoży dokumenty określone w pkt. 15B.2. SWZ15B.2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że:Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku tj.:1) w zakresie zdolności technicznej - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 8 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Aby ten warunek został spełniony, zamawiający wymaga podania jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, rozbudowie, przebudowie sieci kanalizacyjnej o wartości brutto równej lub przekraczającej kwotę 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych. Wykaz robót budowlanych należy umieścić w wykazie, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ;2) w zakresie zdolności zawodowej - wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Aby ten warunek został spełniony, zamawiający wymaga podania jednej osoby będącej kierownikiem budowy posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) - stosowne do przedmiotu zamówienia. Wykaz osób należy umieścić w wykazie, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, dokument składa każdy z wykonawców oddzielnie z tym, że warunek dot. osoby oceniany będzie wskazaniem osoby przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się.UWAGA! Ww. dokumenty składa tylko wykonawca zgodnie z opisem wskazanym w pkt. 15C.10. SWZ (nie załączać do oferty).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach