Przetargi.pl
przebudowa odcinka drogi Waćmierek - Waćmierz - Brzuśce

Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Armii Krajowej 84
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2013-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie
    ul. Armii Krajowej 84 84
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przebudowa odcinka drogi Waćmierek - Waćmierz - Brzuśce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie wykonanie przebudowy odcinka drogi Waćmierek - Waćmierz - Brzuśce. Zakres planowanych robót obejmuje: a) wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych asfaltobetonem ułożonym zgodnie ze sztuką budowlaną, b) wykonanie koniecznej wymiany podbudowy (w uzgodnieniu z zamawiającym i inspektorem nadzoru). Ponadto do obowiązków Wykonawcy, w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia, należy: 1. Wykonanie wszystkich robót towarzyszących wynikających z technologi robót (do części robót nawierzchniowych niezbędna będzie frezarka); 2. Zabezpieczenie placu budowy w sposób trwały i wyraźny przed osobami trzecimi także w czasie przerw technologicznych, ustalenie stałego nadzoru osobowego w miejscach zagrożenia wypadkiem osób przypadkowych; 3. Zabezpieczenie i oznakowanie własnym kosztem i staraniem placu budowy; 4. Doprowadzanie na bieżąco terenów udostępnionych na czas prowadzenia robót budowlanych przez użytkowników tych terenów do stanu w jakim je przejmował; 5. Wykonywanie niezbędnych badań w celu udokumentowania odpowiedniej jakości i parametrów wykonanych prac. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody, do których dojdzie na placu budowy od dnia rozpoczęcia robót do czasu ich protokolarnego odbioru. W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót. Warunki zlecania i odbioru robót: 1. Do kalkulacji cenowej przyjęto ilości szacunkowe, adekwatne do budżetu Zamawiającego na 2013 r. Ostateczny obmiar robót zostanie ustalony protokolarnie po podpisaniu umowy (możliwe jest nieznaczne zwiększenie lub zmniejszenie zakresu w zależności od zaoferowanych stawek oraz posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych). Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za przekroczenie wartości robót ustalonej w protokole. 2. Przed przystąpieniem do pierwszego do realizacji zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia zatwierdzonego przez Starostę wzorcowego projektu oznakowania robót, który będzie stosowany przez cały okres trwania umowy. Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za oznakowanie robót w czasie ich prowadzenia zgodnie z zatwierdzonym projektem. 3. Odbiór robót odbędzie się zgodnie z zapisami § 8 Istotnych postanowień umowy. Warunki prowadzenia robót: 1. Wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót i realizacji budowy podaje Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 2. Wykonawca jest zobowiązany do właściwego i zgodnego z projektem organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót zabezpieczenia terenu budowy. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia wyciętych ubytków (gotowych do zalania) do zamawiającego w celu umożliwienia wykonania dokładnego obmiaru ilości wbudowanego materiału. 4. Wykonawca musi posiadać lub dysponować miejscem z pozwoleniem na utylizację materiałów rozbiórkowych dla: materiałów bitumicznych, gruzu z betonu cementowego, mas ziemnych 5. Bezpośrednio po wyremontowanym miejscu może odbywać się ruch pojazdów; 6. Nie dopuszcza się układania mieszanki mineralno-asfaltowej na mokrym podłożu. Rozliczanie wykonanych i odebranych robót: 1. Zaoferowane stawki na poszczególne części zadania będą stałe i niezmienne bez względu przez cały okres obowiązywania umowy. 2. Rozliczanie następować będzie fakturą końcową wystawioną na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót oraz obmiarów powykonawczych potwierdzających wykonanie danego zakresu robót. Wykonawca udziela pisemnej gwarancji jakości na przedmiot umowy - na okres 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy (w treści protokołu odbioru). Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady przedmiotu umowy - na okres 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach