Przetargi.pl
"Przebudowa odcinka drogi ul. Kościelna w Białośliwiu"

Gmina Białośliwie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-340 Białośliwie, ul. Księdza Kordeckiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2876910, 67 2876932 , fax. 672 875 791
  • Data zamieszczenia: 2017-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Białośliwie
    ul. Księdza Kordeckiego 1
    89-340 Białośliwie, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2876910, 67 2876932, fax. 672 875 791
    REGON: 57079117000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Przebudowa odcinka drogi ul. Kościelna w Białośliwiu"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa odcinka drogi ul. Kościelna w Białośliwiu”. Droga klasy L, długość odcinka do przebudowy – 285 mb. Zakres robót obejmuje: - wykonanie koryta drogi, - wykonanie warstwy mrozochronnej z pospółki, - wykonanie warstwy odcinającej z gruntu stabilizowanego cementem, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie, - wykonanie warstwy wiążącej grubości 4 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4 cm. - wykonanie odwodnienia w postaci wbudowania: a) 26 mb ścieków odwodnienia liniowego,zgodnie ze wskazaniami mapy sytuacyjnej załączonej do dokumentacji budowlanej osadzonych na warstwie odcinającej z piasku i ławie betonowej z betonu B-10. b) 21 mb. Koryt ściekowych osadzonych na łwarstwie odcinającej z piasku, gr. 10 cm i ławie z betonu B-10 gr. 15 cm, c) dwóch studni betonowych (kręgi 1200x500 mm) o głębokości 1500 mm każda posadowionych wg wskazańmapy sytuacyjnej.. Koszt wykonania elementów odwodnienia wskazanych w ppk. a, b, c, należy wykazać w dołączonych do kosztorysu ofertowego w pozycjach 18 – 20. Uzbrojenie w sieci podziemne jest zgodne z podkładem mapowym. Na przebudowywanym odcinku brak jest kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną.. Droga obecnie ma nawierzchnię gruntową. Droga usytuowana jest na spadku terenu – wielkość spadku od 5,71% do 11,29%. 2. Klasyfikacja robót: 45233220-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.(Projekt budowlany. kosztorys ofertowy,, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, geotechniczne rozpoznanie podłoża gruntowego, mapa sytuacyjna). 4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 5. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: a) wykonanie na własny koszt w ramach zaoferowanej ceny wszelkich niezbędnych na czas prowadzenia budowy robót rozbiórkowych, przygotowawczych i zabezpieczeniowych; b) zapewnienie na własny koszt zaplecza budowy ; c) wykonanie na własny koszt projektu tymczasowej organizacji ruchu na okres prowadzenia robót wraz z ich uzgodnieniem z właściwymi instytucjami (jeśli taka konieczność wystąpi) np. z zapewnieniem transportu technologicznego materiałów, poniesieniem kosztów zajęcia terenu na czas prowadzenia robót budowlanych. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z przygotowaniem ww. projektu, tymczasowym oznakowaniem drogowym, ewentualnymi kosztami odtworzenia zieleni. d) sporządzenie przez kierownika budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (jeśli jest wymagany) oraz wypełnienie na własny koszt warunków tam określonych, związanych z bezpieczeństwem i ochroną zdrowia; e) wykonanie wszystkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń, f) wykonanie (cykliczne) dokumentacji fotograficznej przed, w trakcie i po wykonaniu zadania oraz przekazanie jej Zamawiającemu na nośnikach elektronicznych (np. płyta CD, DVD, dysk przenośny. g) wykonanie i dostarczenie przed zgłoszeniem do odbioru końcowego dokumentacji powykonawczej w ilości 3 szt – atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności na wszystkie wbudowane materiały. h) prowadzenie prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony środowiska. UWAGA Przedmiot zamówienia określa projekt budowlano - wykonawczy wraz z częścią kosztorysową oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiące część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..Ze względu na usytuowanie drogi Zamawiający dołącza Geotechniczne Rozpoznanie Podłoża Gruntowego dla przebudowywanego odcinka drogi. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie przepisami dopuszczenia do stosowania. Dla materiałów i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykonawcy mogą zaproponować inne materiały lub rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności i trwałości całego układu, będącego przedmiotem zamówienia, z zapewnieniem uzyskania przez Wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z całą dokumentacją techniczną oraz dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny kosztorysowej oferty adekwatnej dla realizacji przedmiotu zamówienia, która obejmować musi wykonanie całości robót wynikających z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót, jak również uwzględniać wszystkie pozostałe koszty bez których nie można wykonać zamówienia. 6. Przekazanie terenu robót Wykonawcy nastąpi po podpisaniu umowy protokolarnie w terminie do 7 dni roboczych. 7. Wszystkie zastosowane materiały muszą odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. 8. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2014 poz. 1502 ze zm.) oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia zostały określone w załączniku nr 8 do SIWZ - Wzór umowy. 9.1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawce lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2014 poz. 1502 ze zm.). 9.2) Sposób zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia i okres wymaganego zatrudnienia. a) Zamawiający wymaga, aby czynnośœci polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. b) rodzaj czynnośœci : - korytowanie drogi, - układanie kostki brukowej, krawężników I obrzeży trawnikowych, - rozścielanie mieszanek mineralno-asfaltowych, - wałowanie rozścielonych mas. 9.3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób. Wykonawca lub Podwykonawca na każde wezwanie Zamawiającego przedstawi wykaz osób, wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, o których mowa w pkt 9.2) . 9.4) W przypadku, gdy Zamawiający poweźmie uzasadnione podejrzenie o niezatrudnieniu osób wymienionych w pkt 9.2) na umowę o pracę, zastrzega sobie możliwość zgłoszenia powyższego faktu do Państwowej Inspekcji Pracy. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11. Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7200 PLN (słownie:siedem tysięcy dwieście złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach