Przetargi.pl
Przebudowa odcinka drogi powiatowej 1879N - droga woj. Nr 650 (Grabowo) - Dunajek - droga powiatowa Nr 1798N (Jabłonowo) od km 0+000 do km 0+933,88 w m. Grabowo, zlokalizowanego w Gminie Gołdap, powiat gołdapski.

Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, ul. Gumbińska 2a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6150989 , fax. 087 6150989
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi
    ul. Gumbińska 2a 2a
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6150989, fax. 087 6150989
    REGON: 51144094700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa odcinka drogi powiatowej 1879N - droga woj. Nr 650 (Grabowo) - Dunajek - droga powiatowa Nr 1798N (Jabłonowo) od km 0+000 do km 0+933,88 w m. Grabowo, zlokalizowanego w Gminie Gołdap, powiat gołdapski.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kategoria ruchu KR2. Na długości objętej zakresem wykonania wystąpią dwa rodzaje przekrojów normalnych wynikających z uwarunkowań terenowych: Przekrój normalny - półuliczny - szerokość jezdni - 6,0m - szerokość pobocza 1,25m - spadek pobocza gruntowego 8% - szerokość ciągu pieszo rowerowego z kostki betonowej 3,0m przylegający do jezdni - pochylenie poprzeczne chodnika 2,0% w kierunku jezdni. - krawężnik betonowy 15x30cm na ławie betonowej z oporem - pochylenie poprzeczne jezdni - 2,0% Przekrój normalny - szlakowy - szerokość jezdni - 5,5m na prostych - pochylenie jezdni na prostych obustronne 2,0% - szerokość korony drogi 8,0m - szerokość poboczy obustronnych 2x 1,25m - spadek poprzeczny poboczy 8,0% - pochylenie skarp i przeciwskarp rowów 1:1,5 - szerokość dna rowu 0,40m. Odwodnienie pasa drogowego Sposób odwodnienia korony drogi na odcinku projektowanego ciągu pieszo rowerowego uległ zmianom wynikającym z ograniczenia spływu wód z korony drogi poprzecznie na skarpy korpusu drogi i przyległy teren. Na odcinku tym do km 0+460m odprowadzenie wód z chodnika i lewej Połowy jezdni odbywać się będzie ściekiem przykrawężnikowym. W najniższych punktach niwelety w km 0+094m oraz w km 0+440m do odprowadzenia wody pod chodnikiem do rowów melioracyjnych zaprojektowano ścieki pochodnikowe z elementów korytkowych betonowych według typowych rozwiązań KPED. Szczegółową konstrukcje ścieku pochodnikowego zamieszczono w katalogu KPED na karcie 01.31 natomiast ścieku skarpowego na karcie KPED 01.11. Zakres robót przewidzianych do wykonania - wzmocnienie istniejącej jezdni bitumicznej z poszerzeniem jej na odcinku od km 0+000 do km 0+460 do szerokości zasadniczej 6,00 m jak dla klasy Z do obciążenia 80kN/oś; - budowę zatoki autobusowej w miejscu zlokalizowanego przystanku komunikacji zbiorowej w miejscowości Grabowo; - przebudowę geometrii skrzyżowania dróg powiatowych Nr 1879N z drogą Nr 1790N. W projekcie budowlanym oraz pozwoleniu na budowę znajduje się zakres prac, który został już wykonany, a mianowicie: budowa jednostronnego utwardzonego ciągu pieszo-rowerowego o szerokości 3,00 m na długości 643m w miejscowości Grabowo, budowa zatoki autobusowej oraz wycinkę 19 drzew rosnących mniej niż 2,5 m od krawędzi jezdni. Ww. prace zostały wykonane ze środków własnych, a ich koszt nie jest objęty wnioskiem o dofinansowanie. Mimo, że część prac została wykonana wcześniej, projekt nie jest podzielony na etapy i stanowi całość. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej wykonawczej - stanowiącej załączniki nr 10 do SIWZ, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz planu BIOZ - stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ, oraz przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym - stanowiących załącznik nr 7 i 8 do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem rozwiązań równoważnych opisanym ww. dokumentacji. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej miejsca przewidzianego do realizacji poniesie Wykonawca. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do: - zapewnienie obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, - organizacji i zagospodarowania placu budowy, - doprowadzenia wody oraz zasilania placu budowy, - ubezpieczenia budowy, - utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów, - uporządkowanie ternu budowy po zakończeniu robót itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych.) Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 10 kwietnia 2009 r. do godz. 10.00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymagań zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 - ustawy oraz wszystkich wymagań zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w treści SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w Rozdziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające ważność oferty: 1. Kosztorys ofertowy. 2. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1). 3. Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2). 4. [dotyczy Wykonawcy krajowego] Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert). [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży budowlanej drogowej. 6. [dotyczy Wykonawcy krajowego] Zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień składania ofert. [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że posiada kwalifikacje zawodowe inżyniera budownictwa drogowego. 7. Wykaz wykonanych 2 robót budowlanych w zakresie budowy lub modernizacji dróg w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości min. 1 000 000 zł każda, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania (załączniku nr 3). 8. Załączenie dokumentów potwierdzających, że ww. roboty zostały wykonane należycie. 9. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załączniku nr 4) (dotyczy osób określonych w ppkt. 3.1., ppkt. 1.5, 1.6 i 1.21 SIWZ). 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.1.9 SIWZ, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 11. [dotyczy Wykonawcy krajowego] Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. [dotyczy Wykonawcy krajowego] Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.[dotyczy Wykonawcy zagranicznego] Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 13. [dotyczy Wykonawcy krajowego] Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt.9 Ustawy, tj.: aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, dotyczącą karalności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 28 października 2002 r.( Dz.U. Nr 197, poz. 1661) albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] Dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 14. Oświadczenie o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie określonym w Rozdziale III pkt. 4 SIWZ. 15. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o akceptacji terminu związania ofertą. 16. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o udzieleniu 30 dniowego terminu płatności. 17. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 5). 18. Dowód wniesienia wadium. 19. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców w procesie inwestycyjnym przedstawienie informacji o ich udziale na załączniku nr 6. 20. Oświadczenie o udzieleniu 24 miesięcznego okresu gwarancji. 21. Pisemne zobowiązanie podmiotu do wyprodukowania, dostarczenia i ułożenia masy asfaltowej. Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje wykluczenie oferty z postępowania. UWAGA: Aktualny/Aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące. przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku wyciągu z rejestru sądowego firmy nie wcześniej niż 6 miesięcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgoldap.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach