Przetargi.pl
DOPOSAŻENIE TORU KAJAKOWEGO NA JEZIORZE DRWĘCKIM W OSTRÓDZIE W RAMACH ZADANIA BUDŻETOWEGO PN. PLATFORMA SĘDZIOWSKA, POMOST PŁYWAJĄCY PRZY TORZE KAJAKOWYM

Gmina Miejska Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza 24
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6429400 , fax. 089 6429401
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ostróda
    ul. Mickiewicza 24 24
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6429400, fax. 089 6429401
    REGON: 00052443000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOPOSAŻENIE TORU KAJAKOWEGO NA JEZIORZE DRWĘCKIM W OSTRÓDZIE W RAMACH ZADANIA BUDŻETOWEGO PN. PLATFORMA SĘDZIOWSKA, POMOST PŁYWAJĄCY PRZY TORZE KAJAKOWYM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest poszerzenie istniejącego toru kajakowego na jez. Drwęckim w Ostródzie poprzez wykonanie dodatkowych dwóch torów biegowych 8 i 9. Celem poszerzenia jest dostosowanie toru do standardów światowych dających możliwości organizowania zawodów międzynarodowych, a także zwiększenia przepustowości toru podczas treningów i obozów kondycyjnych. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę elementów toru; - dostosowanie do wymaganej szerokości toru; - przemieszczenie istniejącego toru; - montaż na terenie obiektu; - przeszkolenie pracowników zamawiającego. 3. Opis istniejącego toru: - Tor kajakowy o dystansie maksymalnym 1000 mb. - Tor podzielony na 7 torów biegowych o szerokości 9 mb każdy. - Tor ustawiony w międzynarodowym systemie Albano dla Torów Regatowych. - W skład toru wchodzą: a) Liny torowe b) Liny poprzeczne c) Liny bezpieczeństwa d) Liny rozdziałowe e) Układ naciągu lin torowych f) Układ naciągu lin poprzecznych g) Układ osiowania boji lin torowych h) Układ osiowania boji w kierunku poprzecznym i) Boje torowe, boje startowe, boje numeracji torów, linii mety itp. Okucia umożliwiają szybkie odpinanie boji, zwijanie lin na bębnach oraz możliwość skręcania liny podczas eksploatacji. Wykonane okucia zabezpieczają linę przed zerwaniem w momencie kolizji. 4. Charakterystyka materiałów do realizacji przedmiotu zamówienia: - Liny: a) torowe: fi6 konstr. 6*7 ocynkowana; b) rozdziałowe: fi8/10 konstr. 6*7 ocynkowana; - Okucia stal ocynkowana ogniwo, kwasoodporna, mosiądz. - Obojowanie: boje torowe żółte i czerwone, boje czerwone duże dla granic torów i dystansów, okucia i linki bojowe. Okucia posiadają zatrzaski do szybkiego demontażu i bezpieczniki z drutu przed kolizją. - Układy naciągu lin torowych - skład: a) Reduktory naciągarek lin; b) Regulatory osiowania; c) Naciągarki lin. Na linii mety zamontowane naciągarki, a na linii startu regulatory. Układ naciąga tory na odcinku 1000 m. Zadanie polega na uzupełnieniu brakujących elementów systemu tak, aby można było rozwinąć tor 9-cio biegowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 345150000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym. b) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: - musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości minimum 100.000,- PLN. c) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia. d) Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, określonych w § 6 ust. 1 siwz, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 4 uPzp (zał. nr 2 do siwz). b) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 i ust. 2 pkt 1 - 3 uPzp (zał. nr 2A do siwz). W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), niniejsze oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej). c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), niniejszy dokument musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej). d) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w lit. c składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym wyżej mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym wyżej mowa zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w § 6 SIWZ ust. 1 lit. a, b; ust. 3 lit. a, d muszą być złożone w formie oryginału. Dokumenty, o których mowa w § 6 SIWZ ust. 3 lit. b, c muszą być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Dokumenty, o których mowa w § 6 SIWZ ust. 1 lit. c, d; muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipostroda.24.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach