Przetargi.pl
„Przebudowa odcinka drogi gminnej Nr G090306C od km 0+010 do km 0+610 w miejscowości Karnówko łączącej się z drogą powiatowa Nr 1922C”

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2019-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 09235089500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa odcinka drogi gminnej Nr G090306C od km 0+010 do km 0+610 w miejscowości Karnówko łączącej się z drogą powiatowa Nr 1922C”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej Nr G090306C od km 0+010 do km 0+610 w miejscowości Karnówko łączącej się z drogą powiatową Nr 1922C, na działce o numerze ewidencyjnym 13 obręb Karnówko. Zakres przedmiotu: Odcinek drogi gminnej Nr G090306C od km 0+010 do km 0+610 w miejscowości Karnówko, łączącej się z drogą powiatową Nr 1922C. Wykonanie nawierzchni drogi po istniejącym śladzie, w granicach działki drogowej i projektowanej szerokości 5 m. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie jezdni o pow. 2 999,40 m2 obejmujące m.in.: - warstwa ścieralna AC8S - grubość warstwy 4 cm, - warstwa wiążąca AC11W - grubość warstwy 4 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31.5 mm, gr. 20 cm - nowa konstrukcja, - warstwa wzmacniająca podłoże - mieszanka związana z cementem C1,5/2 gr. 15 cm, - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm, - warstwa odcinająca: geotkanina separacyjno - filtracyjna, 2) Wykonanie robót ziemnych. Roboty ziemne sprowadzają się do wykonania wykopów w gruntach nieskalistych (kat. I-V), pozyskiwania gruntu z ukopu lub dokopu oraz budowy nasypów drogowych. 3) Wykonanie zjazdów: a) o nawierzchni bitumicznej o pow. 326,58 m2, obejmującej m.in.: - profilowanie i zagęszczanie podłoża, - warstwę odcinającą: geotkanina separacyjno – filtracyjna, - warstwę odsączająca, z piasku gr. 10 cm, - warstwę wzmacniającą podłoże - z gruntu stabilizowanego cementem C1.5/2 MPa, o grubości 15 cm, - podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, - oczyszczanie nawierzchni pod warstwę wiążącą, - skropienie emulsją asfaltową szybkorozpadową pod warstwę wiążącą w ilości 0,5 kg/m2, - warstwę wiążąca, AC11W - grubość warstwy 4 cm, - skropienie emulsją asfaltową szybkorozpadową pod warstwę ścieralną w ilości 0,2 kg/m2, - warstwę ścieralna, AC8S - grubość warstwy 4 cm, b) o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o pow. 10,26 m2 obejmującej m.in.: - profilowanie i zagęszczanie podłoża, - warstwę odcinającą: geotkanina separacyjno - filtracyjna, - mieszankę związaną cementem C1,5/2 Mpa gr. 15 cm, - podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, - nawierzchnię z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej 4 cm, 4) Ustawienie obrzeży i krawężników: - obrzeże 8x100x25 na ławie betonowej C12/15, ilość betonu 0,02m3/m - 15,06 m, - krawężnik 15x100x22 na podsypce c-p gr. 4 cm i ławie betonowej C12/15, ilość betonu 0,05 m3/m - 2,50 m, 5) Roboty wykończeniowe obejmujące: - humusowanie gr. 5 cm z obsianiem trawą, - pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, grubość 10 cm, 6) Odwodnienie - zachowany zostaje istniejący powierzchniowy system odwodnienia poprzez projektowane pochylenia podłużne i poprzeczne nawierzchni na przyległy teren. Cała woda opadowa zostanie zagospodarowana w ramach działek drogowych inwestora. 7) Projekt stałej organizacji ruchu i organizacja ruchu na czas budowy. Prowadzenie robót drogowych powinno odbywać się z zachowaniem oznakowania zgodnego z obowiązującymi przepisami. 8) Sieć uzbrojenia podziemnego i uzgodnienia. Ze względu na możliwość występowania uzbrojenia podziemnego należy zachować ostrożność podczas prowadzenia wszelkich robót w jego pobliżu. Lokalizacja uzbrojenia pokazana na naniesieniach sieci przewodów uzbrojenia terenu. W przypadku wątpliwości co do lokalizacji uzbrojenia należy wykonać przekopy kontrolne celem dokładnej lokalizacji urządzeń podziemnych (zgodnie z załączonymi uzgodnieniami). Wykopy kontrolne wykonywać sposobem ręcznym. Wszystkie prace budowlano – inżynieryjne wykonywać pod nadzorem osób uprawnionych i przeszkolonych. Należy dostosować się do uzgodnień gestorów sieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej, będącej załącznikiem do SIWZ: 1) Projekt wykonawczy - branża drogowa, 2) Przedmiar - branża drogowa, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 4) Kosztorys Ofertowy. Projektowana droga charakteryzuje się następującymi parametrami: - Klasa drogi - D, - Teren - równinny, - Kategoria obciążenia ruchem KR1, - Prędkość projektowa: 30 km/h, - Szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej: 5 m teren zabudowy, - Pobocza - kruszywo: szer. 0,75 m, spadek poprzeczny 8%,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 13 000,00 złotych, (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank: Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią Nr rachunku: 11 8179 0009 0000 3014 2000 0020 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: „Przebudowa odcinka drogi gminnej Nr G090306C od km 0+010 do km 0+610 w miejscowości Karnówko łączącej się z drogą powiatowa Nr 1922C” Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie:  w pieniądzu,  poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK,  gwarancji bankowej,  gwarancji ubezpieczeniowej  poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 6 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 ppkt 3.1.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 podpunkcie 3.1.1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych. Na ofertę składają się: 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku; 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i Podwykonawców); 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 7 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli występują); 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 7) kosztorys ofertowy, 8) dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach