Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-083 Olsztyn, Al. Warszawska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (89) 52128 01 , fax. (89) 527 35 36, 5272307
- Data zamieszczenia: 2019-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie
Al. Warszawska 89
10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (89) 52128 01, fax. (89) 527 35 36, 5272307
REGON: 17511575001790 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gddkia.gov.pl/pl/401/gddkia-olsztyn
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa odcinka DK 58 w miejscowości Mierki - zadanie awaryjne - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową/przebudową dk 58 w miejscowości Mierki, w ramach zadania: „Przebudowa odcinka dk 58 w miejscowości Mierki - zadanie awaryjne.” wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji, w tym pozwolenia wodnoprawnego. Planowana inwestycja znajduje się na terenie województwa warmińsko-mazurskiego, w powiecie: olsztyńskim, na terenie gminy Olsztynek. Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego (Skarbu Państwa - Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad) na podstawie udzielonego przez Dyrektora Oddziału upoważnienia, wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania kontraktu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami kontraktu oraz zbudować i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego (Skarbu Państwa - Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad) pozwolenie na użytkowanie. Szczegółowy zakres rzeczowy Robót przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w treści Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU). Zakres: I. Projektowy: Wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z założeniami WWiORB oraz PFU. Zamawiający wraz z PFU udostępnia WWiORB, jako dokumenty wiążące Wykonawcę. W oparciu o wymagania Zamawiającego zawarte w SIWZ Wykonawca uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkie wymagane prawem warunki techniczne, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne (w tym Zezwolenie na Realizację Inwestycji Drogowej). II. Realizacyjny: Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową. Zakres budowy obejmuje w szczególności następujące roboty: • poszerzenie jezdni do 7 m, • dostosowanie konstrukcji nawierzchni do nośności 115 kN/oś, • budowa systemu odwodnienia, • przebudowa zjazdów, • wykonanie 2 zatok autobusowych, • wykonanie chodników wraz z dojściem do zatok autobusowych - ok 990 m strona prawa oraz ok 990 m strona lewa, • wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wraz z urządzeniami BRD, • wykonanie oświetlenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 80.000 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1.2) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Sekcji III.3) Ogłoszenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3.2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt 2 powyżej składa każdy z Wykonawców. 3.3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.5) Ogłoszenia, przy czym: 1) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.5) Ogłoszenia składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w III.1) Ogłoszenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 165020N Marcinkowo-Purdka.
Dodano: 2024-07-23 - Remont drogi gminnej w Srokowie dz. nr 778/1, 789, 780, 799 (ul. Traugutta w Srokowie)
Dodano: 2024-07-15 - Remont drogi gminnej Dąbrówno – Lewałd Wielki
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Szymonowo w granicach istniejącego pasa drogowego na dz. 37, 38 obr. Szymonowo, gm. Małdyty.
Dodano: 2024-06-28 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Surzyki Wielkie
Dodano: 2024-06-13 - Modernizacja punktu czerpania wody w leśnictwie Czapla wraz z przebudową drogi dojazdowej
Dodano: 2024-06-10 - Remont drogi gminnej w Srokowie dz. nr 778/1, 789, 780, 799 (ul. Traugutta w Srokowie)
Dodano: 2024-06-06 - Przebudowa ulicy Bałtyckiej wraz z budową / przebudową kanalizacji deszczowej
Dodano: 2024-06-04 - „Przebudowę dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Młynary”.
Dodano: 2024-05-22 - Przebudowa ul. Brzozowej, ul. Kwiatowej, ul. Zielonej w Bartoszycach
Dodano: 2024-05-14