Przetargi.pl
PRZEBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W RASZÓWCE

Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin 1, Księginice 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8408174 , fax. 076 8408174
  • Data zamieszczenia: 2014-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach
    Księginice 14 14
    59-300 Lubin 1, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8408174, fax. 076 8408174
    REGON: 02051616500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy powołany przez Gminę Lubin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W RASZÓWCE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie oczyszczalni ścieków w Raszówce zgodnie z Projektem Budowlanym opracowanym przez PPHU EKO-KARAT s.c. z siedzibą w Jeleniej Górze oraz decyzją pozwolenie na budowę Nr 807 z dnia09.09.2014 znak DAR.6740.761.2014w zakresie: 1)Dostosowania pomieszczenia magazynowego na pomieszczenie prasy a w szczególności:a) Roboty rozbiórkowe i budowlane: Rozebranie ścianek działowych,Wykucie drzwi,Rozbiórka kominaWykucie otworów w ścianach wraz z osadzeniem belek,Dostawa i osadzenie ocieplanych dwu skrzydłowych drzwi,Uzupełnienie tynków,Malowanie farbami emulsyjnymi zgodnie z projektem i instrukcją,Wykonanie płyty fundamentowej pod prasę do odwadniania osadu,Wykonanie odwodnienia liniowego,Ułożenie płytek ceramicznych na podłodze (antypoślizgowe) i ścianach wewnętrznych;b) Instalacja wentylacyjna:Dostawa i osadzenie wentylatora dachowego elektrycznego,Wykonanie instalacji elektrycznej do zasilania wentylatora,Dostawa i osadzenie dwóch nawietrzaków;c) Instalacja wodociągowa:Wykonanie instalacji wodociągowej do zasilania prasy,Izolacja wykonanych instalacji; d) Instalacja kanalizacyjna:Demontaż istniejącej kratki ściekowej w pomieszczeniu,Wykonanie nowych instalacji kanalizacji sanitarnej,Umiejscowienie umywalki ceramicznej;e) Kanalizacja zewnętrzna:Wykonanie nowej instalacji kanalizacji zewnętrznej,Osadzenie studni kanalizacji sanitarnej na istniejącym kolektorze.2. Budowa wiaty pod kontener z osadem:a) Wykonanie stóp fundamentowych zbrojonych;b) Wykonanie płyty betonowej;c) Wykonanie konstrukcji wiaty;d) Wykonanie dachu wiaty.e) Wykonanie rynien i rur spustowych3. Budowa linii odwadniania osadu ściekowego:a) Dostawa i montaż prasy filtracyjnej (typ) wraz z wyposażeniem do kompleksowego odwadniania osadu;b) Podłączenie ciągów technologicznych;c) Wykonanie instalacji elektrycznej.4. Modernizacja i wyposażenie komory stabilizacji osadu:a) Czyszczenie komory;b) Renowacja ścian komory;c) Malowanie ścian komory;d) Dostawa i montaż zespołów napowietrzających;e) Dostawa i montaż pompy do osadu;f) Dostawa i montaż maceratorag) Dostawa i montaż pomostu obsługowego wraz z wyciągarką reczną.5. Budowa rurociągów technologicznych.6. Wykonanie instalacji elektrycznej.Szczegółowy opis prac do wykonania zawiera projekt budowlany oraz przedmiar robót, który jest materiałem pomocniczym, opracowanym w oparciu o projekt budowlany, przy założeniu przeciętnych warunków wykonania robót i wybranych rozwiązań technologicznych opisanych w charakterystyce obiektu. Ilości obmiarowe jak również zestawienia materiałów są ilościami przybliżonymi i uśrednionymi i mogą różnić się od ilości rzeczywistych w zależności od zastosowanych rozwiązań materiałowych oraz przyjętych wykonania robót. Przed zamówieniem materiałów, ilości określone w zestawieniu materiałów należy każdorazowo zweryfikować na budowie. Przedmiar należy rozpatrywać łącznie z dokumentacją projektową oraz z wizytą na oczyszczalni ścieków. Wykonawca przed wizytą na oczyszczalni obowiązany jest zgłosić ten zamiar na minimum dzień przed faktem w siedzibie Zamawiającego, celem wystawienia upoważnienia na wstęp na obiekt. 7. Wykonawca będzie odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zachowanie wszystkich norm bezpieczeństwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/index.php?idmp=82&r=r
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach