Przetargi.pl
Przebudowa oczyszczalni ścieków – przebudowa instalacji kraty gęstej wraz z zabudową istniejącego zadaszenia na oczyszczalni ścieków w Rybienku Starym

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Wyszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07200 Wyszków, ul. Komunalna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 423 827 , fax. 297 425 214
  • Data zamieszczenia: 2017-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Wyszkowie
    ul. Komunalna 1
    07200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 297 423 827, fax. 297 425 214
    REGON: 55005361340000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwikwyszkow.pl, www.bip.pwikwyszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa oczyszczalni ścieków – przebudowa instalacji kraty gęstej wraz z zabudową istniejącego zadaszenia na oczyszczalni ścieków w Rybienku Starym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej kraty wraz z budową linii kablowych sterujących, posadowienia skrzynki sterowania, posadowienia nowej kraty hakowej, zabudową istniejącego zadaszenia. Elementy istniejące:  sieć kanalizacji sanitarnej,  komora zasuw Elementy przebudowywane:  demontaż istniejących skorodowanych konstrukcji wiaty,  demontaż niewydajnej kraty wstępnej,  montaż nowej wiaty wraz ze ścianami,  montaż kraty wstępnej zgrzebłowej,  montaż praski skratek,  montaż instalacji elektrycznych i sterowania,  montaż instalacji wentylacyjnych,  montaż krat pomostowych pełnych na kanale kraty i komorze zasuw,  doprowadzenie wody Dz 32
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO S.A. O/Wyszków nr rachunku bankowego 22 1240 5282 1111 0000 4897 0514 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto Umowę w sprawie zamówienia publicznego, c) Zamawiający unieważnił postępowanie. 8. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, c) zawarcie Umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z Umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty (według załączonego do SIWZ wzoru) 2) Wykaz zrealizowanych dostaw wraz z montażem (co najmniej cztery komplety/zestawy urządzeń dotyczących przedmiotu zamówienia tj. dostawy kraty zgrzebłowej i prasopłuczki skratek. Na potwierdzenie, że takowe dostawy miały miejsce Zamawiający żąda załączenia do oferty listów referencyjnych zawierających informacje dotyczące typu urządzenia oraz krótkiej charakterystyki przebiegu eksploatacji. Urządzenia muszą być w ciągłej eksploatacji. W ramach tych dostaw Zamawiający wymaga załączenia minimum dwóch referencji zestawów urządzeń złożonych z kraty zgrzebłowej o prześwicie 6 mm i prasopłuczki skratek o wydajności nie mniej niż 2 m3/h) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone wg Formularza nr 2, 3) Wykaz oferowanych urządzeń wraz ze wskazaniem parametrów technologicznych oraz producenta urządzeń wg Formularza nr 4, 4) Parafowany przez Wykonawcę wzór Umowy, 5) Dowód wniesienia wadium. 6) Kosztorys ofertowy wg załączonego przedmiaru robót

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach