Przetargi.pl
„Przebudowa obiektu mostowego w ciągu ulicy Bernardynka w Koninie ”

Zarząd Dróg Miejskich w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, Zakładowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
  • Data zamieszczenia: 2020-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koninie
    Zakładowa 4
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
    REGON: 36311886100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-konin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa obiektu mostowego w ciągu ulicy Bernardynka w Koninie ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa obiektu mostowego w ciągu ulicy Bernardynka w Koninie” w zakresie: - Rozbiórki istniejącej konstrukcji mostu drogowego i budowa nowej konstrukcji. - Remontu istniejącego mostu nieczynnej linii kolejowej z przystosowaniem go do użytkowania jako ciąg pieszo-rowerowy. - Przebudowy odcinków drogi na dojazdach do mostu. - Budowy odwodnienia mostu. - Budowy oświetlenia mostu. - Budowy kanału technologicznego. - Wykonania oznakowania pionowego i poziomego. 2. Szczegóły dotyczące poszczególnych zakresów robót zawarte są w dokumentacji projektowej (Załącznik nr 7 do SIWZ) obejmującej: - Projekt budowlany, - Projekt wykonawczy, - Przedmiary robót, - STWiORB. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wymagana gwarancja na wykonane roboty wynosi – minimum 48 m-cy za wyjątkiem oznakowania poziomego, na które okres gwarancji wynosi 3 lata oraz obsiania skarp i poboczy trawą na które okres gwarancji wynosi 2 lata. Zamawiający przewiduje wydłużenie okresu gwarancji zgodnie z kryterium oceny ofert (rozdz. XV SIWZ). 5. Wizja lokalna. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane prace i uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 125 000,00 zł. 2. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 3. Forma wadium zgodnie z Rozdziałem VI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2 Wypełnione Zestawienie kosztów realizacji zadania na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 3 Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót. 4 Oryginał zobowiązania innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca zgodnie z art. 22a, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 5 Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu; o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach